پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


دانلود اپلیکیشن پاپیتا | آموزش زبان انگلیسی کودکان

پاپیتا

به تازگی در شبکه های ماهواره ای جم تبلیغ یک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بنام پاپیتا برای کودکان را دائما تکرار میکند و آنطور که در تیزر تبلیغاتی نشان می دهند طراحی این اپلیکیشن به نحویست که هم بازی و سرگرمی است و هم آموزش زبان که با تلفیق این دو باعث شده تا برای کودکان با سنین پایینتر جذابییت داشته باشد.

پاپیتا اپلیکیشن بی همتا

معرفی اپلیکیشن ‌‌پاپیتا

برویم سراغ اصل مطلب که این اپلیکیشن پاپیتا که جهت آموزش زبان انگلیسی است چه اهدافی را دنبال میکند.
با ورود پاپیتای انگلیسی به بازار تحولی بزرگ در آموزش زبان انگلیسی به کودکان رخ داده است. از آن جایی که یکی از دغدغه های والدین در رابطه با آموزش کودکان خود، آموزش زبان انگلیسی به آنهاست، این محصول توانسته به این نیاز آنها پاسخ دهد. با توجه به این که کودکان زیر ۱۲ سال قادرند لهجه را به سرعت یاد بگیرند، همچنین دو زبانه بودن باعث افزایش هوش کودکان می شود، والدین تلاش می کنند آموزش زبان انگلیسی را برای فرزندان خود از سنین کودکی آغاز کنند. دانلود اپلیکیشن پاپیتای انگلیسی برای اندروید باعث شده تا کودکان و بزرگسالان در هر جا و شرایطی بتوانند به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند. در واقع این امر سبب شده محدودیتی در یادگیری زبان برای افراد وجود نداشته باشد.
برنامه ی پاپیتای انگلیسی برای کودکان رده سنی ۳ تا ۱۴ سال مناسب است. با دانلود این برنامه، کودکان می توانند علاوه بر این که از بازی های هیجان انگیز آن استفاده کرده و لحظات شادی داشته باشند، زبان انگلیسی را هم به خوبی یاد بگیرند. پاپیتای انگلیسی بر اساس متدهای روز دنیا طراحی شده و در آن سعی بر این است کودک همزمان با لذت بردن از بازی ها و آهنگ های این اپلیکیشن، زبان را هم یاد بگیرد. به هنگام استفاده از این برنامه خواهید دید که ابتدا کلمات انگلیسی به صورت تک به تک در جورچین به کودک آموزش داده می شود. سپس آن را با صداهای مختلف خوانده و به این ترتیب کلمه در ذهن کودک ثبت می گردد.
بعد از آن در برنامه ی پاپیتا در یک جمله یکی از کلمات حذف شده و کودک با استفاده از آموزش هایی که دیده است می تواند جای خالی را پر کند. شما می توانید با استفاده از لینک مستقیم، این محصول را بر روی گوشی های آیفون و اندروید به صورت رایگان دانلود کنید. استفاده از گرافیک رنگارنگ و جذاب و همچنین صدا و آواهای زیبا و کودکانه باعث شده تا کودکان نسبت به استفاده از این محصول استقبال خوبی نشان دهند.

ویژگی های پاپیتای انگلیسی

از آن جایی که امروزه استفاده از اپلیکیشن ها برای آموزش موضوعات مختلف بهترین نتیجه را می دهد، کاربرد پاپیتای انگلیسی هم می تواند در یادگیری زبان انگلیسی به کودکان نقش موثری داشته باشد. این محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که سبب شده کارشناسان و والدین استفاده از آن را نسبت به محصولات مشابه در اولویت قرار دهند. از جمله ی این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• داشتن طراحی و گرافیک بسیار زیبا و رنگارنگ متناسب با روحیات کودکانه
• امکان نصب بر روی تمامی گوشی های اندروید و آیفون
• استفاده از صدا و آواهای کودکانه ی جذاب و دلنشین
• امکان دانلود اپلیکیشن و نصب پاپیتا انگلیسی با استفاده از لینک مستقیم
• آموزش زبان انگلیسی به روشی ساده و ماندگار
• برگزاری آزمون به صورت هفتگی و آنلاین
• تقویت IQ و EQ کودکان با استفاده از بازی های مناسب سن کودکان
• آموزش حروف الفبای انگلیسی به همراه آموزش مکالمه ی انگلیسی، اعضای بدن و اشکال مختلف
• یک بار پرداخت هزینه برای استفاده ی ۳۶۵ روزه

 


قسمتی از بازی و آموزش زبان اپلیکیشن پاپیتا

همانطور که در  کلیپ قسمتی از اپلیکیشن پاپیتا را مشاهده نمودید با این روش که یک ایده واقعا ناب و هوشمندانه می باشد کودک ما در یک محیط جذاب بازی کرده و از یادگیری و آموزش زبان  نیز بهره مند گردد.

شماره تلفن پشتیبانی پاپیتا

دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای اندروید

برای دانلود برنامه پاپیتا برای اندروید دو راه وجود دارد، راه اول دانلود اپلیکیشن پاپیتا در بازار است و روش دوم دانلود اپلیکیشن پاپیتا در گوگل پلی یا همان پلی استور اندروید می باشد.

البته راه سومی هم وجود دارد و آن دانلود اپلیکیشن پاپیتا در سایت پاپیتا میباشد که دانلود از لینک مستقیم می باشد.

دانلود اپلیکیشن پاپیتا نسخه اندروید و ios

برای دانلود اپلیکیشن پاپیتا و دانلود اندروید پاپیتا یا دانلود ios پاپیتا برای آیفون میتوانید به گوگل پلی و اپ استور و وب سایت پاپیتا مراجعه کنید و یا از طریق لینک زیر اقدام به دانلود پاپیتا نمایید:

دانلود اپلیکیشن اندروید پاپیتا
دانلود اپلیکیشن پاپیتا برای آیفون ios

دانلود نسخه ios آیفون پاپیتا  از سایت پاپیتا

لطفا نظرات خودتان را در زیر همین مطلب برای ما بنویسید تا بقیه نیز از نظرات و تجارب شما عزیزان بهره مند شوند.

اپلیکیشن پاپیتا فارسی و امکانات آن 

توجه مهم: این سایت هیچ مسئولیتی در ارتباط با اجرا یا تایید و کار کردن اپلیکیشن پاپیتا ندارد و صرفا این یک مقاله تحلیلی درباره اپلیکیشن می باشد.

دانلود اپلیکیشن زنبور را از این صفحه انجام دهید.







 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۳۵۳ نظر