پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


تلگرام بدون فیلتر و غیر قابل فیلتر منتشر شد

تلگرام در جدیدترین نسخه ای که منتشر کرده امکانی را داراست تا بدون فیلتر شکن بتوان از آن استفاده کرد و دسترسی آزاد و بدون فیلتر به این پیام رسان میسر می باشد.

بعد از نصب نسخه جدید یا بروزرسانی نسخه فعلی فقط کافیست یکبار با فیلتر شکن به تلگرام وصل شوید و تنظیمات جدید مربوط به این امکان را دریافت نمایید و بعد از آن میتوانید فیلتر شکن را خاموش نمائید و به راحتی از آن استفاده نمائید.

این امکان بر‌روی پروتکل MTProto پیاده سازی شده است. امنیت استفاده از این پروتوکل امن می باشد و تلگرام در توییتر رسمی خود در مورد امنیت استفاده از این امکان بدون نیاز به فیلتر شکن را ضمانت کرده است.

 

جهت استفاده از امکان فیلتر نشدنی شدن تلگرام ابتدا باید به آخرین نسخه تلگرام خود را بروزرسانی یا آپدیت کنید. منظور از آخرین نسخه یعنی در تلگرام دسکتاپ نسخه alpha 1.2.24 و در تلگرام اندروید نسخه ۴٫۷٫۹ و همچنین برای آیفون و آیپد یا سیستم عامل های ios هم نسخه Telegram X alpha 5.0.3 می باشد.

بعد از بروزرسانی به نسخه های ذکر شده وارد کانال  MTProtoPRoxies شوید که می توانید برای ورود از این لینک هم می توانید استفاده کنید:

لینک ورود به کانال MTProtoProxies

حالا دیگر نیازی به فیلتر شکن ندارید و می توانید آن را خاموش کنید. روی آخرین لینک کانال بزنید و connect to proxy را انتخاب کنید. حالا میتوانید از تلگرام بدون فیلتر و آزاد استفاده کنید. اگر هم دیدید مشکلی وجود دارد و کار نمی کند از لینک های قبلی در پست های قدیمی تر استفاده کنید و آن ها را نیز امتحان کنید.

اگر تلگرام ایکس را نمی شناسید و در مورد امکانات تلگرام x بیشتر می خواهید بدانید رو لینک زیر بروید و آن را مطالعه کنید:

امکانات تلگرام ایکس Telegram X

 


آغاز جشنواره فروش نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی، انبارداری و … قیمت شگفت انگیز ۲۴۰/۰۰۰ تومان دریافت در دو قسط بدون بهره و سود پرداختی شما

ماهی ۱۲۰/۰۰۰ تومان می باشد برای مشاهده امکانات نسخه ها و لیست قیمت اینجا کلیک کنید.

در اینجا از طریق طراحی سایت منبع درآمد دوم داشته باشید.

جهت کسب درآمد برای کسانی که عاشق کارآفرینی می باشند و یک راه برای کسانی که میخواهند فروششان را بالا ببرند یا کارشان را توسعه دهند بر روی این لینک کلیک کنید


 

اگر صاحب کسب و کار هستید و یا میخواهید کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید، شرکت پایدار سامانه آماده ارائه خدمات طراحی سایت و مشاوره رایگان در زمینه های طراحی وب سایت و سئو و می باشد.

با ما تماس بگیرید، کلیه خدمات رایگان می باشد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۱۰ نظر