پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


اپلیکیشن زیبنا فروش لوازم ارایش تقلبی و تاریخ گذشته؟

اپلیکیشن زیبنا

از پشت پرده  و واقعیت اپلیکیشن زیبنا ( zibona ) تا علت ارزانی فروش لوازم آرایشی زیبنا را در این مطلب پرده برداشتیم، پس با ما همراه باشید تا سلامتی که بالاترین نعمت خدادادیست به خطر نیافتد. توصیه میکنیم برای دانلود اپلیکیشن زیبنا از طریق وب سایت زیبنا عجله نکنید و قبل از دانلود زیبنا این مطلب را مطالعه نمایید و حتما ویدئوی کوتاه آخر این مطلب را مشاهده کنید.

بررسی و تحلیل اپلیکیشن زیبنا

ابتدا برای بررسی و تحلیل اپلیکیشن زیبنا این سوال را مطرح می کنیم که با چه استراتژی میتوان در فروش اینترنتی لوازم آرایش، کالا را با تخفیفات وسوسه انگیز به مشتری ارائه کرد و سپس به طور موردی از سازندگان اپلیکیشن زیبنا و علت توانایی فروش با تخفیف های بالا و اهداف آنها از طراحی اپلیکیشن زیبنا را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

لوازم آرایش تقلبی و غیر استاندارد

گران‌ بودن مواد اولیه اصلی در بیشتر اوقات، افراد سودجو را به سمتی هدایت می کند که به دنبال مواد اولیه لوازم آرایش تقلبی و بی کیفیت و تاریخ گذشته بروند و متاسفانه سلامت مردم را به خطر بیاندازند. همانطور که میدانید قیمت مواد اولیه فیک یا تقلبی و غیر استاندارد کمتر از مواد اولیه اصلی می باشد ولی این موضوع برای لوازم آرایش به مراتب بیشتر می باشد یعنی قیمت لوازم آرایش اصلی نسبت به تقلبی اختلاف بالا و قابل توجهی دارد. سازندگان اپلیکیشن زیبنا و دیگر اپلیکیشن ها یا سایت های فروش لوازم آرایشی که با قیمتهای بسیار کمتر محصولشان را عرضه می کنند به جرات و با قطعیت می توان گفت چیزی جز استفاده از مواد اولیه تقلبی نبوده و به هیچ عنوان منطقی نیست. همانطور که در تبلیغات ماهواره ای اپلیکیشن زیبنا اعلام میکنند که به دلیل حذف واسطه ها زیبنا قیمت هایش پایین تر از بازار بوده و یک مثالی هم در مورد یک برند معروف نیز میزند که قیمت اصل آن حدود ۹۰ هزارتومن است ولی در زیبنا آنرا به قیمت حدود ۴۷ هزار تومان میفروشند. ما چند مورد از برندهایی که در سایت زیبنا و اپلیکیشن زیبنا به فروش گذاشته را با قیمت بازار استعلام گرفتیم تا به شما ثابت کنیم با خرید از این مدل فروشگاه های اینترنتی سلامت شما ۱۰۰ درصد در خطر می افتد.

عدم امکان پرداخت در محل در اپلیکیشن زیبنا

ابتدا پول بده بعد کالا را تحویل بگیر

برای تشخیص محصول تقلبی و اورجینال لوازم آرایش از روی ظاهر و بسته‌‏ بندی تقریبا غیرممکن و بسیار مشکل است، اما توجه به لیبل‌‏های سلامت و اصالت محصول که مورد تأیید سازمان غذا و دارو می باشد و توجه به تاریخ مصرف و انقضاء کالا، بررسی ویژگی‌‏های ظاهری آن به‌‏ طوری که رنگ، بو و یا ظاهر غیرطبیعی نداشته باشد و نیز توجه به این نکته که بسته بندی محصول بازنشده باشد، می‌‏تواند به انتخاب کالای آرایشی مناسب و بهداشتی که شما قصد خرید آنرا دارید کمک کند اما متاسفانه نکته قابل توجه اپلیکیشن زیبنا اینجاست که شما تا قبل از دیدن کالای آرایشی خود باید پول آنرا پرداخت نمایید(یک کلیپ از نحوه خرید تا پرداخت وجه در پایین این مطلب گذاشتیم حتما تماشا کنید) لذا اگر حرفه ای هم باشید و بخواهید از جعبه محصول یا تاریخ محصول یا هر موارد دیگری تشخیص دهید که اصل است یا تقلبی، نمی توانید اینکار را انجام دهید چون دیگر پول آن را به زیبنا پرداختید و نمی توانید حتی پیگیری کنید یا اعتراض نمایید چون وب سایت و اپلیکیشن زیبنا هیچ مجوزی ندارد.

