پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


اپلیکیشن پلاس پلنت : برنامه ای برای آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن پلاس پلنت

اپلیکیشن پلاس پلنت : از میان روشهای مختلفی که امروزه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می شود، هیچ کدام همانند استفاده از اپلیکیشن های آموزش زبان، ساده، کم هزینه و لذت بخش نیستند. شاید به همین دلیل است که یادگیری با کمک اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی  روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. البته در این میان، استفاده فراگیر از تلفن های همراه و افزایش نفوذ آن در بین کاربران را هم به عنوان دلیل اصلی دیگر در محبوبیت اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی نباید از یاد برد.

انتخاب بهترین اپلیکیشن آموزش زبان

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی پلاس پلنت plusplanet ، نرم افزاری است که روی تبلت ها و گوشی های تلفن همراه نصب شده و به عنوان ابزاری برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می شود. بدون شک با افزایش محبوبیت گوشی های همراه، محبوبیت اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی نیز افزایش یافته است. از این رو یافتن بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی به یکی از مهمترین پرسشهای علاقه مندان یادگیری زبان تبدیل شده است.

اپلیکیشن آموزش زبان پلاس پلنت
اپلیکیشن آموزش زبان پلاس پلنت

اپلیکیشن پلاس پلنت یک اپلیکیشن تلفن همراه است که کاربری آن آموزشی بوده و به راحتی می توان از طریق تلفن همراه هوشمند و یا موبایل و تبلت زبان انگلیسی را یاد گرفت.

اپلیکیشن پلاس پلنت و ویژگی های آن

با اپلیکیشن پلاس پلنت کافیست با روزی ۱ الی ۲ ساعت زمان گذاشتن، در کمترین و بهینه ترین زمان ممکن زبان انگلیسی خود را قوی کنید.

از مزایای برنامه پلاس پلنت به محیط کاربری آن میتوان اشاره کرد. این اپلیکیشن در مقایسه با نمونه های مشابه اپ های آموزش زبان از رابط کاربری حرفه ای و خیلی ساده استفاده نموده و کار کردن با این اپ بسیار راحت می باشد.

دانلود اپلیکیشن پلاس پلنت plusplanet

برای دانلود برنامه پلاس پلنت بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن پلاس پلنت

دانلود اپلیکیشن پلاس پلنت از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن اندروید پلاس پلنت از کافه بازار

تصاویری از صفحات اپلیکیشن پلاس پلنت

اپلیکیشن پلاس پلنت
اپلیکیشن پلاس پلنت

اپلیکیشن پلاس پلنت را نصب کنید و سطح زبان خود را بالا برید

 پلاس پلنت
پلاس پلنت

نظرات مردم و کاربران درباره اپلیکیشن پلاس پلنت

نظر کاربری در گوگل پلی درباره اپ plusplanet:

واقعا عالی، دوستان خسته نباشید. توضیح فارسی در خصوص گرامر، دقیقا همان چیزی هست که من تو تجربه و دانلود از اپ های آموزش انگلیسی (پولیو رایگان) دنبالش می گشتم، دوستان درسته انگلیسی قراره یاد بگیریم، ولی بخدا بعضی جاها محصوصا تو بخش گرامر، لازمه بعضی چیر های را فارسی اول بفهمیم بعد انگلیسی شو یاد بگیریم. دم همتون گرم. در ضمن من ABA English تا حالا بیشتر از ۵۰ دلار خرید داشتم. اونم خوبه ولی این دقیقا برای فارسی زبان ها ساخته شده و از هر لحاظ خیلی ازون سرتره، طراحی و رنگ آمیزی و همه و همه چیز عالیه.

پلاس پلنت از نگاه کاربر دیگه ای در گوگل پلی:

خیلی کاربردی و جالبه میتونی تو هر نقطه که باشی زبان رو یاد بگیری بدون اینکه کلاس بری.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

اضافه کردن نظر