پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


اپلیکیشن آموزش زبان ویوو wiwo.games

اپلیکیشن wiwo

به تازگی از شبکه ماهواره ای جم تبلیغی تحت عنوان اپلیکیشن ویوو یا همان wiwo.games وب سایت wiwo در حال پخش است.
آیا بازی اپلیکیشن wiwo قابل اعتماد می باشد یا نصب این اپلیکیشن خطرناک بوده و دسترسی هایی را در گوشی موبایل شما باز خواهد کرد و یا اینکه شاید تنها باید مبلغی را بعنوان اشتراک هزینه کنید و یک اپلیکیشن سطحی و بی بنیاد و ریشه ای را نصب کنید. برای جواب به این سوالات درباره اپلیکیشن آموزش زبان ویوو با ما همراه باشید.

این روزها روش‌های یادگیری و تقویت زبان آنقدر زیاد و متنوع شده‌اند که دیگر چالش اصلی در این راه مسائلی مثل هزینه نیست، بلکه «انتخاب روش مناسب» از بین صدها، شاید هم هزاران روش بزرگترین چالشی است که زبان آموزان بر سر راه خود دارند.
بازی قطعا برای هر کسی جذابه! این موضوع ربطی به سن هم نداره! یادگیری زبان انگلیسی با بازی یکی از کار هایی هست که تو دنیای تکنولوژی امروزی دور از ذهن به نظر نمیرسه! خب شما بزرگسالان که ممکنه اهل بازی هم باشید، چرا همزبان زبان انگلیسی هم یاد نمیگیرید؟
طبیعتا بازی‌ها هم مفرح‌ترند و هم مفاهیم را بهتر به شما یاد می‌دهند. ولی باید مراقب باشیم که اپلیکیشنی که برای آموزش زبان انگلیسی به سبک بازی دانلود می کنیم یک برنامه امن باشد و نیز حواسمان به دسترسی هایی که از تلفن همراهمان میخواهد باشیم چزاکه از این مدل اپلیکیشن ها نمونه های مشابه زیادب وجود دارد که به بیانی کلاه برداری شده است.

آیا دانلود اپلیکیشن آموزش زبان ویوو wiwo خطرناک است؟

اگر کمی دقت کنید از شبکه جم اپلیکیشن های زیاد و متفاوتی تبلیغ می شود و از بین اپلیکیشن هایی که در شبکه جم پخش می شود تعداد قابل توجهی نیز اپلیکیشن های بی کیفیت و حتی کلاهبرداری نیز وجود دارد. برای مثال اپلیکیشن پولیک از همین مدل اپلیکیشن ها بود که هیچ کاربری از آن رضایت نداشت و تعداد نفرات بسیاری نیز از آنها شکایت کردند ولی تنها و تنها مقصر خود افرادی هستند که این اپلیکیشن ها را دانلود و نصب میکنند چراکه به راحتی با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن و برنامه ها به پشتوانه ضعیف آن میتوان پی برد.

برای بررسی اپلیکیشن wiwo به تعدادی از این آیتم ها اشاره میکنیم:

وب سایت اپلیکیشن wiwo بدون شماره تماس و راه ارتباطی

همانطور که در تصویر زیر می بینید وب سایت ویوو wiwo فقط یک صفحه کوتاه است که نه شماره تماسی دارد و نه درباره ما و هیچگونه اطلاعاتی مرتبط با اپلیکیشن، لذا حداقل های یک وب سایت را نیز ندارد و این یعنی نه آدرسی وجود دارد نه تلفن تماس و چیز دیگری.

اپلیکیشن wiwo
اپلیکیشن wiwo

دانلود رایگان اپلیکیشن wiwo

همانطور که میدانید دانلود اپلیکیشن wiwo رایگان می باشد و همه میتوانند این اپ را برای سیستم عامل اندروید و نیز اپل ios دانلود کنند ولی توجه داشته باشید که دانلود همه اپلیکیشن های آموزش زبان با بازی رایگان است و تفاوت آنها بر شروع بازی است چراکه وقتی برای بازی با اپ wiwo اقدام میکنید قبل از آن باید وجه واریز نمایید و بسته اشتراک خریداری کنید که این هم جای سوال و فکر دارد که شما اول باید پول بدهید و بعد بازی کنید.

