پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


بررسی اپلیکیشن رمراز از جنبه علمی

رمراز

در این مطلب می خواهیم درباره اپلیکیشن رمراز که تبلیغات آن این روزها در شبکه های مختلف در حال پخش است صحبت کنیم. میخواهیم با هم قدم به قدم بررسی و تحلیل کنیم تا اگر هم قصد ورود به فضای این اپلیکیشن را داشتیم با آگاهی و اطمینان گام برداریم.
قطعا شما هم اولین بار است که نام رمراز را شنیدید. اقدامی که سازندگان اپلیکیشن رمراز کردند اقدامی است که برای اولین بار دنیای فن آوری و تکنولوژی را با دنیای پر رمز و راز متافیزیک گره زده اند.
همانطور که در وب سایت رمراز شرح داده است اپلیکیشن رمراز بر مبنای علم اعداد و محاسبات و یافته های شیخ بهایی بنا شده است و بیشترین فوکوس آنها بر علم اعداد است و اعتقادی به جادو و رمالی و این قبیل موضوعات ندارند، لذا اولین چیزی که باید برای بررسی ادعای اپلیکیشن رمراز بدانیم این است که آیا علم اعداد وجود دارد؟ تعریف علم اعداد چیست؟ چه کسانی علم اعداد را مطرح کردند و چه کسانی بر آن مهر تایید زدند. چه مستنداتی وجود دارد که به طور مشهود نتایجی که از این علم حاصل شده قابل رویت باشد.

علم ریاضیات و علم اعداد

یکی از علوم جهانی که روز به روز در حال توسعه و ترویج می باشد، علم ریاضیات و سپس ستاره شناسی و نجوم می باشد. این علم را ایرانیان چهارده هزار سال پیش در متون خود آورده اند. علم اعداد یکی دیگر از علومیست که بر پایه ریاضیات بنا شده است ولیکن به جنبه های مرموز و اسرار آمیز و معانی نهفته در اعداد می پردازد. ایرانیان باستان بر پایه علم اعداد به طالع و سرنوشت انسان می پرداختند و تا قرن ها پس از روزگار خود را بر پایه این علم پیش گویی و پیش بینی می کردند.

فیثاغورث

علم اعداد جزو علم مهم ریاضیات بوده است. پیتا گوراس حکیم، از بزرگ نوابغ ایرانی در علم اندازه (هندسه) وایاره (ریاضی) بوده که بعدها او را به نام فیثاغورس لقب کرده و یونانی دانسته اند!!! فیثاغورث و شاگردانش اعداد را بسیار مقتدر می‌دانستند و براین باور بودند که اعداد، حروف و کلمات، ماهیت واقعی جهان را به تصویر می‌کشند و یا زردشت نخست که خود یکی از بزرگترین ریاضی دانان جهانی بوده و در آثار خود به نسبیت پرداخته که بعدها شیخ شهاب الدین سهرودی و ملاصدرا نظریه نسبت را در فلسفه خود آوردند.

فیثاغورث در امتداد کشف اولیه خود تلاش می کرد تا هارمونی های مورد تحقیق خود را برای بهبود و نظم بخشیدن به افکار روان پریشان بکار بگیرد و امتحان کند، و شاید از این روی او را بتوان یکی از اولین روانکاوان محسوب داشت. پیروان او چهار عنصر آتش، آب، هوا و خاک را با نتیجه گیری از کشفیات موسیقایی استادشان تتراکیتس یا « تربیع مقدس » معرفی کرده اند. آن ها عدد ۱۰ را همچنین به عنوان کثرت یافته عدد ۱ که خود سمبل مردانگی و نتجیتاً منبع کل خلقت، شناخته شده بود، می ستودند.

