پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


محله زندگی بازیگران تهرانی که باور نمیکنید

خانه لاکچری بازیگران ایرانی

ممکنه برای خیلی از مردم دونستن اینکه افراد سلبریتی و مشهور تهرانی تو چه محله هایی و با چه آسایش و امکاناتی زندگی میکنن جذاب باشه که البته این روز ها به کمک شبکه های اجتماعی و با کمی چاشنی دقت، فهمیدن همچین نکاتی سخت و دور از ذهن نیست.

 تو این مطلب به توضیح و افشای محله های زندگی بایگران معروف ایرانی میپردازیم که کمتر جایی تا بحال راجب آن صحبت شده است. البته ناگفته نماند بسیاری از افراد مشهور مالک بیش از یک خانه و در مناطق مختلف تهران هستند که ما در این مطلب تنها به یکی از مناطق زندگی آنان پرداخته ایم.

تهران و ساختمان های لوکس آن

محمد رضا گلزار و الناز شاکردوست

گلزار بعنوان بازیگری که در سال ۱۳۸۵ بیشترین میزان دستمزد رو بین تمام بازیگران گرفت و همه ما میدانیم که در حال حاضر نیز بیشترین دستمزد را بین بازیگران ایرانی دریافت میکند. و درحال حاضر معمولا مشغول تجارت در امارات است. اگر برایتان سوال شده که یکی از محله های سکونت این بازیگر پردرآمد کجاست باید بگویم یکی از شیک ترین خانه های این بازیگر پر سر و صدا واحد ۱۱۸ متری در اقدسیه است که در خیابان گلزار اقدسیه بنا شده و دکوراسیون بسیار چشم نوازی دارد.

الناز شاکر دوست هم دیگر بازیگری است که ساکن محله اعیان نشین اقدسیه تهران است و خانه ای بسیار لوکس در این منطقه دارد که نشان از وضعیت مالی بسیار خوب این بازیگر است. جالب است بدانید اولین حضور الناز شاکردوست جلوی دوربین، در فیلم گل یخ و با حضور محمدرضا گلزار بود.

میتوان گفت از دلایلی که برخی بازیگران و خیلی از مردم را مجاب به خرید خانه در اقدسیه میکند،  امکانات رفاهی و دسترسی بسیار خوب این منطقه است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لاله اسکندری

از بازیگران معروف و بی حاشیه ایرانی است که در زمینه هنر های تجسمی و گرافیک فعالیت میکند و همیشه سعی کرده از هنر و تحصیلاتش در دیزاین منزل خود استفاده کند. منزل این بازیگر محبوب واقع در محله باغ فردوس تهران است و طبق گفته اش یکی ازدلایلش برای خرید خانه در باغ فردوس، معماری تاریخی و سرسبز بودن این منطقه بوده است.

پیمان معادی

کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس مشهور ایرانی که صاحب یک گالری ساعت در شهرک غرب است. این بازیگر به تازگی اقدام به خرید آپارتمان در محمودیه تهران کرده است. و بهمراه همسر و دو فرزندش در این محله قدیمی اما لوکس زندگی میکنند. قیمت آپارتمان های محمودیه میانگین از متری ۱۵۰ میلیون تومان شروع میشود و جزو مناطق اعیان نشین و لاکچری تهران است.

درآمد سلبریتی های ایرانی چقدر است؟

بعد از اینکه درمورد محل زندگی این بازیگران مشهور صحبت کردیم ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که منبع درآمد این بازیگران از کجاست که توانسته اند به همچین خانه های لوکسی دست یابند؟ اما در پاسخ باید گفت برخلاف اطلاعاتی که از محل سکونت این بازیگران بدست آورده ایم، پی بردن به دقیق ترین جزییات منبع درآمد این بازیگران مشهور کار دشواری است اما بصورت کلی میتوان گفت بطور مثال علی دایی بعنوان فردی نام آشنای فوتبال کشورمان علاوه بر فعالیت های فوتبالی در زمینه طلا وجواهر سرمایه گذاری کرده و در ساخت و ساز ویلا نیز فعالیت دارد.

قیمت خانه سلبریتی ها با مردم عادی چقدر تفاوت دارد؟

در این مقاله مشخص شد که خانه افراد سلبریتی و مشهور ایرانی در بهترین نقاط شهر و معمولا در منطقه ۱ تهران بنا شده و طبیعتا تفاوت قیمت زیادی با خانه مردم عادی دارند و قابل مقایسه نیستند. بطور مثال قیمت خانه در اقدسیه بصورت میانگین برای هر متر چیزی حدود  ۱۷۰ میلیون تومان تخمین زده میشود در صورتی که قیمت خانه ای در محله معمولی تهران نظیر شادمان، متری ۷۰ میلیون تومان تخمین زده میشود که تفاوت بسیاری است.

امکانات مناطق بالاشهر چیست؟

:از دلایلی که بازیگران و ثروتمندان اقدام به خرید خانه در منطقه ۱ میکنند میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • دسترسی به خیابان های اصلی شهر و دوری حدالمقدور از ترافیک
  • مکان های تفریحی و رفاهی متنوع و لوکس
  • مراکز ورزشی و درمانی متنوع
  • رستوران های مجلل و شیک
  • دسترسی سریع به مترو

در این مطلب به معرفی مکان های زندگی چند نفر از افراد مشهور سینمای ایران پرداختیم

قابل ذکر است که به دلیل مسایل امنیتی و مزاحمت هایی که ممکن بود ایجاد شود، از ارایه آدرس دقیق محل زندگی این افراد مشهور اجتناب کردیم

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

اضافه کردن نظر