پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


اپلیکیشن بیدونت bidonet

این روزها در شبکه های ماهواره ای معروف، اپلیکیشن و سایتی را تحت عنوان اپلیکیشن بیدونت BIDONET تبلیغ میکنند و ادعا میکند که کالا و محصول مورد نظر خود را از طریق وب سایت بیدونت یا اپلیکیشن بیدونت تا ۹۹% زیر قیمت خریداری نمایید.

به نظر شما امکان این وجود دارد؟ آیا طراحی سایت بیدونت از ابتدا هدفمند است؟

آیا میتوان یک سکه بهار آزادی را که در تبلیغ ماهواره ای بیدونت نشان میدهد به قیمت یک میلیون تومان خریداری کرد؟

در این مقاله به صحت این ادعای وب سایت بیدونت می پردازیم. با ما همراه باشید تا بفهمید اپلیکیشن بیدونت یا وب سایت بیدونت یک کلاهبرداری دیگری است یا واقعا این موضوع صحت داشته و شگفت زده میشوید؟

ابتدا به یک فیلم آموزشی بیدونت bidonet را با هم مشاهده میکنیم. این فیلم کوتاه یک آموزش مختصر از نحوه کار با اپلیکیشن بیدونت یا وب سایت بیدونت است که توسط عوامل شرکت بیدونت ارائه شده است.

قبل از شرکت در حراجی در وب سایت بیدنت یا اپلیکیشن بیدونت باید “بیدبن” تهیه کنید. برای اینکار می‌توانید بیدبن‌ها را در بسته‌های مختلف از سایت یا اپ بیدونت خریداری کنید. این هزینه کم موجب بهره‌مندی شما از قیمت‌ و تخفیف‌های به ظاهر فوق‌العاده تا ۹۹٪ ارزش واقعی محصولات دلخواهتان می‌شود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید مبالغ زیر را در ابتدا باید برای خرید بیدبن پرداخت نمایید تا بتوانید در حراج شرکت کنید. حداقل خرید بسته بیدبن مبلغ ۲۹۰۰۰ تومان است که در قبال خرید این بسته، تعداد ۱۰۰ بیدبن به شما میدهد. پس قیمت هر بیدبن در این بسته ۲۹۰ تومان خواهد بود.

بیدونت خرید بیدبن
بیدونت خرید بیدبن

ما اینجا یکی از کالاهای حراجی که به فروش رسیده را از اپلیکیشن بیدونت انتخاب کردیم و میخواهیم به شما ثابت کنیم که بابت فروش این محصول صاحبان این اپلیکیشن یا سایت بیدونت مبلغ ۳۷۵،۸۱۵ تومان ضرر خواهد کرد. سپس به کلاهبردار بودن بیدونت یا سالم بودن آنها قضاوت میکنیم.

در مرحله اول پس از دانلود بیدونت از وب سایت بیدونت به آدرس bidonet.com برنامه بیدونت را نصب کرده و وارد حراج می شویم.

طبق تعرفه اعلام شده که در تصویر بالا موجود است، اقدام به خرید بسته‌های بیدبن کرده  و سپس از آن در حراجی‌ها استفاده کنید! هر ثبت پیشنهاد قیمت نیاز به خرج کردن یک بیدبن میباشد و یکی از نکته های جالب کار اینجاست که در هربار سفارش فقط باید یک بیدبن پیشنهاد کرد. به ازای هر پیشنهاد که یک بیدبن خرج میشود مبلغ ۲۵ تومان به مبلغ پیشنهادی آن کالا اضافه می شود. یعنی شما وقتی بابت خرید یک کالا در حراجی یک بیدبن ثبت میکنید مبلغ ۲۵ تومان قیمت آن کالا را افزایش دادید و نفر بعد از شما ۱۰ ثانیه فرصت دارد تا یک بیدبن روی آن کالا یعنی روی قیمت پیشنهادی شما ثبت کند. حالا قیمت کالا ۵۰ تومان میشود و همینطور هر کس در هر بار ۱۰ ثانیه فرصت دارد تا بیدبن جدید برای ان کالا ثبت نماید پس همینطور ۲۵ تومان ۲۵ تومان به مبلغ آن کالای حراج شده اضافه می شود تا جایی که کسی در فرصت ۱۰ ثانیه ای که در اختیار دارد پیشنهاد اضافه ای ندهد و بیدبنی برای آن کالا روی آخرین بدبن پیشنهادی در ۱۰ ثانیه اش ثبت نشود. اینجاست که این کالا برای آخرین نفری که بیدبن آن کالا را ثبت کرده است خریداری میشود و قیمت آن همان قیمت آخری است که از جمع ۲۵ تومان ها به وجود آمده است.