اعداد دارای صوت های بسیار سنگین و ارتعاشات بالا

در ارتباط با سالها، ماه ها، روزها و ساعت ها که زنجیره زندگی بشر را تشکیل می دهند، غیر منطقی نخواهد بود که بگوئیم هر کدام از حلقه های زنجیرهء زندگی نه تنها دارای مکان خاصی است، بلکه دارای عددی خاص می باشد. اعداد معانی زیادی به همراه خود دارند و زندگی ما ارتباط تنگاتنگ با این اعداد دارند. اعدادی مثل آدرس منزل، آدرس محل کار، شماره تلفن، شماره حساب و ده ها عدد دیگر که ما را احاطه کرده اند هر کدام به اندازه انرژی نهفته خود و ارتعاش خود می توانند در زندگی روزمره ما تاثیر زیادی بر جای بگذارند که ما از آنها بی خبریم.

برای مثال اعدادی که دارای صوت های بسیار سنگین و ارتعاشات بالا و هماهنگ و هم چنین انرژی های بی کران هستند، عبارتند از :۳ ، ۷ ، ۹ و ۴۰ که هر یک از این اعداد، به نوبه خود با زندگی بشر و انسانهای زمینی وابسته و آمیخته شده است.
روز جمعه که هفتمین روز هفته می باشد، در تمامی نقاط کره زمین، روزی است که اغلب انسان ها احساس دلتنگی و افسردگی، بخصوص در هنگام غروب دارند. این حالت به خاطر اینست که ارتعاشات سطحی زمین و کره ماه با یکدیگر برخورد نموده و طی آن اثری بجود می آید که بر روی اعصاب و افکار انسان های زمینی اثر نامطلوب می گذارد. بر عکس روز یکشنبه که روز خورشید است، روز شادی بخش و دارای ارتعاشات هماهنگ برای انسان می باشد.

اپلیکیشن رمراز، روز خوش یمن شما را محاسبه نموده و به شما می گوید کدام روز از سال روز شماست و شما میتوانید با انرژی فوق العاده ای مهمترین تصمیمات و اتفاقات زندگی تان را در آن روز رقم بزنید. همچنین رمراز به شما میگوید که در کدام روز از سال نباید برخی از اقدامات را انجام دهید چون آن روز خاص، برای شما خوش یمن نمی باشد و رمراز آن روز را برای شما بدست آورده و به شما اعلام می کند.

علم اعداد و نومرولوژی در رمراز

بر خلاف آنچه که ما فکر می کنیم حاکم بر زندگی و سرنوشتمان هستیم ولی اکثر مواقع ، وقایع زندگی ما توسط نیروهای دیگر هدایت می شود و مسیر دلخواه ما را برهم می زند. هر یک از ما پتانسیل ها و ویژگی هایی داریم که با استفاده از آن استعداد ها می توانیم راه موفق تری را انتخاب کنیم. علم اعداد در این مواقع می تواند به ما بگوید چگونه پتانسیل های شخصی را مشخص نموده و از زمان و موقعیت ها حداکثر استفاده را برد.

در اپلیکیشن رمراز با استفاده از محاسبات اختصاصی برای هر فرد با توجه به ویژگی های اعداد یونیک فردی، پتانسیل هایی که در شخص مورد نظر نهفته است را آشکار می سازد.

پیش بینی نتایج روابط عشقی توسط نومرولوژیست ها در اپلیکیشن رمراز

در کلامی ساده هدف اصلی نومرولوژی ست ها کمک به افراد در کسب «آگاهی» نسبت به «فضا» است و اساس آنچه در اطرافشان می گذرد ، ولی از دیده پنهان است ، آن ها مصمم اند با ایجاد این آگاهی به افراد بشر کمک کنند که به بهترین نحو ممکن به اهداف و خواسته هایشان دست یابند و چون اعداد قادرند وسیله ای برای تجزیه و تحلیل وجود انسانی ما باشند ، نومرولوژی ست ها ادعا می کنند که با بکارگیری آن ها نه تنها می توان پی برد که دو نفر از لحاظ روحی و روانی مناسب یکدیگر هستند یا خیر ، بلکه این امکان وجود دارد که نتایج روابط عشقی بین آن دو را نیز پیش بینی کنیم .

