پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


اپلیکیشن فروش آنلاین گل: گلولوگ

گلولوگ

خوب بریم ببینیم این فروشگاه گلولوگ حضور و ماهیت فیزیکی هم داره یا از اون مدل استارتاپ ها هست که فقط یه ایمیل میدن و یه پیج اینستاگرام و هیچ چیز دیگه ای نمیتونی ازش پیدا کنی….با گشت و گذاری که ما تو سایت گلولوگ کردیم… آیا گلولوگ نماد اعتماد الکترونیکی داره؟؟؟

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

گلولوگ ( GololoG ) یک اپلیکیشن فروش آنلاین گل می باشد. فروشگاه آنلاین گلولوگ در حال حاضر خدمات خود را تنها از طریق اپلیکیشن تلفن همراه با سیستم عامل اندروید در زمینه فروش انواع جعبه گل، سبد گل، دسته گل، تاج گل و گل‌های ترحیم به مشتریان خود ارائه می دهد. اما برای تلفن های همراه اپل با سیستم عامل ios اپل اپلیکیشنی فعلا آماده نمی باشد و طبق اعلام سازندگان این اپلیکیشن، نسخه ios اپلیکیشن در آینده خواهد آمد. به نظر می رسد فعلا در حال سنجش بازار هستند و با افزایش درخواست ها و کاربران برای نسخه اپل نیز اپلیکیشن طراحی گردد گرچه در خیلی از استارت آپ ها مرسوم است که ابتدا نسخه اندروید را ران میکنند و پس از پس دادن امتحان اپ اندروید، سپس سراغ نسخه ios می روند.

گلولوگ
گلولوگ

حالا بریم یه سر به قیمت سبد گل ها و دسته گلها بزنیم ببینیم این فروشگاه فروش آنلاین گل مختص قشر خاصی میشه از یک طبقه خاص که فقط براشون لاکچری بودن کالا مهمه یا اینکه برای کسانی که وضع مالی متوسطی هم دارند قیمت ها مناسب و متنوعه. البته طبقه ضعیف هم که مثل ما اصلا به خریدن گل نمیتونیم فکر کنیم چه برسه به آنلاین خریدن (شوخی بود ولی کاملا جدی).

قیمت محصولات در گلولوگ وحشتناک است؟

اینجا ما یک سری از محصولات و قیمتهای اونارو در اپلیکیشن  براتون گذاشتیم که خودتون بتونید یه ارزیابی بکنید:

پایین ترین قیمتی که ما پیدا کردیم ۹۰/۰۰۰تومان بود که فکر میکنم ۲ مدل بود که قیمت ۹۰/۰۰۰ تومان داشت و دو سه قلم هم باکس گل ۱۲۰ هزار تومتنی و ۱۸۰هزارتومانی بود و بقیه قیمتها برو بالای ۴۰۰ هزارتومان و ۶۰۰ هزارتومان و یک میلیون و هفتصد هزارتومان و ۱/۲۰۰/۰۰۰ تومان و …این حدود بود که اگر بخوایم یه میانگین از قیمتها اعلام کنیم  میانگین قیمتها در حدود ۵۰۰/۰۰۰ تومان الی ۶۰۰/۰۰۰ تومان میشه، یعنی تقریبا این اپلیکیشن به درد قشر پولدار جامعه میخوره که لوکس بودن کالا و کیفیت براشون مهمه و قیمت حداقل ۵۰۰/۰۰۰ تومان به بالا برای خرید گل براشون راحت و لذت بخشه.

اینها تازه قیمت مناسب هاست که در زیر میبینید

گلولوگ
گلولوگ

اینها هم قیمتهاش واقعا پایینه در حدی که آدم باورش نمیشه، بالاخره در حال حاضر مبلغ  ۱/۷۰۰/۰۰۰ تومان و ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان که پولی نیست واسه کسی (البته ناگفته نمونه که کیفیت و تعداد شاخه گل ها در این محصولات در سطح خوب و عالی بنظر می رسه ولی باز هم باید سفارش بدیم برامون بیارن تا ببینیم کیفیتش چطوره ؟ حالا شما فکر کن میخوا یه گلی رو از گلولوگ بخری و بفرستی واسه کسی، اول باید یکبار خرید کنی واسه خودت و از کیفیتش مطمئن بشی بعد در صورت تایید بهشون اعتماد کنی و مستقیم سفارش رو بفرستی به دست صاحب هدیه و گل. البته کسی اگه بخواد واسه امتحان ۲۰۰/۰۰۰ تومان بده باید از جنس همون مایه داره ی بالا باشه… بگذریم.

گلولوگ
گلولوگ

آیا گلولوگ نماد اعتماد الکترونیکی داره؟ خیر

آیا گلولوگ مجوز و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال داره؟ خیر

در خصوص نماد اعتماد الکترونیک و مجوز رسانه های دیجیتال، باید بگیم که تو سایت  گفتن که در دست اقدامه و نماد اعتماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال هم مثل اپ نسخه ios اپل، در آینده میاد انشاالله. ما دعا میکنیم که زودتر بیاد ولی شما اعتماد کنید چون تصویر پایین رو که  از سایت گلولوگ انداختیم، گفته خیالتون راحت باشه و آسوده بخرید.

نماد اعتماد گلولوگ
نماد اعتماد گلولوگ

گلولوگ‌ هیچ آدرس و تلفن تماس و شرکت ثبت شده ای ندارد.

خوب بریم ببینیم این فروشگاه گلولوگ حضور و ماهیت فیزیکی هم داره یا از اون مدل استارتاپ ها هست که فقط یه ایمیل میدن و یه پیج اینستاگرام و هیچ چیز دیگه ای نمیتونی ازش پیدا کنی.

بله با گشت و گذاری که ما تو سایت گلولوگ کردیم در بخش تماس با ما فقط با آدرس ایمیل مواجه شدیم و غیر از این  چیز دیگه ای وجود نداشت که اینجا صفحه تماس با ما است که در تصویر زیر گذاشتیم

گلولوگ
گلولوگ

حالا در مقاله بعدی به طور مفصل تر درباره موضوع فنی اپلیکیشن گلولوگ و معایب و مزایای آن وتنوع سرویس دهی و کیفیت خدمات گلولوگ صحبت خواهیم کرد.

دانلود گلولوگ

برای دانلود اپلیکیشن گلولوگ اینجا کلیک کنید

تشکر میکنیم که این مقاله رو مطالعه فرمودید و ممنون میشیم با ارسال نظراتتون باعث بالا رفتن کیفیت مطالب پایدار بلاگ شوید.

سایت پیش بینی pishbini

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۸ نظر