پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


تکنوناطا، معتبرترین شرکت خدمات آسانسور و پله برقی در تهران

شرکت تکنوناطا، یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آسانسور و پله برقی، با بیش از ۴۰ سال تجربه فعالیت در این زمینه، به عنوان معتبرترین شرکت معرفی می‌شود. این شرکت تکنولوژی‌محور، با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها و با تیم متخصص و کارآزموده، خدماتی بی‌نظیر در زمینه طراحی، نصب، تعمیر، نگهداری و گواهی استاندارد ادواری برای آسانسور و پله برقی ارائه می‌دهد.
خدمات آسانسور و پله برقی از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا امنیت و کارایی این تکنولوژی در گرو انجام به موقع خدمات برای آن می باشد. در این زمینه، شرکت تکنوناطا به عنوان یکی از پیشروان صنعت آسانسور و پله برقی در تهران، با تکیه بر تجربه، تخصص و کیفیت بالای خدمات، برتری خود را همواره ثابت کرده است.
در ادامه به معرفی برخی از خدمات شرکت تکنوناطا می پردازیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

طراحی و نصب آسانسور

تیم مهندسی شرکت تکنوناطا با بررسی دقیق نیازها و محیط‌های مختلف، طراحی و نصب آسانسورهایی با امنیت و کارایی بالا را انجام می‌دهد. امروزه موضوعی با عنوان طراحی مدرن آسانسور بر زبان افرادی که به دنبال خرید آسانسور هستند، جاری می باشد. شاید جالب باشد که بدانید این شرکت تکنوناطا بود که برای اولین بار در ایران با الگو برداری از شرکت های معتبر دنیا از جمله اوتیس، کانی و … آسانسورهای مدرن را طراحی کرده و آنهارا نصب نمود.

طراحی تخصصی و نصب آسانسور لاکچری

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

تیم فنی متخصص شرکت تکنوناطا به طور دوره‌ای و به صورت منظم، سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی ها را بر عهده گرفته و به بهترین شکل ممکن اینکار را انجام می دهد. برای داشتن یک آسانسور جاودانه، خودتان را از خدمات سرویس و نگهداری تکنوناطا محروم نکنید.

سرویس و نگهداری دوره ای پله برقی توسط نیروی مجرب

تعمیر تخصصی آسانسور و پله برقی

شرکت تکنوناطا با استفاده از قطعات اصل، تعمیر تخصصی پله برقی و آسانسور شمارا انجام می‌ دهد تا امنیت و عملکرد آسانسور همواره حفظ شود.

تعمیر حرفه ای پله برقی توسط نیروی مجرب

ارتقا و بروزرسانی

احتمالا برایتان باور کردنی نباشد اگر بگوییم که شرکت تکنوناطا، بعد از اینکه پله برقی یا آسانسوری را نصب می کند، هر چند وقت یکبار نسبت به ارتقا آسانسور شما اقدام کرده و همواره آسانسور شمارا بروز نگه می دارد.

بروزرسانی آسانسور به جدیدترین روش

بازسازی تخصصی

آیا آسانسور خانه شما قدیمی شده است و یا به خاطر خرابی دائمی آن خسته شده ایی؟ پیشنهاد ما به شما خدمات بازسازی تکنوناطا است. این شرکت آسانسور شمارا به شکل باور نکردنی بازسازی می کند و در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت، آسانسور قدیمی شما را به یک آسانسور فوق العاده زیبا و مدرن تبدیل می کند.

ارائه گواهی نامه استاندارد ادواری

اگر بگوییم راحت ترین راه برای دریافت گواهی نامه استاندارد ادواری آسانسور و پله برقی، تماس با تکنوناطا می باشد، اغراق نکرده ایم. برای دریافت این گواهی نامه صرفا نیاز است با تکنوناطا تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهید، سپس متوجه خواهید شد که با چه سادگی و سرعتی گواهی نامه برای شما صادر می شود.

ارائه گواهی استاندارد ادواری برای آسانسور
شرکت تکنوناطا با تمرکز بر کیفیت و ارائه خدمات حرفه‌ای بهترین انتخاب برای خدمات آسانسور و پله برقی می باشد. این شرکت با تکیه بر تجربه و تخصص خود، مشتریان خود را همواره راضی نگه می دارد. بنابراین، اگر شما به دنبال خدمات آسانسوری با کیفیت و قابل اعتماد هستید، شرکت تکنوناطا با تیمی مجرب و تجربه برتر، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۷۶۶۷۳۹ تماس حاصل فرمایید

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

۱ نظر