اپلیکیشن و برنامه  زیبنا نماد اعتماد الکترونیک ندارد

اگر وب سایت یا اپلیکیشنی بخواهد امکان پرداخت آنلاین داشته باشد باید نماد اعتماد الکترونیک داشته باشد یعنی یک مجوز رسمی که اعلام میکند این سایت قابل اعتماد است ولی متاسفانه وب سایت زیبنا نه تنها نماد اعتماد الکترونیک ندارد بلکه درگاه پرداخت نیز به طور مستقیم نداشته  و از یک شرکت واسط مثل زرین پال استفاده کرده است که این هم با زدوبند می باشد علت هم این است که هیچ آدرس و تلفن و مکان مشخصی برای زیبنا و صاحبان زیبنا وجود ندارد.

نداشتن آدرس و تلفن و نام و نشان از اپلیکیشن زیبنا در سایت زیبنا

این دیگر از شاهکارهایی است که تا به حال با آن روبرو نشده بودیم. اگر به وب سایت زیبنا به آدرس اسنترنتی www.zibona.app  سری بزنید با سایتی روبرو می شوید که نه منو دارد نه توضیح دارد نه راهنمای داخل اپلیکیشن و نه آدرس و نام و نشانی از محل زیبنا یا صاحبان زیبنا و تنها با یک صفحه وب که یک عکس در آن بارگزاری شده روبرو می شوید که ۲ لینک دانلود اپلیکیشن زیبنا برای نسخه اندروید زیبنا و آیفون ios زیبنا موجود است و دیگر هیچ.

پشتیبانی برای اپلیکیشن زیبنا وجود ندارد

همانطور که گفتیم هیچ نام و نشان و آدرسی از محل دفتر، شرکت یا انبار یا مغازه و … از زیبنا موجود نیست از طرفی نماد اعتماد هم که ندارد از طرف دیگر پرداخت نقدی یا در محل هم که ندارد و فقط پرداخت آنلاین از درون اپلیکیشن زیبنا میسر است پس اگر شما از سایت زیبنا سفارش انجام دهید و آن کالا تقلبی باشد یا حتی برای شما ارسال نشود چه کار باید کرد؟ کدام آدم عاقلی میتواند با یک صفحه وب که عکس یک لب و چشم در وسط آن می باشد اعتماد کند ؟ ما که نمیتوانیم.

گرفتن اطلاعات کارت بانکی شما

اپلیکیشن های زیادی با قصد خالی کردن حساب و گرفتن اطلاعات کارت بانکی شما طراحی شده است. همانطور که گفتیم هیچ شماره تماس از زیبنا یا چیزی به نام تلفن پشتیبانی و آدرس و مکان مشخصی نیز در دست نیست که این اپلیکیشن توسط چه کسانی و پر کجا راه اندازی شده و مشغول فعالیت است.لذا همانطور که نماد اعتماد ندارد و مجوزی از هیچ ارگانی ندارد پس به راحتی می توانند اطلاعات کارت بانکی شما را در هنگام وارد کردن اطلاعات و رمز اینترنتی و سی وی وی و تاریخ انقضا و همه چیز کپی نمایند و حساب شما را به راحتی خالی کنند. اگر حسابتان خالی شد چه کاری باید انجام دهید ؟