جشنواره پایدار سامانه آغاز شد اینجا از طراحی سایتکسب درآمد میلیونی کنید


حالا کالای شارژ همراه را که در اپلیکیشن مبلغ واقعی آن ۴۴۵،۰۰۰ تومان عنوان شده را در نظر بگیرید. تصویر زیر کالای شارژ همراه است که از اپلیکیشن بیدونت برداشته شده است.

اپلیکیشن بیدونت
اپلیکیشن بیدونت

با توجه به خریداری شدن کالای شارژر همراه به مبلغ ۱۱،۴۷۵ تومان توسط کاربر روشنا که در اپلیکیشن بیدونت در تصویر بالا نشان داده است ادامه می دهیم.

مبلغ اولیه شروع حراج این کالا به مبلغ ۶،۵۰۰ تومان بوده یعنی اولین نفر از قیمت ۶،۵۰۰ تومان شروع به ثبت بیدبن برای این کالا نموده و قیمت آن ۶،۵۲۵ تومان شده و … بگذریم.  مبلغ اولیه ۶،۵۰۰ بوده و مبلغ آخرین پیشنهاد یعنی اتمام حراج ۱۱،۴۷۵ تومان شده است، یعنی در این فرایند حراج، مبلغ ۴،۹۷۵ تومان برای این کالا در اپلیکیشن ثبت شده است. گفتیم هر بدبن که ثبت می شود مبلغ ۲۵ تومان به کالای حراجی اضافه می شود پس در این مورد که با تقسیم مبلغ ۴،۹۷۵ تومان بر ۲۵ تومان، تعداد پیشنهادات ثبت شده برای این کالا یا همان تعداد بیدنت های ثبت شده برای این کالا بدست می آید که در اینجا این عدد ۱۹۹ می باشد یعنی برای فرایند خرید این کالا، تعداد ۱۹۹ عدد بیدبن از صاحبان این اپلیکیشن خریداری شده است.

همانطور که در بالا گفتیم قیمت هر بیدبن ۲۹۰ تومان می باشد پس پولی که صاحبان بیدبن از این کالا بدست آوردند مبلغ ۵۷،۷۱۰ تومان است.

مبلغ واقعی این محصول که در تصویر بالا مشاهده می کنید طبق اعلام خود سایت بیدونت یا اپلیکیشن بیدونت مبلغ ۴۴۵،۰۰۰ تومان است. پس برای اینکه این محصول را به دست شما برسانند باید حداقل مبلغ ۴۰۰،۰۰۰ تومان هزینه نمایند تا این شارژر همراه را خریداری کنند که صاحبان این اپلیکیشن از این مبلغ، مقدار ۵۷،۷۱۰ تومانش را بابت فروش بیدبن به مردم که در بالا حساب کردیم بدست آوردند و مبلغ ۱۱،۴۷۵ تومان هم از نفر برنده این حراج میگیرند و مابقی را به مبلغ ۳۳۰،۸۱۵ تومان باید از جیب بگذارد تا این کالا را تهیه نماید و به شما کاربران عزیز برسانند. معنی این رقم بدست آمده را تفسیر کنید.

یا کالای خریداری شده هیچوقت به دست مشتری نمی رسد

یا ارزش کالای موجود خیلی کمتر از مقدار اعلام شده است

یا کیفیت کالا به شدت پایین است

و آخرین احتمال هم این است که بخاطر شرایط بد اقتصادی گروه بیدونت قصد کمک به هموطنانشان را دارند.

راستی به سایت بیدونت مراجعه کردید؟ آدرس شرکت بیدونت کجاست؟ صاحبان آن چه کسانی اند؟ تلفن تماس جهت پیگیری کالاهای خرید شده چند است؟ هیچ کدام در سایت وجود ندارد. چطور می توان اعتماد کرد که کالای برنده شده به دستتان خواهد رسید؟ شاید!!!

