پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


دانلود اپلیکیشن خوشمزه | khoshmaze.app اپلیکیشن

اپلیکیشن خوشمزه

اپلیکیشن خوشمزه که تبلیغ آنرا از شبکه جم یا دیگر رسانه ها مشاهده میکنید یک برنامه جهت آشپزی و دستور پخت غذاهای مختلف می باشد. لینک دانلود اپلیکیشن خوشمزه در انتهای همین صفحه برای نسخه های اندروید و ios وجود داره ولی توصیه میکنیم اگر قصد نصب دارید دست نگه دارید و مطلب رو کامل بخونید ضرر نمیکنید.

نظر کاربران در گوگل پلی رو بخونید تا ادامه این مطلب با ما باشید

نظر کاربرانی که اپلیکیشن خوشمزه رو نصب کردند در گوگل پلی میتونه بهتون خیلی کمک کنه تو تصمیمگیری. اینجا تعدادی از نظرات کاربران رو براتون نوشتیم و میتونید خودتون هم برید توی گوگل پلی بخونید مابقی نظرات رو.

نظر کاربران گوگل پلی درباره اپلیکیشن خوشمزه
نظر کاربران گوگل پلی درباره اپلیکیشن خوشمزه

نظر دیگر کاربران درباره khoshmaze.app رو بخونید

کامران گفته: “با این اپ شما اطلاعات سپاه رو وارد زندگیتون میکنید پس نصب نکنید”

مینو نوشته: “اصلا اپ تاپی نبود ولی دست سازندش هم درد نکنه. من که چشم ترس شدم با این نظرات واقعا سازندش وابسته به سپاهه!”

نظر خانم ساره عزیزی درباره اپ خوشمزه “واقعا براتون متاسفم”

نظر کاربر به اسم کامیار“همش پول واقعا یه ستاره هم زیادیشه “

کاربری با آیدی بیکزاد نوشته: “اپلیکیشن مزخرفه نمیخواستم یک ستاره هم بدهم اما نمی شد کمنت گذاشت”

مجید یوسفی نوشته“به نظر برنامه جالب و با پتانسیلی میاد و نیاز به زمان برای اثبات خودش داره”

شایان هم نوشته“اصلا وارد نشدم هی میگه کد میاد ولی خبری نیست معلوم برا سازنده اصلا مخاطب مهم نیست “

کاربری به اسم ساید نوشته: “این دگه چی رشخندیه خوک تو سرتان لعنتی هاا به اون اعلان عوضیتون ” 

حتما تا انتها بخونید تا سرتون کلاه نره

طبق تعریفی که در وب سایت اپلیکیشن خوشمزه به آدرس khoshmaze.app ارائه شده است در اپلیکیشن خوشمزه شما میتوانید از خدماتی نظیر روش های خلاقانه برای ساختن سریع غذای، منوهای فصلی، ویدیو کلیپ های آشپزی، دستورپخت غذاهایی که درست کردن آنها راحت است و همینطور غذاهای جدیدی که در حال انتشار از سراسر دنیاست.

کسب درآمد از اپلیکیشن خوشمزه بی اعتباره؟

صاحبان اپلیکیشن خوشمزه ادعا می کنند که با دانلود و نصب اپلیکیشنشون میتونید درآمد کسب کنید و از اون پول درارید. اینجا دقیقا نقطه ای است که میتونه کاربر رو وسوسه کنه که از این اپلیکیشن استفاده کنم حداقل یه درآمدی هم میتونم کسب کنم. ولی باید قبل از اون یک سری موارد رو بررسی کنیم تا با خیال راحت بتونیم اپلیکیشن خوشمزه رو نصب کنیم.