نرسیدن کالا به دست سفارش دهنده و اقدام به شکایت از زیبنا

اگر شما از یک وب سایت و فروشگاه اینترنتی خرید انجام دهید و از کالای خریداری شده رضایت نداشته باشید می توانید به ارگان و سازمان زیربط شکایت نمایید. پس از اقدام به شکایت اولین سوالی که از شما پرسیده می شود آدرس سایت است و اینکه آیا آن وب سایت نماد اعتماد داشته است یا خیر؟ اگر نماد اعتماد نداشته باشد جوابی که به شما میدهند این است که مقصر اول و آخر شخص شما هستید چون از سایتی خرید کردید که نماد اعتماد نداشته و مورد تایید هیچ ارگانی نیست. حالا شما تصور کنید از اپلیکیشن زیبنا خرید کردید و به دست شما نرسید. سوال اینجاست اگر شکایت کنید و از شما سوال شود که آدرس سایت چیست؟ آیا شما این رو را دارید و واقعا خجالت نمیکشید که آدرس سایت زیبنا را به آنها بدهید و وارد سایت شوند و با یک صفحه عکس روبرو شوند؟

چند توصیه برای به دام نیافتادن سودجویانی مثل زیبنا

لوازم آرایشی تقلبی بیشتر از از افغانستان، پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و مرزهای کردستان وارد بازارها می‌شوند و به جرات می‌توان گفت که از تمام مارک‌های مرغوب‌، تقلبی آن هم وارد شده اما با قیمت‌های بسیار ارزان‌تر. برای نمونه مارک “کلینیک” که جزو لوازم آرایشی قدیمی و معروف است، نمونه‌های تقلبی آن با نصف قیمت به فروش می‌رسد. جالب اینجاست که فروشندگان ادعا می‌کنند که عرضه‌‌ کنندگان لوازم آرایشی گواهینامه تولید آن‌ها را کسب کرده‌اند. گاهی نیز اتفاقات جالبی رخ می‌دهد مثلا شرکت یاردلی به باند استریت تغییر نام داده اما هنوز محصولات آن با نام یاردلی در بازارهای کشور به چشم می‌خورد که در پاکستان و افغانستان پر شده‌اند. معمولا عرضه ‌کنندگان لوازم آرایشی این اجناس را درجه دو می‌نامند به همین منظور توصیه می‌‏شود که بهتر است لوازم آرایشی و بهداشتی از فروشگاه‌‏های معتبر همچون داروخانه ‌‏ها خریداری شود.

دانلود اپلیکیشن زیبنا نسخه اندروید و ios

این مطلب یک اطلاع رسانی بود و قصد تخریب یا تبلیغ هیچ اپلیکیشن و استارتاپی نبوده و صرفا حقایقی بوده که می بایست همه افراد در برابر خرید اینترنتی لوازم آرایش بدانند و به آن توجه کنند. برای دانلود اپلیکیشن زیبنا و دانلود اندروید زیبنا یا دانلود ios زیبنا برای آیفون میتوانید به گوگل پلی و اپ استور و وب سایت زیبنا مراجعه کنید ولی مراقب باشید از همه نظراتی که در بالا گفتیم.

سخن پایانی

این مطلب تنها برای این نوشته شد که در این شرایط بد اقتصادی ایران گول این سودجویان نیافتیم و با اعتماد کردن به سایت ها و اپلیکیشن هایی مثل زیبنا که هیچ مجوز و هویتی ندارند جیبشان را پر از پول نکنیم این ما هستیم که با خرید و اعتماد از این افراد باعث ثروتمند شدن و ظهور هر روزه این سودجویان می شویم پس باید از خودمان شروع کنیم. ممنون از وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید با گذاشتن کامنت و نظرات در پایین این مقاله به همدیگر کمک کنیم و دیگران را از این مسائل آگاه سازیم. اگر این مقاله برای شما مفید بود حتما برای ما نظرتان را زیر این پست بنویسید ما خوشحال می شویم.

فیلم کوتاه برای اثبات فعالیت غیرقانونی و کلاهبرداری اپلیکیشن زیبنا

اکر قصد طراحی سایت شرکتی یا طراحی فروشگاه اینترنتی یا طراحی اپلیکیشن و سامانه های تحت وب داشتید ما شرکت طراحی سایت پایدار سامانه را معرفی میکنیم. برای مشاهده خدمات بر لینک زیر کلیک کنید

شرکت طراحی سایت 

معرفی اپلیکیشن روز

معرفی اپلیکیشن جذاب پاپیتا 

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۶۲ نظر

  • سلام
    یعنی واقعا مملکت انقدر بی صاحبه که کلاهبرداری به این واضحی دارن میکنن و خیلی راحت درگاه بانک داره و هیچ کسی نیست جلوشون رو بگیره. این هم از این نظام مقدس که قانون مداره خیر سرشون