برای بررسی صحت مطالب میتوانید اپلیکیشن بیدنت را در لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود اپلیکیشن بیدونت
دانلود بیدونت bidonet اندروید

دانلود بیدونت برای آیفون ios (از وب سایت بیدونت)

نظرات مردم در گوگل پلی و استوری گوگل راجع به اپلیکیشن بیدونت یا وب سایت بیدونت:

سیامک کالکی نوشته :

با سلام به همه هموطنان عزیز باید بگم که خیلی مواظب باشید چون بعد از رو شدن کلاهبرداری شبکه جم روی پروژه اپلیکیشن کلاهبرداری پولیک وشکست اون حالا با این اپلیویشن bidonetشروع کردن به خالی کردن جیب خالی مردم فلک زده از جور روزگار ایران وبه جای کمک به مردم در این وضع بد اقتصادی با این روش دارن از مردم دزدی میکنند وشبکه جم ودستاندرکارانش باید واقعا شرمسارمردم باشند .مردم دانلود نکنید وپول اندک تون

خرید پرینتر با قیمت باورنکردنی ولی واقعی


نظر مردم درباره اپلیکیشن بیدونت1
نظر مردم درباره اپلیکیشن بیدونت۱

ایگل نوشته : نصب نکنید چون: اگه تو سایتش برید بنظرتون وسوسه انگیزه که خرید کنین ولی برای هر پیشنهاد تو حراجی به بن مخصوص نرم افزار یعنی بیدبن نیاز دارین! که پک صدتاییش ۲۹ هزار تومنه و برای هر پیشنهاد یک بیدبن مصرف میشه. واینکه در هر پیشنهاد فقط مجازید ۲۵ تومن افزایش قیمت بدین! پس برای هر خرید حتی ارزان قیمت کلی بیدبن نیازه و باید کلی بن بخرید. ضمنا با یه حساب ساده متوجه میشید که صدتا بیدبن که ۲۹ هزار تومن خریدید فقط ۲۵۰۰ تومن ارزش داره. و این یعنی کلاهبرداری…

نظر مردم درباره بیدونت
نظر مردم درباره بیدونت

ماهان جدکی هم نظرش اینه که :

اون ده نفر اولی که هنوز اپ تازه منتشر شده بوده تند تند پنج ستاره دادن فکر کنم خانواده و دست اندرکاران خود اپ بودن
کامنتها درباره اپلیکیشن بیدونت
کامنتها درباره اپلیکیشن بیدونت

 

چند مطلبی هم بر گرفته از بیدونت نوشتیم میتونید بخونید. البته این مطالب پایین ادعای آنهاست.

چی جوری در بیدونت خرید کنم و اینکه نحوه کار با اپلیکیشن بیدنت چیست؟

برای آموزش نحوه کار در بیدونت طبق روال ذیل عمل کنید:

  1. محصول مورد نظر خودتون رو جستجو و پیدا کنید.
  2. از دکمه “ثبت پیشنهاد” واسه دادن پیشنهاد در همان لحظه به شکل دستی و یا از طریق “ثبت خودکار” برای دادن پیشنهاد به شکل اتوماتیک استفاده کنید.
  3. اگر وقتی که زمان سنج عدد صفر را نشان می‌دهد، تو پیشنهاد دهنده بیشترین قیمت باشی، برنده خودتی.

چند نکته قابل توجه در بیدونت Bidonet

با “ثبت خودکار” پس‌انداز کنید و حالشو ببرید

نمیگیم تمام روز گوشی موبایلتونو در دست داشته باشید؟ هیچ مشکلی نیست! “ثبت خودکار” پیشنهادات را از طرف شما  قرار میده. به راحتی تعداد پیشنهاداتی که میخواید در یک حراجی بزارید رو تو قسمت ثبت خودکار قرار بدید و سیستم به طور خودکار این پیشنهاد رو در زمان‌های مشخص به جای شما در حراج قرار میده . برای اینکه بیدبن‌های شما هدر نره سییستم فقط پیشنهادها را در مناسب ترین زمان ممکن در حراج میزاره.

محدودیت برد در بیدونت

برای اطمینان از شانسهای برابر برای همه، شما می‌توانید تنها یک بار در هفته برنده یک محصول از یک گروه باشید. برای نمونه همه کفش‌های زنانه از هر  برندی در یک گروه قرار می‌گیرند و فقط امکان برد یک جفت کفش زنانه از میان آن‌ها برای یک فرد وجود دارد.

توجه داشته باشید که پس از برد همه بیدبن‌های باقی‌مانده شما در قسمت ثبت خودکار محصولات آن گروه به طور اتوماتیک لغو خواهند شد. لذا با در نظر گرفتن این موضوع، سیاست خودتان را برنامه ریزی کنید.

بسته بیدبن چیزی است که شما برای شروع شرکت در حراج نیاز دارید. فرایند بیدونت براساس مدل پرداخت برای شرکت در حراج می باشد، پس قبل از شرکت در حراجی نیاز به خرید بیدبن می باشد و به بعد از اینکه شما در حسابتان بیدبن داشته باشید میتونید در حراجی‌ شرکت کنید.