اول پول بده بعد بازی کن

اول باید پول واریز نمایید تا به شما محیط برنامه را نشان دهند حالا ممکن است خوشتان بیاید یا خیر فرقی ندارد و مانند یک هندوانه دربسته است ولی ما نظر کاربرانی که برنامه آموزش زبان ویوو را نصب کردند اینجا ارائه کردیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم که اپلیکیشن wiwo خطرناک است یا خیر؟

قیمت اپلیکیشن ویوو wiwo

بابت سه ماه اشتراک مبلغ: ۴۹۰۰۰ تومان
بابت شش ماه اشتراک مبلغ: ۷۵۰۰۰ تومان
بابت یک سال اشتراک مبلغ: ۹۹۰۰۰ تومان

نظرات افرادی که اپلیکیشن آموزش زبان ویوو wiwo را نصب کردند بخوانیم

در این بخش از مطلب، قبل از دانلود و نصب بازی wiwo میخواهیم نظر کاربران و افرادی که برنامه wiwo را در تلفن همراهشان نصب کردند بخوانیم. البته شما برای شروع بازی باید پول پرداخت کنید و قبل از واریز وجه حتی وارد اپلیکیشن نیز نمی توانید بشوید.

متاسفانه ۹۰ درصد از نظرات منفی بودن و نظر مثبتی ما پیدا نکردیم و میتونید به گوگل پلی برید و نظرات رو از نزدیکتر بخونید تا خیالتون راحت باشه.

( ⊗ نظر منفی 😤 )

نظر آقای امیرمهدی هادی درباره اپلیکیشن wiwo : خاک تو سرتون دزدای کودن حروم زاده ها خجالتم خوب چیزیه از اول باید پول پرداخت کنیم با این بازی مسخرت جم کنین

( ⊗ نظر منفی 😤 )

آقای عشرتی گفته: آخه برادر من این چه بازی ایه اخه شما که بلد نیستی ادعا نکن اخه کد جایزه از کجا بیاریم الکی ۳۰هزار تومن بالا کشیدین افتضاحه نصب نکنید از من گفتن نصب کنید پشیمون میشین حیف اینترنت که واسه این بازی خرج کنید واقعا حرومشون

درباره اپلیکیشن ویوو wiwo

جذابیت بازی های زبان انگلیسی موجب شده است تا زبان آموزان این روش را بر سایر متدهای آموزشی ترجیح دهند. در واقع زمانی که شما ترجیح می دهید تا به جای سپری کردن اوقات فراغت‌تان با مطالعه کتاب های تکراری یادگیری زبان انگلیسی از طریق بازی کردن آن هم با داشتن یک تبلت یا گوشی هوشمند سپری کنید به نوعی این روند را سرعت بخشیده اید.

دانلود اپلیکیشن wiwo بازی ویوو

برای دانلود بازی ویوو در حال حاضر نمیتوانید از اپ استورهای معروفی چون گوگل پلی یا بازار اقدام کنید. اما راه دانلود اپلیکیشن بسته نشده است. اگر عبارت Wiwo.games را در فیلد جستجوی مرورگر خود تایپ کنید، با تصویر زیر مواجه خواهید شد.

همانطور که میبینید در این تصویر سه انتخاب اصلی دارید. گزینه اول تحت عنوان شروع بازی، برای بازی به صورت تحت وب است. اگر این گزینه را انتخاب کنید در فضایی بسیار مشابه با وضعیت اپلیکیشن اصلی میتوانید به استفاده از ویوو بپردازید.

اپلیکیشن آموزش زبان wiwo
اپلیکیشن آموزش زبان wiwo

دو گزینه دیگر نیز همانطور که از نام آنها مشخص است، برای دانلود فایل نصبی اپلیکیشن ویوو برای دو پلتفرم اندروید و iOS میباشد. ما در اینجا به تناسب اسمارتفون مورد استفاده خودمان، گزینه دانلود برای اندروید را انتخاب میکنیم. برای دانلود بازی Wiwo باید از این گزینه‌ها استفاده کنید.  باید بگوییم شما می‌بایست اشتراک‌های ماهانه بازی Wiwo را بررسی و یکی از موارد را خریداری کنید تا بتوانید وارد بازی شوید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۷ نظر