  • من نتونستم نصب کنم دنبال آموزش نصبش بودم اتفاقی به شما رسیدم……شما هم شماره تماسی ندارید ازشون؟؟ میشه کمک کنید؟

    • توی سایت اینماد که برید میتونید لیست کسب و کارهایی که نماد گرفتن رو ببینید. حتی سرچ هم داره چه توی سایت قرار بدن چه ندن اونجا میتونید ببینید

    • به دوستتون بگید سایت نماد اعتماد که برن قسمت استعلام داره،اونجا میشه آدرس سایت رو زد و دید که مجوز داره یا نه،الان این سایت اپلیکیشن زیبنا هم نماد نداره من الان چک کردم پایدار درست گفته هر مدلی هم که بگین نوشتم zibona دامین های مختفشون رو هیچ کدوم نماد نداره زیبونا اپ زیبنا اپ اپلیکیشن zibona هر مدلی نویسید هیچی نمیاره میتونید خودتون هم امتحان کنید کار سختی نیست

  • پس چیکار کنیم از کجا بخریم؟؟؟؟؟؟ پولشم واسم مهم نیست میخوام فقط اصل باشه، جایی رو میشناسین معرفی کنید؟ یجای معتبر میخوام اینتزنتی بخرم ازسال به شهرستان هم داشته باشه، مملکته دیگه اصلا نمیشه سر در آورد یعنی هیچ جایی نیست اینارو تایید کنه بتونیم با خیال راحت سفارش بدیم جنس اصل بهمون بدن؟؟؟؟

    • سلام اگه دنبال خرید محصولات اوجینال هستید من خودم از یه پیج خرید میکنم کانالم دارن فوق العاده خوب و معتبر هستن حتی شماره تماسم میدن مستقیم از ایتالیا وارد میکنن و بهترین نکته مثبتی ک دارن اینه ک تایمی که برندای معتبر تخفیفای ویژه میزارن اعلام میکنن و اجناسشون رو عنوان میکنن.
      این پیج هستن
      cosmeticitalian

  • سلام من میخوام یدونه سفارش بدم ببینم چی میشه یه چیز ارزون که میشه سفارش داد اینمه چیز داره اول امتحان کنیم بعد نظر بدیم. هیچکس تاحالا سفارش نداده تجربش رو بگه؟ خوهشن یکی که خرید کرده بگه نظر بده

  • سلام
    من یکی از دوستانم از یک سایت ایرانی پنکک خرید کرد و پس از استفاده حدود ۱ ماه پوستش لک لک شد دکتر پوست گفت کرمی که به صورتت زدی یا فاسد بوده یا نقلبی بوده ، خواست شکایت کنه ولی گفت اعصابشو ندارم ، گفتم حداقل دیگران آگاه باشن تو دام این قاچاقچیا نیافتند
    مرسی از خبرگزاری پایدار نیوز

  • به نظرمن ریسک خرید با این اپلیکیشن زیاده چون معلوم نیست محصول با کیفیتی ارائه بشه چون هیچ نظارتی بر کارشون وجود نداره

  • اینا همه واسه خود شبکه جمه هر اپلیکیشنی که تبلیغ میکنه واسه خودشه چون تبلیغاتش کم شده رو آورده از این طریق درآمدزایی ها
    نظر شخصی من این بود ممنونم از شما که این مطلب رو منتشر کردی چه واسه اهداف خودت باشه یا هرچی مهم نیست
    لایک

