پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


پاپیتا فارسی | دانلود پاپیتا فارسی

دانلود اپلیکیشن پاپیتا فارسی

پاپیتای فارسی

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از مهمترین ابزارهای آموزشی برای توانمند سازی جوامع می باشد. نمونه ای از این ابزارها، اپلیکیشن پاپیتاست که آموزش زبان فارسی و انگلیسی را برای کودکان راحت تر کرده است. پاپیتای فارسی با هدف آموزش حروف الفبای فارسی و اشکال و رنگ ها و … طراحی شده و با توجه به ساختاری که دارد توانسته به خوبی در رسیدن به این هدف موفق عمل کند. امروزه اکثر کودکان با استفاده از این اپلیکیشن می توانند همزمان با بازی، حروف فارسی را نیز یاد گرفته و به خوبی با آنها آشنا شوند.

اوقات ارزشمد کودکانمان را هدر ندهیم

برنامه ی پاپیتای فارسی با این شعار که اوقات ارزشمند کودکانمان را هدر ندهیم طراحی و تولید شده است. بر همین اساس نیز طراحی این نرم افزار را به گونه ای انجام داده اند که والدین می توانند از زمان کودکی فرزندان دلبند خود حداکثر استفاده را کنند. همچنین همزمان با تدارک دیدن لحظاتی هیجان انگیز، می توانند زبان فارسی را به صورت موثر به آنها آموزش دهند. این برنامه با تقویت حافظه و مهارت های هوشی و کلامی کودکان حین انجام بازی توانسته در میان کودکان محبوبیت کافی به دست آورد.

پاپیتا فارسی اپلیکیشن بی همتا

بازی هایی که در این اپلیکیشن طراحی شده اند متناسب با سن آنها می باشد. با انجام این بازی ها، IQ و EQ کودکان تقویت شده و کودک می تواند با تمرکز بر روی بازی مسائلی آموزشی را نیز یاد بگیرد. از آن جایی که امروزه والدین به دنبال بازی ها و ابزارهایی هستند که کودکان را در محیط آپارتمانی منازل سرگرم کرده و علاوه بر آن بار آموزشی نیز داشته باشند، دانلود پاپیتای فارسی می تواند بهترین انتخاب باشد. زیرا کودکان با استفاده از این اپلیکیشن هم می توانند بازی های مهیج و متناسب با سن خود را انجام داده و هم در یادگیری حروف الفبای فارسی، اشکال، رنگ ها و موارد آموزشی دیگر فعال باشند.

اپلیکیشن پاپیتا فارسی
اپلیکیشن پاپیتا فارسی

ویژگی های اپلیکیشن پاپیتای فارسی

پاپیتای فارسی بر اساس به روزترین متدهای آموزشی دنیا طراحی شده است. همین امر نیز سبب شده تا این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار موفق بوده و نتایج آموزشی آن بسیار عالی باشد. به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان با این محصول در این بخش به معرفی ویژگی های آن پرداخته ایم تا با آگاهی بیشتر و آشنایی کامل، این محصول فوق العاده را برای کودکان خود تهیه کنید.
• پاپیتای فارسی در واقع دنیایی شاد و رنگارنگ است که کودکان را به وجد می آورد.
• این محصول بر اساس روش های آموزشی روز اروپا در آموزش مهارت ها، حروف الفبا و اشکال و … طراحی شده است.
• این محصول با داشتن بازی ها و سرگرمی هایی متناسب با دنیای شاد و رنگارنگ کودکان می تواند تاثیر مثبتی بر روحیه ی آنها بگذارد.
• در شرایطی که امروزه کودکان تک فرزند بوده و یا همبازی ندارند، کاربرد پاپیتای فارسی به عنوان یک همبازی خوب و مطمئن می تواند بسیار موثر باشد.
• در این محصول از صدا و آواهای شاد استفاده شده است که موجب سرگرمی کودکان شده و شادی را برای آنها به ارمغان می آورد.
• با پرداخت یک بار هزینه می توانید برای ۳۵۶ روز از بازی و برنامه های آموزشی آن استفاده کنید.


اپلیکیشن رولت و پشت پرده آن


پاپیتا فارسی نصب

جهت نصب اپلیکیشن پاپیتا فارسی به آدرس اینترنتی آن مراجعه نمایید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۲ نظر