پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


گرانی مسکن در تهران

یکی از مسائلی که برای افراد در ایران در چند وقت گذشته دچار نگرانی و ایجاد بسیاری از مشکلات شده است بازار مسکن می باشد، این بازار از جمله گزینه هایی می باشد که در ۵ سال اخیر میزان معاملاتی که در آن رخ داده است و تعداد قرار داد هایی که در آن انجام شده است، بسیار کم می باشد و این موضوع نگرانی بسیاری از افراد مسئول را در این زمینه را به همراه داشته است.

خرید ملک در منطقه 1 تهران | قیمت ملک در منطقه 1 تهران

یکی از دلایل این موضوع این است تعداد خانه هایی که در تهران قرار دارد، در بسیاری از موارد خالی می باشد و هیچ سکنه ای در آن قرار ندارد. از سمتی دیگر این درحالی است که تعداد ساخت و سازهایی که در تهران در حال رخ دادن است در برابر تقاضاها برای خرید ملک برابری نمی کند. این موارد سبب شده است تا رکود در بازار مسکن رخ دهد، اما این موارد تنها دلایلی نمی باشد که باید به آن دقت کرد؛ دلایل بسیاری وجود دارد که سبب شده تا خرید خانه در تهران از هزینه بالایی برخوردار باشد.

نظارت بر بازار مسکن

با وجود نظارت هایی که در بازار مسکن رخ داده است، یکی از بخش های مهمی که برای این بازار وجود دارد، این است که افراد در تعیین قیمت هر منطقه در تهران نقش بیشتری نسبت به مسئولین دارند و این موارد سبب شده است تا در برخی از منطقه ها قیمت ها به صورت نجومی افزایش داشته باشد و هیچ کس دیگری نتواند این موضوع را کنترل کند. از دیگر مواردی که باید به آن دقت کنید؛ این است که برای بسیاری از افراد صاحب خانه می باشند، این مورد که به جای داشتن سکنه خانه خود را خالی نگه دارند سبب می شود تا بازار نتواند نیاز های درخواست کنندگان را پاسخ دهد. همین موارد سبب می شود تا در بسیاری از موارد قیمت ملک در تهران از حالت های معمول خارج شود و قدرت خرید برای بسیاری از افراد از بین برود.

خرید ملک در تهران را با آکس هوم تجربه کنید.

این حوزه از جمله مواردی می باشد که نیازمندی شدیدی به نظارت به صورت تخصصی دارد و این موارد سبب می شود تا شاید قیمت ملک در سال های آینده با افزایش قیمت های کمتری رو به رو باشد. از این رو است که برای ایجاد یک بازار با ثبات بالا لازم است که تمامی مسئولین دولتی در این حوزه دست به کار شوند تا بتوانند یک بازار عالی و با کیفیت بسیار مناسب در حوزه مسکن برای افراد ایجاد شود.

خرید خانه های زیر قیمت بازار از خریداران ملک

برای بسیاری از افراد این موضوع مهم می باشد که حتما ملک خود را به فروش برسانند تا بتوانند به کسب و کار های خود رسیدگی کنند. این موضوع در رابطه با افرادی که در کار بساز و بفروش در حوزه املاک می باشند خیلی مهم می باشد. از سمتی دیگر با وجود اینکه این افراد در این حوزه به دنبال خریدار دست به نقد حتی با قیمت پایین می باشند، با این حال باز هم افراد توانایی خرید ملک در تهران را ندارند و این موارد سبب شده است تا در بسیاری از بخش ها در حوزه های ساخت و ساز در تهران هم ما کاهش فعالیت را مشاهده کنیم. این فعالیت به دلیل پایین آمدن میزان درخواست خرید ملک در منطقه ۱ تهران عملا راکت شده است.

یکسان سازی قیمت ملک در تهران

یکی از مواردی که مسئولین در رابطه با قیمت مسکن دنبال می کنند این است که سعی کنند تا یکسان سازی قیمت در تمامی مناطق تهران در حوزه املاک رخ دهد. با نگاهی به لیست قیمت ملک در تهران می توانید متوجه شوید که قیمت ها در برخی از مناطق حتی در کوچه ها و خیابان هایی که در مناطق تهران قرار دارد ممکن است متفاوت باشد. این موارد سبب شده است تا افراد دیگر به سراغ خرید ملک در منطقه ۱ تهران نباشند و این موارد سبب شده تا بسیاری از آگهی ها در منطقه یک تهران برای مدت طولانی بدون مشتری باقی بماند.
مجموعه آکس هوم یکی از مجموعه های معتبر در منطقه 1 تهران

آینده مسکن به چه سمتی میرود؟

با این رویه ای که بازار مسکن در چند سال گذشته در پیش گرفته است یکی از بخش هایی که باید به آن دقت کنید این است که اوضاع مسکن در سال های آینده به همین وضعیت باقی خواهد ماند و در سال جدید ما به احتمال های بسیار زیادی شاهد افزایش قیمت خواهیم بود و این موارد سبب می شود تا قدرت خرید برای بسیاری از افراد به طور کامل از بین برود و دیگر تنها کمتر از ۵% از افراد بتوانند در تهران صاحب خانه باشند.

قیمت مسکن در برخی از مناطق تهران بسیار بالا می باشد، از جمله منطقه ۱ تهران اما شما می توانید با مراجعه به مسکن آکس به راحتی خرید ملک خود را با قیمت بسیار مناسب و عالی انجام دهید. این مجموعه یکی از مجموعه های معتبری می باشد که می توانید برای سپردن ملک و یا خرید ملک در تهران به مشاوران مجرب این مجموعه مراجعه کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

اضافه کردن نظر