  • باسلام خدمت عزیزان وب سایت پایدار نیوز و همه دوستانی که این متن رو میخونند.
    ابتدا بگم که بنده موسس یک استارتاپ ایرانی هستم و تقریبا محصولات ما ۶۰ درصدش آرایشی هست، خیلی ها هم میشناسن مارو و خداروشکر بازخور خوبی هم گرفتیم البته اینجا اسم نمیبرم چون قطعا در قوانین این سایت نیست که بخواد تبلیغ من رو بکنه و من هم انتظاری نخواهم داشت.
    میخوام بگم دوستان دقیقا این مطالبی که اینجا نوشته شاید ۸۰ درصد از موضوعاتش رو قبول دارم. در فیک بودن لوازم آرایش این اپ هیچ شکی نکنید چون من خودم کننده هستم و میدونم حداقل قیمت یک ریمل بورژوا چنده، این دوستان با این کارشون واقعا دارن به ما و به همه کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاههای مجازی و استارتاپا ضرر میزنن و اعتماد مردم رو از بین میبرن. توروخدا اگر واقعا قبول دارید حرف منو و پیشرفت کشورتون براتون مهمه خواهش میکنم همین مقاله رو در شبکه های اجتماعی حالا اینستاگرام یا تلگرام و توییتر و هرچی که دارید منتشر کنید.
    با اشتراک گذاری این مقاله ها و یا ویدئویی که این دوستان زحمت کشیدن، میتونیم جلوی این مدل کلاهبرداری نمیگم بی وجدانیهارو بگیریم.
    لطفا کمک کنید.
    برای اشتراک گذاری این مقاله میتونید در آخر مقاله از آیکون های شبکه های احتماعی که میبینید روش کلیک کنید و به راحتی با یک کلیک اون رو به اشتراک بزارید.
    همه با هم ایران را میسازیم

    • سلام، زنده باد عزیز
      با ۱۰۰% فرمایشت موافقم و تحسینت میکنم و من هم وظیفه تک تک ماها میدونم که باید روشنگری بشه امسال اپلیکیشن پولیک و زوبانو یا هر اپی که اعتماد مردم رو سلب میکنه چون من و هزاران نفر مثل من در این شرایط اقتصادی رو آوردیم به کسب و کارای مجازی حالا یا از طریق تلگرام میفروشیم یا استارتاپ فرقی نمیکنه.
      کمپین مبارزه با اپلیکیشن های متقلب

  • باسلام خدمت عزیزان وب سایت پایدار نیوز و همه دوستانی که این متن رو میخونند.
    ابتدا بگم که بنده موسس یک استارتاپ ایرانی هستم و تقریبا محصولات ما ۶۰ درصدش آرایشی هست، خیلی ها هم میشناسن مارو و خداروشکر بازخور خوبی هم گرفتیم البته اینجا اسم نمیبرم چون قطعا در قوانین این سایت نیست که بخواد تبلیغ من رو بکنه و من هم انتظاری نخواهم داشت.
    میخوام بگم دوستان دقیقا این مطالبی که اینجا نوشته شاید ۸۰ درصد از موضوعاتش رو قبول دارم. در فیک بودن لوازم آرایش این اپ هیچ شکی نکنید چون من خودم کننده هستم و میدونم حداقل قیمت یک ریمل بورژوا چنده، این دوستان با این کارشون واقعا دارن به ما و به همه کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاههای مجازی و استارتاپا ضرر میزنن و اعتماد مردم رو از بین میبرن. توروخدا اگر واقعا قبول دارید حرف منو و پیشرفت کشورتون براتون مهمه خواهش میکنم همین مقاله رو در شبکه های اجتماعی حالا اینستاگرام یا تلگرام و توییتر و هرچی که دارید منتشر کنید.
    با اشتراک گذاری این مقاله ها و یا ویدئویی که این دوستان زحمت کشیدن، میتونیم جلوی این مدل کلاهبرداری نمیگم بی وجدانیهارو بگیریم.
    لطفا کمک کنید.
    برای اشتراک گذاری این مقاله میتونید در آخر مقاله از آیکون های شبکه های احتماعی که میبینید روش کلیک کنید و به راحتی با یک کلیک اون رو به اشتراک بزارید.
    همه با هم ایران را میسازیم

      • اگر مستندات بذارید ممنون میشم
        رسید یا قبضی بهتون دادن؟ یه چه صورت تحویل گرفتید
        اگر واقعا از زیبنا خرید کردید برای همه اسکرین بذارید پس چرا همه دارن بد مینویسن

    • ممنون از وقتی که گذاشتید هم از شما هم از پایدارنیوز که در مورد هم تبلیغات آرایشی زیبنا هم دیگر کلاهبرداران پرده برداری میکنید موفق و پیروز باشید حتما به اشتراک میذارم و از بقیه هم اینو میخوام که همکاریی کنن

