پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


دوره رایگان ۴۰ ایده کاربردی پولساز در ۴۰ روز به همراه پکیج کامل آموزش اجرای ایده ها

‍‍ ‍رایگان و تخفیف ۱۰۰‎٪ برای شما ❌خبر خوب❌ دوره رایگان۴۰ ایده استارتاپی در دوره تلگرامی۴۰ روزه کاملا رایگان پایدار سامانه

🔸یه خبر خوب برای کسایی که خیلی علاقه دارند یه استارت آپی راه اندازی کنند و یک کارآفرینی کنند ولی نه ایده ای دارند و نه میدونن باید از کجا شروع کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کانال رو دنبال کنید و در دوره تلگرامی کاملا رایگان ۴۰ ایده کاربردی ما شرکت کنید

🔹چقدر میتونیم پول‌دراریم و درآمدش چقدره؟
در صورت اجرای هر ایده درآمد شما از ۱میلیون تومان تا ۵میلیون تومان در ماه خواهد.

🔸روش ثبت نام رایگان و شرکت در دوره:
برای شرکت در دوره تلگرامی رایگان ۴۰ایده عدد ۶ رو به @paydarsamane ارسال کنید تا شما رو در این دوره تلگرامی رایگان ثبت نام کنیم تا پکیج ایده ها و فایلهای آموزشی رو در اختیارتون بزاریم

🔹دوره شامل چه مواردیه؟
ما در این دوره رایگان قصد داریم ۴۰ تا ایده استارت آپی و یا کسب و کار اینترنتی بسیار بسیار کاربردی و بدون نیاز به مکان و سرمایه رو براتون معرفی کنیم و همچنین آموزشهای لازم رو قدم به قدم به شما انتقال بدیم و از همه مهمتر اینکه این دوره ۴۰ ایده کاربردی  تلگرامی که در هر هفته یک ایده به همراه آموزش کامل اجرای ایده ارائه میدیم کاملا رایگان هست.

ما برای این دوره ۳ تا پکیج آماده کردیم :
پکیج اول : آموزش قدم به قدم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و نحوه اجرا و پیاده سازی ایده و تبدیل آنها به محصول واقعی و نهایتاً اصول مدیریت کسب و کار اینترنتی که شامل فایل های متنی و صوتی می باشد.
پکیج دوم : شامل ۱۵ ایده استارت آپی و کسب و کار اینترنتی ناب و بسیار کاربردی به همراه آموزش اجرا و مدیریت استارت آپ راه اندازی شده می باشد.
پکیج سوم : شامل ۲۵ ایده استارت آپی و کسب و کار اینترنتی بدون نیاز به مکان و زمان خاص به همراه آموزش اجرا و مدیریت استارت آپ راه اندازی شده می باشد.

🔸واقعا میشه ماهی ۵میلیون درآورد؟
اگه انگیزه کافی و پشتکار لازم رو داشته باشید ما به شما قول میدیم حتما موفق میشید چون صفر تا صد کار رو آموزش میبینید و همینطور تیم مجرب شرکت پایدار سامانه در تمام مراحل کار همیشه در کنار شما خواهد بود.
راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار سختی نیست ولی اصولی داره که حتما باید این اصول رو بدونید و از ابتدا کاملا اصولی پیش برید وگرنه هیچ وقت به درآمد نخواهد رسید.

🔹ما در این دوره رایگان علاوه بر ارسال ۴۰ ایده کاربردی، همچنین یک پکیج کامل از اصول و راز و رمزهای اجرای تمام ایده ها را در اختیار شما قرار میدیم که به کمک اونا می تونید یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنید.

🔸ممکنه هیچ کدوم از ایده ها با روحیات ما سازگار نباشه؟
قطعا از بین ۴۰ ایده میتونید یکی از اونارو اجرایی کنید و مسیر زندگیتونو تغییر بدید چون ایده ها متنوعند و شرایطشون متفاوت.
در ضمن آموزشهایی که در این دوره برای شما در نظر گرفتیم شامل صفر تا صد کسب و کار و اصول مدیریت و کارآفرینیه که کاربرد اون تو زندگی شخصی و مدیریت هزینه ها و مدیریت خانواده نیز شامل میشود

🔹سوال دارم
قبل از دوره و در طول دوره هر سوال و ابهامی براتون پیش اومد میتونید از طریق @paydarsamane سوالتون رو بپرسید.

شروع دوره رایگان تلگرامی ۴۰ ایده استارتاپی پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷

📌پس از همین الان ثبت نام کنید و اگر دوست داشتید میتونید این کانال رو به دوستانتون هم معرفی کنید تا اونها هم از این دوره رایگان استفاده کنند.

👍به امید موفقیت

عزیزانی که در دوره رایگان ۴۰ ایده کاربردی و پولساز ثبت نام کردند در صورت فیلترینگ تلگرام، می توانید مارا از طریق وب سایت زیر دنبال کنید👇👇👇
www.paydarsamane.com

ایمیل: info@paydarsamane.com

آدرس اینستاگرام ما👇👇👇👇

https://instagram.com/p/BhwAQZDgOMS/

❌خبر خوب❌ 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

اضافه کردن نظر