همانطور که در تصویر زیر می بینید در بخش “ازدواج مناسب”  اپلیکیشن رمراز، نتایج حاصل از روابط احساسی و عاشقانه بین دونفر را با محاسبات مربوطه به شما نشان می دهد و شما می توانید از طریق این بخش از اپلیکیشن رمراز، ازدواج مناسبی و زندگی مشترک موفقی را برای خود و همسر آینده تان رقم بزنید.

اپلیکیشن رمراز
اپلیکیشن رمراز

مانتروس بنیانگذار روانکاوی از طریق اعداد

مانتروس بنیان گذار استودیوهای روانکاوی از طریق اعداد ، بیان می کند که علم طالع بینی اعداد با «عملکرد انسان در زندگی» رابطه تنگاتنگی دارد. طبق یکی از بنیادی ترین باورهای راز ورانه انسان که نومرولوژیست های جدید هم بر آن صحه می گذارند، اسامی انسان یا اشیاء در بردارنده جوهر وجودی آنها می باشد، با این استناد اساتید دنبارو این فن قدیمی مدعی اند که می توانند به طرزی موشکافانه شخصیت افراد را بازگو و تنها با برقراری یک سری قوائد ابتدایی سرنوشتشان را نیز تبیین نمایند .

نومرولوژیست ها همچنین می گویند : «خصوصیات فردی، علایق، امیال و توقعات انسان را می توان به وسیله تجزیه عددی اسامی و تاریخ تولدشان روشن کرد، و نیز در جدول عددی، کنش های جنسی مورد توقع افراد را با کمک اعداد نهفته در اسامیشان توضیح داد.»


زمانی که انسان از کاربرد اعداد آگاه شد و با توجه به آن از تمام امکانات موجود بهره گرفت، دیگر دلیل موجهی برای عدم برخورداری از زندگی سراسر موفقیت و کامیابی وجود نخواهد داشت. سرنوشت واقعی آدمی از طریق نوساناتی که از اسم و تاریخ تولدش استخراج می شود قابل هدایت است .


اپلیکیشن رمراز با استفاده از تجزیه عددی نام و تاریخ تولد فرد مورد نظر، خصوصیاتی از قبیل علایق، توانمندی ها، امیال و  ویژگی های فردی آن شخص را به شما اعلام می کند.

نتیجه گیری

ادعای اپلیکیشن رمراز که در تبلیغاتش به آن اشاره شده است این موارد است که رمراز در زندگی مشترک به تحکیم روابط زوجین کمک میکند، در انتخاب رشته دانشگاهی رمراز بهترین مشاوره شماست و به افراد در انتخاب رشته مشاوره درست میدهد و همچنین رمراز برای انتخاب شغل افراد بهترین مشاوره را میدهد و با رمراز بهترین انتخاب و تصمیم را میتوانید جهت انتخاب شغل مورد رضایتتان بدست آوردید و نیز با رمراز میتوانید یک ازدواج موفق را رقم بزنید و برای انتخاب همسر مناسب و ازدواج، بهترین مشاور اپلیکیشن رمراز می باشد.

