پایدار نیوز

طراحی سایت: بازاریابی از طریق طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی در کسب و کارها می‌تواند نیاز به فروش از طریق واسطه را حذف کند.
فروش محصولات از طریق طراحی سایت فروشگاهی به شما اجازه می‌دهد که نام‌ها و نشانی‌های مشتریان را از طریق ابزارهای پیشرفته به دست آورید. دانستن اینکه چه افرادی وارد وب سایت شما شده‌اند و علاقه به چه محصولاتی دارند برای تصمیم گیری درباره تولید و تغییرات محصولات به شما کمک خواهد کرد.
هزینه های منابع انسانی‌ را از طریق وبسایت های سلف سرویس کاهش می‌دهد. برای مثال اگر شما دستورالعمل‌های روشنی را برای گرفتن سفارش ایجاد کنید، مشتریان خودشان بسیاری از کارهای مشکل را انجام می‌دهند. در غیر این صورت این کارها از طریق اپراتورهای خدمات مشتری انجام می‌شوند.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای می‌تواند برای چندین بازار کاربرد داشته باشد و از بسیاری از خطوط تولید حمایت کند.
به شما اجازه می‌دهد که با هزینه کم محصولاتتان را حتی در خارج از کشور نیز به فروش برسانید. یک شرکت آمریکایی رشد فروش مواد چاپی قابل دانلود خود را به مشتریان در هند، بسیار بالا گزارش می‌کند. روش‌های سنتی توزیع محصولات، این فعالیت را غیر اقتصادی می‌سازد.
مزایای طراحی وب سایت اینترنتی خوب طراحی شده بسیار است و آنها می‌توانند هزینه‌های مرتبط را با گذر زمان به عقب برگردانند. آن هزینه‌ها شامل هزینه‌های بالای ایجاد یک طراحی سایت فروشگاهی، هزینه‌های مداوم میزبانی، ایجاد محصولات اصلاحی و به روز رسانی اطلاعات محصول و هزینه سفارش خدمات طراحی سایت فروشگاهی هستند.

بهترین روش‌ها برای داشتن یک سایت فروشگاهیطراحی سایت فروشگاهی یا طراحی فروشگاه اینترنتی )

آمازون دات کام رهبر بهترین روش در تجارت الکترونیک مصرف کننده است. زیرا تمام سیستم‌ها و جزئیات آن به نظارت و پیگیری و اولویت‌های مشتری اشاره می‌کند. شرکت فوق فراتر از جمع آوری اطلاعات بر روی خریدهای واقعی پیش می‌رود. آنچه مشتریان جستجو می‌کنند، اما خریداری نمی‌کنند و اقلامی که به دیگران توصیه می‌کنند، حفظ و نگهداری می‌کند. موتور جستجوی شرکت آمازون به نام آ ۹ مواردی که مشتریان برای آن جستجو کرده‌اند را به یاد می‌آورد. این وب سایت طوری طراحی شده که علایق افرادی را که به آن سر زده‌اند را می‌داند و ازآن اطلاعات جهت توصیه و پیشنهاد اقلام جدید و خاص به بازدیدکنندگان وب سایت استفاده می‌کنند. برای ایجاد مشخصات مشتری در فروشگاه اینترنتی به روش‌های زیر اشاره می‌کنند:

موتور جستجو و بهینه سازی واژگان کلیدی

کلمات کلیدی متناسب با محصولات و خدمات شما این اطمینان را به شما می‌دهد که به هنگام جستجو با وب سایت، گوگل سایت شما در صفحات ابتدایی این وب سایت نمایش داده خواهد شد. هدف اصلی نمایان شدن وب سایتی که شما طراحی کردید بر روی اولین یا دومین صفحه جستجوی گوگل است. یکی از عوامل اصلی در موفقیت آنلاین نمایش سایت شما در بالاترین نتایج جستجو می‌باشد.

تبلیغات هدفمند پست الکترونیک و لینک‌های متناسب با صفحات وب سایت شما

این ابزار احتمالاً خریداران را به سوی وب سایت تحریک می‌کند. منظور طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی سایت فروشگاهی نیز می باشد.

لینک‌های دوجانبه که ترافیکی بر روی طراحی سایت فروشگاهی تان ایجاد می‌کند.

