پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


قیمت آپارتمان نقلی در منطقه ۲ تهران

امروزه با افزایش هزینه های ساخت و ساز در تهران قیمت ملک و املاک در مناطق مختلف تهران بسیار افزایش پیدا کرده است. این افزایش قیمت به تنهایی محدود به این موضوع نمی باشد و یکی از دلایلی که قیمت ملک در این منطقه بسیار افزایش پیدا کرده است این است که تحریم و تورم از عوامل مهم دیگری می باشد که می توان از آن ها به عنوان یکی از دلایلی که قیمت ملک در منطقه ۲ تهران بالا می باشد. یاد کرد.

خرید آپارتمان در منطقه 2 تهران

این موارد از جمله دلایلی می باشد که سبب شده است تا درخواست های ملکی برای متراژ‌های پایین بسیار بیشتر می باشد. یکی از متراژ هایی که درخواست های بالایی در این حوزه دارد ملک های ۶۰ متری می باشد.

قیمت آپارتمان ۶۰ متری در منطقه ۲تهران

یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید این است که قیمت ملک در تهران در هر منطقه و حتی در هر خیابانی متفاوت میباشد. این موارد سبب شده است تا برای قیمت گذاری های ملکی برای هر منطقه ای نتوان قیمت دقیقی را بیان کرد. از این رو می باشد که برای دانستن قیمت ملک در هر منطقه ای باید از قیمت های میانگین در آن منطقه استفاده کنید.

برای خرید ملک در منطقه ۲ تهران به طور میانگینی قیمت ملک برابر با ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان می باشد. این قیمت برای میانگین تمامی محله ها در منطقه ۲ تهران می باشد اما برای محله هایی مانند شهرک غرب و یا سعادت آباد که از دسته محله های لوکس در تهران می باشد این قیمت ها بسیار بالا می باشد و برای خرید آپارتمان در سعادت آباد هزینه بسیاری را باید صرف کنید. با این حال قیمت یک آپارتمان ۶۰ متری در منطقه ۲ تهران برابر با ۳ میلیارد تومان می باشد.

قیمت خرید ملک در شهرک غرب تهران | قیمت ملک در املاک مثلث

قیمت ملک ۶۰ متری در شهرک غرب

از محله های لوکسی که در منطقه ۲ تهران واقع شده است شهرک غرب می باشد، این منطقه یکی از بخش های بسیار لوکس و نوسازی می باشد که در منطقه ۲ تهران قرار دارد. این محله از نظر قیمتی از میانگین قیمت در دیگر مناطق بالاتر میباشد. برای خرید ملک در شهرک غرب متوسط هزینه ای که مورد نیاز می باشد میتواند بین ۸۵ تا ۹۰ میلیون تومان می باشد.

البته این میانگین قیمتی برای هر نوع خانه ای متفاوت میباشد از این رو برای دانستن قیمت دقیق برای هر نوع از ملک در شهرک غرب تهران می توانید از مشاوران املاک در منطقه ۲ تهران کمک بگیرید.

خرید ملک ۶۰ متری در سعادت آباد

از دیگر محله هایی که می توان در دسته محله های لوکس منطقه ۲ و حتی در دسته محله های لوکس در تهران قرار داد سعادت آباد می باشد.این منطقه از جمله ناحیه هایی می باشد که از امکانات بسیاری برخوردار است و این موارد سبب شده است تا قیمت ملک در این منطقه در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان باشد. البته برای آگاهی از قیمت ها در هریک از ناحیه های منطقه ۲ تهران می توانید از املاک مثلث در منطقه ۲ تهران کمک بگیرید.

خرید آپارتمان در سعادت آباد | قیمت ملک در سعادت آباد

مجموعه املاک مثلث یکی از مجموعه های معتبری می باشد که در حوزه خرید و فروش ملک در منطقه ۲ تهران فعالیت دارد. این مجموعه با داشتن بیش از هزاران فایل در حوزه مسکن در منطقه ۲ تهران یکی از مجموعه های قدرتمند و معتبر در تهران می باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

اضافه کردن نظر