البته در این مقاله نمیتوانستیم به طور کامل، ابعاد مختلف علم اعداد و روشهایی که از آنها برای محاسبات پیچیده عناوینی که ذکر شد و نیز پیش بینی هایی که حاصل از عددشناسی انجام گرفته را ذکر کنیم. حتما در مقاله ای دیگر به طور مفصل درباره رمراز و صحت عملکرد اپلیکیشن رمراز صحبت خواهیم کرد و لینک مقاله را در پایان این مقاله در همین صفحه با شما به اشتراک می گذاریم. اما اگر بخواهیم با توجه به اطلاعاتی که از مطالعه این مقاله حاصل گردید درباره صحت اپلیکیشن رمراز نتیجه گیری کنیم، می توان گفت علم اعداد و ریاضیات و تاثیر آن در زندگی بشر انکار ناشدنی می باشد و نمیتوانیم اثر این اعداد و قدرت اعداد را در زندگی مان بی اثر بدانیم. همانطور که اشاره شد دانشمندان و نظریه پردازانی همچون فیثاغورث، ملاصدرا، شیخ بهایی و مانتروس و دیگر افراد صاحب نظر در زمینه علم اعداد و تاثیر آن در زندگی روزمره تحقیقات وسیع و نتایج قابل قبولی را کسب نمودند اما آیا رمراز از این فرمول ها و محاسبات پیچیده و استفاده از مشاوران زبده و باتجربه در این حوزه استفاده می کند یا خیر؟ البته قطعاً صاحبان رمراز و کارشناسان اپلیکیشن رمراز مطالعات کافی در این زمینه داشتند که به فکر راه اندازی اپلیکیشن رمراز افتاده و این ادعا را کردند. برای کمک به افزایش آگاهی و روشن شدن ادعای صاحبان اپلیکیشن رمراز نظر خود را در زیر این مقاله برای همه بنویسید و اگر رمراز را دانلود کردید و از رمراز مشاوره دریافت کردید و به کمک شما آمد، حتما برای ما بنویسید و کامنت بگذارید.

www.ramraaz.com

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۱۷ نظر

  • اینها همه دروغه و اپلیکیشن رمراز و پرنازو چرناز برای پر کردن جیب خودشونه من نه اونورو قبول دارم نه عالم غیب و نه علم اعداد و این مزخرفات. چیزی که نه دیدم و حس کردم رو نمی پذیرم خدا عقل داده بهمون.

    • آقای پرویز خان خیلی چیزها وجود دارند که ما با ادراکات حسی خودمان نمی توانیم آنها را درک کنیم
      بلکه هستند و اثر دارند و خاصیت از خود نشان می دهند

      مثل موج موبایل و حتی خیلی قبل از اون امواج رادیو و تلویزیون ..اینها را نمی توان حس کرد و یا با چشم دید
      اما خاصیت دارند و اثر دارند

      بنابراین انکار وجود چیزهایی که نمیتوانم حس کنیم و ببینیم کاملا غلط است و انسان را به بیراهه می کشاند.
      من به رمراز و چمرازی که شما گفتی کاری ندارم درباره این اپ هم دارم تحقیق می کنم ببینم چیه و حتما نظرم رو خواهم گفت ولی این رو کلی گفتم بدونید. یاحق

      • موضوع در اینجا انکار چیزی نیست بلکه تایید علمی است. اینکه شما اینها میگویید از نظر علم رد نمیشود ولی تایید علمی طبق آنچه که در متن اشاره شده نیز ممکن نیست. بحث علم حس مستقیم نیست بلکه هر گونه اثر حتی بطور حس غیر مستقیم است. استفاده از امواج مخابراتی براساس اثرات قابل حس و مشاهده از انها صورت گرفته و اصولا تمام دنیای مهندسی وابسته به فیزیک است و اثرات آنها در ازمایشکاه وجود دارد. بنده نیز درباره رمراز نظرم رو خواهم گفت

    • کاملا با نظر شما موافقم.ماوراء طبیعه وجود نداره و متافیزیکم هنوز اثبات نشده.خارج از عالم درک و ذهن ما چیزی وجود نداره. رمراز هم یکی مثل بقیه

  • بحث متافیزیک و ماوراالطبیعه و علم چیزی نیست که به همین سادگیها در یک مطلب یک صفحه ای خلاصه شود…نیازمند سال ها مطالعه و تحقیق است …… البته بی احترامی به نویسنده نمی کنم

  • در مورد صحت رمراز باید بگم برخی از پدیده ها ممکنه بر اثر خطای ادراک، وهم و خیال باشه ولی وجود پدیده هایی غیر عادی و حتی عادی که علم نتونسته براشون توضیحی پیدا کنه یه چیز غیر قابل انکار هستش
    فلاسفه هم به همین اشاره کردند که توضیح برخی چیزها خارج از قلمرو علم هست و جواب برخی از سوالات رو فقط میشه در فلسفه و عرفان و دین و عالم غیب و ماورالطبیعه… پیدا کرد. رمراز هم از این قاعده پیروی میکنه قطعاً