چگونه می‌توانم بیدبن را دریافت نمایم؟

شما با خرید این بسته‌ها، بیدبن کافی برای شروع حراجی‌ را دارید. این بسته‌ها در تعداد بیدبن مختلف، موجود است. هر بار که پیشنهاد میدی، مقدار مشخصی بیدبن از حساب تو کم میشه . وقتی که بیدبن‌های شما تمام شود، میتونید بیدبن‌ بیشتری را بخرید و در حراج‌ دیگه ای شرکت کنی.

چطوری می‌تونم ثبت پیشنهاد نمایم؟

یکی از بسته‌های بیدبن را بخر و از اون در حراجی‌ استفاده کن! هر ثبت پیشنهاد قیمت حراجی‌ را به اندازه ضریب آن حراج در قیمت پایه بیدبن (۲۵ تومان) افزایش می‌دهد. حراجی ادامه خواهد یافت تا زمانی که هیچ‌کس در یک دوره ۱۰ ثانیه‌ای پیشنهاد قیمت بالاتری را ندهد. هنگامی که شما در یک حراج برنده شدید، به سادگی قیمت برد را پرداخت کنید و کالای خود را چند روز بعد درب منزلتان تحویل بگیرید.

اطلاعات ردیابی چطور میشه خریدم رو رد یابی کرد

وقتی که کالای تو حمل می شه، اطلاعات ردیابی آن در صفحه پروفایلت و قسمت “در جریان” برای تو در دسترس هست و به تو این امکان را می‌دهد که اطلاعات ردیابی را برای سفارشهات در هر لحظه ببینی.

کالای من کجاست و جنسی که خریدم کو

آیا قسمت “در جریان” را جهت ردیابی جزئیات ارسال کالا مشاهده کرده‌اید؟ اگر اطلاعات ردیابی اونجا در دسترس نبود، اجازه بده تا ۷ روز از وقتی که پولتو پرداختی، سپری بشه. اگه فکر می‌کنید حتما یک ایرادی در سفارش شما وجود دارد، با پشتیبانی تماس بگیر.

بازگشت کالا و مرجوعی

اگر می‌خواهید یک کالا را که بدستتان رسیده بازگردانید، حتما ظرف ۷ روز از دریافت محصول با بیدونت تماس بگیر.

اگر کالا آسیب دیده بوده و یا ناقص و دارای کسری باشد و یا با توضیحات که در سایت بیدونت است دیگر مطابقت نداشته باشد، بیدونتی ها آن را بدون هزینه‌ عوض میکنن و کالای دیگه ای رو جایگزین می‌کنن.

آیا کالاها نو هستند یا کهنه و دست دومه؟

بله کالاها نو هستند و آکبند بیدونتی ها با تامین کنندگان کالا مستقیما رابطه ارند و آن‌ها کالا‌ها را مستقیما به خود شما ارسال میکنند. اگر از کالاهایی که برای شما ارسال شده رضایت ندارید، به راحتی و با سرعت با تیم پشتیبانی بیذونت تماس بگیرید تا به شما کمک کنن.

اپلیکیشن پیت استاپ را دانلود نکنید

درگاه پرداخت بیدونت بسته شد

مطلب زیر را نیز بخوانید


حسابداری رشته ای با بازار کار عالی (افراد جویای کار بیان اینجا)  واقعی


این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۹ نظر

  • سلام الان چندروزه که میخوام تو حراج شرکت کنم اما هیچ کدوم از مراحلی که برای ثبت نیازه نمیشه انجام داد

  • دیگه دزدها از درودیوار مردم بالا نمیرن عزیزان دزدها توی سایتها هستن توی اداره ها وشرکتها هستن دزدی هم با کلاس شده اینروزها کلاهبردارها کنار گوش ما هستن خیلی راحت هم برای کلاه گذاشتن سر مردم حتی تبلیغ هم میکنن کسی هم کاری بکارشون نداره تازه براشون خیلی راحت میدان باز گذاشتن بیان سرمردم شیره بمالن چرا اینقدر مردم مارو ضعیف بیسواد حساب کردن

    • سلام وقت بخیر همه عزیزان. بله ثبت پیشنهاد زده نمیشه. ببینید هموطنان شرکت منم هر فصل قرعه کشی میکنیم اما تلفن و تلگرام و همه چیز مشخصه بیدونت هیچی وجود نداره که مراجعه بشه

  • با سلام. من بسته ۲۰۰ بیدبنی رو ب مبلغ ۴۹ هزار تومان خریداری کردم …. ولی همش ب باد هوا رفت….. دقیقا سیستمش مثله بلیط بخت آزمایی های…. توی چندین هزار نفر فقط چند نفر میشن برنده و بقیه مالباخته