  • باید تو کانال پر بازدید این رو شیر کنی دوست عزیز.
    یه چیزی به ذهنم اومد گفتم پیشنهاد بدم.
    شما که استارتاپ راه انداختی وضع مالیت خوبه میتونی برای حمایت از استارتاپ خودتم که شده تو کانالای پر بازدید تبلیغ بدی و این رو اطلاع رسانی کنی.
    اگه خواستی من مدیر چند کانال و پیج اینستاگرام پر بازدید دارم هزینش هم خیلی بالا نمیگیرم چون خودمم سهم دارم تو این فرهنگ سازی، به تلگرامم پیام بده : @BillGates_iran2

    • تو هم آگی آدم بودی ناشناس نظر نمیدادی اسمتو مینوشتی بجای این باید همین صفحه رو شیر کنی توی فیس بوک و توییتر یا هرجا هستی که مبارزه کنی بشین نفرین کن فقط

  • مرسی از راهنماییتووووون چقدر خوبه که براحتی میشه تحقیق کرد منم دارم برند های توی زیبنا رو مقایسه میکنم اگه چیزی دستگیرم شد میگم مرررسییییی

  • آقا الان که اپل همه چی رو بسته اپلیکیشن زیبنا هم کار نمیکنه؟ میشه ازش خرید کرد؟ کسی تجربه اش رو داشته؟؟؟ کار میکنه؟ مورد اعتماده؟

    • اینا خوب بلدن چطوری پول بگیرن از مردم هیچکدومشون هم ایران نیستن که بخوان توسط اپل تحریم بشن اگه تحریم شدنی بودن خب یدونه شماره تلفن و ادرسی میداشتن که تحریک بشن
      اپلیکیشن هایی که سالم دارن کار میکنن و پول حلال در میارن باید تحریم بشن و بسته بشن اما زیبنا که داره پول مردمی که با اینهمه سختی به دست میارن رو به جیب بزنه و هیچ نام و نشونی از ایرانی بودن هم نداره و به راحتی میتونه بفروشه و هیچکس تحریمش نمیکنه راست میگن که نماد نداره شاید بخاطر تحریم هاست اگه هم نماد نداره یعنی دستمون به هیچ جا بند نیست هر آشغالی رو تحویل مردم بده و یا حتی اگه آشغالی هم نده میخواین به کجا شکایت کنید؟؟؟؟؟

  • سپاس که آگاه کردین واقعا ممنون من میخواستم نصیبش کنم که گفته های شما را دیدم خدا حفظشان کنه در ضمن دوستان من دانشگاهی هستم در تهران دوستم یه محصول سفارش داده یک ماه شده هنوز نرسیده پول هم پرداخته اصلا گول این بی پدر و مادرها را نخورید عزیزان

  • اینا حتما خوب میفروشن که این همه تبلیغات میکنن خدا ازشون نگذره ممنون از پایدار نیوز که از دزدی های اینا پردا برداری میکنه و شفاف سازی میکنه
    من انقدر تبلیغ زیبنا رو دیدم وسوسه شدم خرید کنم اما اومدم جستجو کردم دیدم هرچی تو اینترنت هست همش اخطار و هشدار دادن که اپلیکیشن زیبنا یا دزدی هست یا تقلبی و تاریخ گذشته هست

  • بله دقیقا همینطوره توی همه سایت ها اینارو نوشتن نباید اعتماد کرد منم پیشنهاد میکنم خرید نکنید پولتون رو اگه با زحمت به دست میارید

  • اقا بجای اینا کمک کنید بگید چطوری میشه شکایت کرد اگه یه صفحه ای کمکپینی چیزی تشکیل بدید که پخش کنیم همه امضا کنن مبارزه کنیم با این مفاسد هزینه انجامش هم میتونیم تقسیم کنیم هرکی یه مبلغی بده مبارزه با تبلیغات فریبنده

    • بجای اینکه هزینه کنی یه خرید کوچیک از این آپ داشته باش بعد نظر بده
      همه اینایی که دم از مخالفت زدن تجربه خرید از این آپ رو نداشتن
      و چند نفری که تو این جمع تجربه خرید داشتن همه راضی بودن

  • اقا عین پولیک که میلیاردی کلاه برداری کردن اینم عین اون من دانلود کردم پول ریختم اصلا برنامه ای نبود باز گفت پول بریزید بابا هر برنامه ای که جم تبلیغ کرد همش دزدی چون هیچ پیگیری نمیشه نکینن اقا