  • جناب ناز پری نمیدونم خانومی یا آقا به هر حال با دیدگاه شما موافق نیستم و البته این نوع دیدگاه بسیار خطرناک است و آخر و عاقبت خوبی به همراه ندارد
    لطفا دیدگاهتان را تصحیح کنین. بحث علم اعداد شیخ بهایی که تو سایت رمراز خوندم البته اشاره کوچیکی هم شده بود کاملا علمی و صحیح است تاریخ رو بخونید متوجه میشید در مسائل سیاسی هم پیش بینی هایی صورت میگرفت از همین علم اعداد. حالا اکه این بزرگواران رمراز هم واقعا با این روش جوابگو هستند دمشون گرم ایشالا همونقدر که تلاش میکنن پولشم درارن نوش جونشون البته بنده هم حتما دانلود میکنم و صحتشو اینجا بازگو خواهم کرد. با تشکر از پایدار نیوز

  • بخدا انقدر بچاب بچابه که به هیچ کس نمیشه اعتماد کرد. دولت که ولش کن مردم هم به هم رحم نمیکنن. نمیشه اعتماد کرد اگر کسی خرید کرد لطفا بگه که بدونیم واقعیه یا دزدی؟

  • سلام
    آیا کسی اپ رمراز رو خریده؟ چی جوریه ما نفهمیدیم باید اولش پول بدیم یا نه ؟ اگه باید پول بدیم پس دیگه رمزینه واسه چی باید بخریم
    اگه کسی هست جواب بده

    • اولش پول میگیره بعد از ثبت نام ولی بهت رمزینه رمراز هم میده همزمان یعنی بعدش نمیخواد دوباره رمزینه بخری

  • سلام و خسته نباشید .اگه دوست دارید درباره رمراز و درستی یا عدم درستی چیزی به نام علم اعداد و درک و چهره ی درستی از چیزی که بهش هیچ علمی ندارید رو اطلاعاتی به بقیه بدید وقت بزارید و با کسایی که از اپلیکیشن رمراز استفاده کردن و نتیجه گرفتن و کسایی که وقت گذاشتن و نتیجه نگرفتن مصاحبه کنید.و دلایلشونو ثبت و بررسی کنید. ممنونم به نظرم بهترین روش آگاهی همینه

  • من کاری به صحت و یا نادرستی علم اعداد ندارم. چیزی که برای من اهمیت داره اینه که تاکنون هر اپلیکیشنی از طریق جم معرفی شده ی پاش می لنگیده. پولیک، بیدونت و حالا رمراز !!!
    اینها حتی حاضر نشدن برای اعتماد سازی یک شماره تلفن و یا آدرس بدهند.هیچ کدام از این اپ ها و همین رمراز هیچ جا ثبت نشده . واقعا دیوانگیه در دورانی که اعتبار و اعتماد حرف اول رو می زنه پول بی زبون رو بدیم بره. من مطمئنم تو تمام این برنامه ها دست خود جم تو کاره تا بتونه پول آبونمانی رو که از طریق لاینز باکسش نتونست بگیره از این روش ها از افراد ساده لوح دربیاره
    خلاص …

  • سلام من تو سایتای دیگه دیدم اکثرا نظرات مثبت بود. میخوام تا فردا صبح بخرم .
    اگه کسی گرفته و پشیمونه بگه من نخرم لطفا
    وری گود

  • به جای پولیک کن پول درار باید بگی …….کن و …..درار
    رمراز شو راز درار
    همتون یه کاسه اید
    جا پارک داری؟ میدی

  • کلاهبرداری بود اینم مثل پولیک البته پولیک باز چند میلیاردی به جیب زد رمراز بدبخت ترکید آخیییییییییییییییییییی!!!! الهی نتونستید بیشتر بخورید؟