اون چیزی که صاحبان اپلیکیشن خوشمزه میگن اینه که شما باید برای کسب درآمد، از آشپزیتون به همراه دستور پخت فیلم ضبط کنید یا اینکه ازشون عکس بگیرید و این فیلم و عکسها رو در اپلیکیشن پست کنید و بر اساس تعداد لایک هایی که روی پست شما که همون فیلم دستور پخت و تصاویریست که ارسال کردید، اپلیکیشن به شما امتیاز میده و سه درجه و نشان داره که طلایی، برنزی و نقره ای هست و بر این اساس شما میتونید بعنوان سر آشپز اعتبار کسب کنید. حالا درآمدش چقدر هست؟ چطوری باید این رو دریافت کنیم؟ بر چه اساس رتبه بندی میشه؟ و هزاران سوال دیگر رو نمیدونیم و حتی در وب سایت خوشمزه نیز هیچ اشاره ای به این موارد نکرده.

اپلیکیشن خوشمزه را نصب کنیم؟

به اصل سوال رسیدیم. آیا من اپلیکیشن خوشمزه رو دانلود کنم؟ آیا میتونم با خیال راحت اون رو روی تلفن موبایلم نصبش کنم؟ امنیت این اپلیکیشن برقراره؟ آیا خطری برای محتوای تلفن همراهم نداره؟ دسترسی هاش مجازه؟ از من پول میخواد بابت نصبش؟

وب سایت اپلیکیشن خوشمزه بدون محتوای کاربردی

www.khoshmaze.app

اول بریم ببینیم سایت خوشمزه چه توضیحاتی در اینباره به ما داده و چطور میتونیم بهش اعتماد کنیم؟

تصویر زیر یک اسکرین شات از وب سایت برنامه خوشمزه هست. تصویر رو ببینید تا توضیحات تکمیلی رو براتون در ادامه توضیح بدیم.

khoshmaze.app
khoshmaze.app

 

همانطور که تو سایت مشاهده میکنید فقط یک سری تعاریف و تمجیدی است که از اپلیکیشن خوشمزه بعمل اومده و هیچگونه جزئیاتی جز لینک دانلود اپلیکیشن خوشمزه وجود نداره پس تا اینجای کار هیچ چیزی از سایت نمیتونیم متوجه بشیم.

توضیح صفحه درباره ما در سایت خوشمزه

بریم سراغ اینکه اصلا این اپلیکیشن بخش درباره ما که باید توضیحاتی رو به ما درباره شرکت سازنده بده چی نوشته. متاسفانه بخش درباره مایی وجود نداره و روی هر آیتمی رو منو کلیک میکنی در همون صفحه اصلی سایت بالا و پایین میشیم. یعنی وب سایت اپلیکیشن خوشمزه، یک سایت تک صفحه ای یا اصطلاحاً onepage است که هر چه هست تو این یک صفحه گفته و معرفی کرده.

حالا سری به تماس با ما و گروه پشتیبانی و راه های برقراری ارتباط با اپلیکیشن خوشمزه بزنیم. این قسمت مشکوک ترین بخش و خطرناکترین بخش اپلیکیشن خوشمزه هست. چرا؟ چون شما هیچ شماره تلفن، آدرس و نحوه برقراری ارتباطی جز یک پیج اینستاگرام و یک پیج تلگرام نمیبینید.

صفحه اینستاگرام اپلیکیشن خوشمزه یک پیج مرده و فیک

عیبی نداره بریم سراغ پیج اینستاگرام اپلیکیشن خوشمزه ببینیم اونجا چه خبره.

تصویر زیر یک اسکرین شات از صفحه اینستاگرام اپلیکیشن خوشمزه هست. خودتون قضاوت کنید.

