پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


وب سایت دومان سهند

قبل از معرفی وب سایت دومان سهند بهتر است او را معرفی کنیم و از فعالیت های او صحبت کنیم و برای مطالعه مقالات و یادداشتهای او در حوزه سرمایه گذاری و بانکداری وب سایت های او را برای شما معرفی کنیم. پس اگر میخواهید بدانید دومان سهند کیست و چه کار میکند با ما همراه باشید.

معرفی آقای دومان سهند

با کمی گشت و گذار در سایتهای خبری و اقتصادی و خبرگذاریهایی مانند تابناک، اقتصاد آنلاین، اقتصاد۲۴، خبر آنلاین، خبر فوری، خبر فارسی، اقتصاد برتر، وب سایت با مردم، وب سایت اقتصاد نوین، میهن نوین و دیگر وب سایتهای معتبر خبری، آقای سهند را بعنوان یک کارآفرین و سرمایه گذار میشناسیم که یک جوان کارآفرین دهه شصتی است که فعالیت های ارزنده ای به جای گذاشته که فعالیتش را از تقریبا ابتدای دهه ۸۰ شروع کرده است.

دومان در دهه نود شمسی توانست چندین کسب و کار را راه اندازی کند و بعنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره چند مجموعه ظاهر شود.

سهند، در زمینه راه اندازی و افتتاح چندین رستوران، کافه، هتل و دفاتر روزنامه در شهر های مختلف مثل تهران و کیش به کار خود ادامه داد.

جهت مطالعه یادداشت ها و تجارب ارزنده ای که طی این سالها کسب کرده است میتوانید به وب سایت های او که آدرس آنها در ذیل این مطلب موجود است مراجعه کنید.

وب سایت تخصصی بانکداری هوشمند دومان سهند

آدرس سایت بانکداری هوشمند www.doumanmoney.com

وب سایت تخصصی سرمایه گذاری دومان سهند

آدرس وب سایت تخصصی سرمایه گذاری: www.doumanfund.com

دومان سهند ۲۰۲۱

دومان سهند
دومان سهند
دومان سهند
دومان سهند
دومان سهند
دومان سهند
دومان سهند
دومان سهند

معرفی رزومه فعالیت های دومان سهند در پایگاه خبری اعتماد آنلاین

جهت مشاهده مطلب، بر لینک دومان سهند در اعتماد آنلاین کلیک کنید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

اضافه کردن نظر