لینک‌های دوجانبه لینک‌های با سایت‌ های دیگر هستند که به طور کلی به محصولات شما مربوط‌اند، اما ارتباطی با رقبای مستقیم ندارند. برای مثال اگر شما دارای یک طراحی سایت لباس زنانه باشید اما جواهرآلات نفروشید ممکن است قصد داشتن تنظیمات لینک دوجانبه با وب سایت جواهر آلات را داشته باشید. بعضی از افراد که از آن وب سایت بازدید می‌کنند بر روی لینکتان کلیک خواهند کرد یا بلعکس٫ بهترین بخش این است که این مبالغ دوجانبه معمولاً رایگان هستند.

شرکت طراحی سایت در تهران
شرکت طراحی سایت در تهران

محتوای مرتبط و مناسب طراحی سایت فروشگاهی شما

شامل محتوا و اطلاعات قبلی رایگان. این‌ها به طور ویژه در واداشتن بازدیدکنندگان به انتخاب داوطلبان برای داشتن پست الکترونیک مفید می‌باشد

ویژگی‌های یک ورود راحت (اهمیت رUX در طراحی فروشگاه اینترنتی شما)

با رابط کاربری مناسب در طراحی وبسایت باید ورود راحت و خروج راحت از سایت را داشته باشید. طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که مشتریان به راحتی بتوانند از این طراحی وب سایت حرفه ای بازدید و خرید را انجام دهند.

اطلاعات صحیح مناسب و مفصل در وب سایت

بازدیدکنندگان وب سایت جزئیات کافی در مورد محصول می‌خواهند. به طوری که بتوانند از آنچه که به دست می‌آورند مطمئن باشند، در غیر اینصورت خرید اینترنتی از طریق سایت شما را نمی‌کنند. همچنین اطلاعات محصولتان باید به راحتی از طریق موتورهای جستجوی عمومی بر روی وبسایت واقع باشد.

تشکر و تأیید معاملات از طریق ایمیل بعد از هر خرید از سایت فروشگاهی شما

اجرای بدون عیب و نقص فروشگاه اینترنتی شما

نمایش و اجرای سایت شما باید بدون خطا باشد. انتخاب محصولات و تعداد آن‌ها به راحتی انجام شود. نحوه پرداخت از طریق درگاه بانکی امنی صورت گیرد. کالا در تاریخی که به هنگام خرید ذکر شده است تحویل مشتری داده شود. بهترین روش نیز شامل بهبود مستمر است.
مدیران فرصت‌های زیادی برای یادگیری و بهبود طراحی سایت فروشگاهی هایشان دارند. تمام فعالیت‌های زیر برای بازاریابی از طریق وب سایت می‌تواند اندازه گیری و سنجیده شوند: چه تعدادی از افراد بازدید و خریداری می‌کنند، چه درصدی جستجو می‌کنند اما خریداری نمی‌کنند، کدام صفحات پر بازدیدترین صفحات هستند، کدام محصولات بیشترین فروش را داشته‌اند و … . این اطلاعات که با آشفتگی و مشاهده وب سایت‌ های دیگر ترکیب شده‌اند می‌تواند برای بهبود وب سایت به شما کمک کند. مجموعه‌ای از اصلاحات و بهبودها می‌توانند بهبود عملکرد اصلی را بیفزایند.

تغییر تکنولوژی و تغییرات در کسب و کار معمولاً طراحی مجدد کلی در برخی از نقاط سایت شما را موجب می‌شود. طراحی مجدد کلی پر هزینه و زمان بر است؛ اما شروع با یک طرح جدید سایت دارای مزایای زیادی می‌باشد. تیم طراحی می‌تواند بر پایه و اساس جدیدترین تکنولوژی و کارایی، وب سایت را ایجاد کند، و نیز می‌تواند هر چیزی که درباره اولویت‌های مشتری و نیاز آن‌ها هست را در طراحی به کار گیرد. تا کنون آنچه توسط هواداران بازاریابی اینترنتی پیش بینی می‌شد با شکست روبرو شده است. هنوز هم پارکینگ فروشگاه‌ها پر می‌شود. کتابفروشی ها همچنان شلوغ هستند و مراکز خرید پر از جمعیت هستند. اما بازاریابی از طریق وب سایت و فروشهای اینترنتی مبحثی اساسی و رو به رشد است. شما برای جذب مشتری و ایجاد رابطه با مشتریان از طریق بازاریابی اینترنتی چگونه عمل می‌کنید؟

برای طراحی سایت تهران و سئو سایت میتوانید به وب سایت پایدار سامانه مراجعه کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

اضافه کردن نظر