پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


محتوا و شرایط دوره رایگان ۴۰ ایده کاربردی استارت آپی و کسب و کار اینترنتی

دوره رایگان کسب و کار

ما برای این دوره ۳ تا پکیج آماده کردیم : پکیج اول = آموزش قدم به قدم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و نحوه اجرا و پیاده سازی ایده و تبدیل آنها به محصول واقعی و نهایتاً اصول مدیریت کسب و کار اینترنتی که شامل فایل های متنی و صوتی می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ضمن خوش آمد گویی و تشکر از ثبت نام شما عزیزان از دوره، مطالب زیر را مطالعه فرمایید:
یک روز قبل از شروع دوره، ID کانال آموزش”دوره ۴۰ ایده کاربردی استارت آپی و کسب و کار اینترنتی” برای شما عزیزان ارسال خواهد شد تا عضو کانال شده و با انرژی بالا، دوره را استارت بزنیم

آدرس کانال دوره ۴۰ ایده پولساز عضو شوید : @bestideaforu

اجازه بدید قبل از شروع “دوره، به شما بگیم که در این دوره چه آموزشهایی میخوایم بدیم و روش کارمون به چه شکله؟
در ابتدا باید بگیم که بسیار خوشحالیم که شما در این دوره ثبت نام کردید و مطمئنیم که شما هم علاقه زیادی به راه اندازی یک استارت آپ یا کسب و کار اینترنتی دارید و دوست دارید کسب درآمد آنلاین را تجربه کنید.
در صورتیکه انگیزه کافی و پشتکار لازم رو داشته باشید ما به شما قول میدیم حتما موفق میشید و ما همواره در کنارتان خواهیم بود
ما تو این دوره میخوایم اصول کسب و کارهای اینترنتی رو به شما آموزش بدیم و رازهای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی را با شما در میان بگذاریم.
افراد زیادی هستند که ادعا می کنند می تونن در یک مدت کوتاه شما رو به درآمدهای میلیونی برسونند؛ اما اجازه بدید همین اول یک واقعیت رو به شما بگیم : این کار اصلا شدنی نیست و فقط ترفندی است که با سادگی افراد، تلاش می کنند خودشون رو به درآمد میلیونی برسونند.
راه اندازی کسب و کار اینترنتی کار سختی نیست ولی اصولی داره که حتما باید این اصول رو بدونید و از ابتدا کاملا اصولی پیش برید وگرنه هیچ وقت به درآمد نخواهد رسید.
ما در این دوره رایگان اصول و راز و رمزهای زیادی رو در اختیار شما قرار میدم که به کمک اونا می تونید یک کسب و کار اینترنتی موفق راه اندازی کنید.

محتوای دوره :

ما برای این دوره ۳ تا پکیج آماده کردیم :
پکیج اول : آموزش قدم به قدم راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی و نحوه اجرا و پیاده سازی ایده و تبدیل آنها به محصول واقعی و نهایتاً اصول مدیریت کسب و کار اینترنتی که شامل فایل های متنی و صوتی می باشد.
پکیج دوم : شامل ۱۵ ایده استارت آپی و کسب و کار اینترنتی ناب و بسیار کاربردی به همراه آموزش اجرا و مدیریت استارت آپ راه اندازی شده می باشد.
پکیج سوم : شامل ۲۵ ایده استارت آپی و کسب و کار اینترنتی بدون نیاز به مکان و زمان خاص به همراه آموزش اجرا و مدیریت استارت آپ راه اندازی شده می باشد.

اطلاعیه : به دلیل استقبال بسیار بالای شما عزیزان، جهت استفاده افراد بیشتری از این دوره، تاریخ شروع دوره از مورخه ۱۵/۰۲/۹۷ خواهد بود. از شما سپاسگزاریم.

برای دوستانی که هنوز ثبت نام نکردند :

جهت ثبت نام رایگان این دوره عدد ۶ را به تلگرام @paydarsamane ارسال نمایید.

اطلاع رسانی ها در کانال  @academypaydar حتما عضو این کانال شوید

همچنین می توانید مارا از طریق وب سایت زیر دنبال کنید👇👇👇
www.paydarsamane.com

آدرس اینستاگرام ما👇👇👇👇

https://instagram.com/p/BhwAQZDgOMS/

 

❌خبر خوب❌ دوره رایگان۴۰ ایده استارتاپی در دوره تلگرامی۴۰ روزه کاملا رایگان ایده های کاربردی با آموزش کامل صفرتاصد اجرای ایده درآمد از ۱/۰۰۰/۰۰۰تومان تا ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان. برای ثبت نام کلیک کنید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۳ نظر