اینستاگرام اپلیکیشن خوشمزه
اینستاگرام اپلیکیشن خوشمزه

تو صفحه اینستاگرام خوشمزه که هیچ پست مرتبطی با اپلیکیشن خوشمزه وجود نداره و کلا ۳ تا پست هست و نظراتی که نوشته شده اینهاست:

یک کاربر نوشته : “کو پس آشپزیتون؟اینهمه تبلیغ کردید؟”

کاربر دیگه ای گفته: پس چرا هر دستوری رو میزنم میگه موردی یافت نشد مسخره مون کردین؟

این خانم هم گفته: پس چرا غذا نمیگذارید؟

کانال تلگرام اپلیکیشن خوشمزه بدون حتی ۱ پست

عیبی نداره اینستاگرامی گویا فعلا وجود نداره. بریم سراغ کانال تلگرام اپلیکیشن خوشمزه که تو سایتشون آدرسش رو دادن. تصویر زیر یک ایکرین شات از کانال تلگرام اپلیکیشن خوشمزه هست که همونطور که میبینید تو کانالشون حتی یک پست هم وجود نداره و متاسفانه باید گفت هیچ گونه ارتباطی از هیچ طریقی نمیشه با پشتیبانی برقرار کرد و میشه نتیجه گرفت که اصلا پشتیبانی وجود نداره و اپلیکیشنی که تبلیغات سنگین در شبکه های ماهواره ای جم کرده حتی کانال تلگرام و اینستاگرام و ایمیل و سایتشون وجود خارجی جز یک اسم و نام دامنه نداره.

کانال تلگرام اپلیکیشن خوشمزه
کانال تلگرام اپلیکیشن خوشمزه

نداشتن نماد اعتماد الکترونیک وب سایت خوشمزه

درسته که وب سایتی که در اون پرداخت وجود نداره میتونه نماد اعتماد الکترونیک هم نداشته باشه ولی وقتی هیچ بهانه ای برای جلب اعتماد وجود نداره شاید داشتن نماد برای سایت میتونست اعتماد کاربرها رو جلب کنه.

 

تصاویری از اپلیکیشن خوشمزه نسخه اندروید android

اپلیکیشن خوشمزه
اپلیکیشن خوشمزه

تصاویری از اپلیکیشن خوشمزه نسخه آیفون ios

اپلیکیشن خوشمزه آیفون ios اپل
اپلیکیشن خوشمزه آیفون ios اپل

دانلود اپلیکیشن خوشمزه

ما توضیحات کاملا شفاف و بدون هیچ هدفی را برای شما بازگو کردیم و همه این توضیحات برگرفته از سایت و پیج اینستاگرام و تلگرام اپلیکیشن خوشمزه ارائه شد و هیچگونه نظر شخصی در این مقاله ندیدید و ما لینک دانلود رو براتون این پایین میزاریم و تصمیم با خودتونه که نصب کنید یا نکنید.

دانلود اپلیکیشن خوشمزه نسخه اندروید

دانلود اپلیکیشن خوشمزه نسخه آیفون و اپل ios

اپلیکیشن خوشمزه شبکه جم

khoshmaze app

اپلیکیشن خوشمزه یکی دیگر از برنامه هایی است که شبکه جم اسپانسر تبلیغاتی آنرا بعهده دارد مانند اپلیکیشن های آموزش زبان برای کودکان یعنی اپلیکیشن زنبور و همچنین پاپیتا و دیگر اپ های کاربردی.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۲ نظر

  • این اپلیکشین نیست توی شبکه جم گزاشتن مثلا بهترینه این بدرد ننه هاشون میخوره،که برن ماست خیار بخورن توی شبکه ها همچی الکیه مثل برنامه پاپیتا داداشم نصب کرد سی تومان هزینه دادیم ولی صد تومان از کارتمون کشیده شد اصلا رمز دومتون رو وارد نکنین به اپلیکشن های مضخرف مثل این اپلیکیشن

  • افتضاحه تصلن دان نکنید برانمش مثلا به اصلاح خودشون لایک بخوری میتونی گسب درامد کنی ادمایی فقری مثل سازنده برنامش ندیدم اگه محتاج پولی بگو تا پول رو سرت خالی کنیم با تین برنامت ریدم توی اپلیکیشن