پایدار نیوز | اخبار کسب و کار

پاپیتا

اپلیکیشن پاپیتا رو از جنبه نظرات مردم و اونهایی که نصب کردن بررسی میکنیم، با پایدار نیوز همراه باشید این نظرات رو درباره پاپیتا بخونید بعد دانلود پاپیتا رو با آگاهی انجام بدید.

توجه مهم: این سایت هیچ مسئولیتی در ارتباط با اجرا یا تایید و کار کردن اپلیکیشن پاپیتا ندارد و صرفا این یک مقاله تحلیلی درباره اپلیکیشن می باشد.




نظر کیانا درباره پاپیتا

سلام من دانلود کرده ام فکر کنم ۲۰ کلمه بیشتر آموزش نمیده و باید ۴۹هزار تومان پرداخت کنی.


مریم میگه پاپیتا رو…

من برای دخترم نصب کردم ، بسیار بد طراحی شده ، تلفظ های انگلیسی غلت هست ، بازی اصلا جذاب نیست ، دختر من که مدت ها دنبالش بود بعد از دو دقیقه بازی رو بست و دیگه سراغش نرفت.


مهناز از هزینه خرید اپلیکیشن پاپیتا میگه

سلام . من برنامه شما رو نصب کردم . هزینه رو پرداخت کردم ، بعداز کسر از حساب ، باز هم پرداختی میخواد . میشه توضیح بدید . با کی باید تماس بگیرم.


باران عادل از دانلود پاپیتا خیلی ناراحته

با سلام،من سمیه افخمی هستم دارم از بجنورد باهاتون صحبت می کنم،خواهر زاده من این بازی رو نصب کرد ، این بازی شاید برای بچه ها هیجان انگیز باشه ولی رو بچهاتون تاثیر نمیذاره،چون که بیست تا کلمه داره و اون بیستا کلمه abcd هست، اگه از پیامای من خوشتون اومده به این بازی هیچ توجهی نکنید، ممنونتونم، اگه هم که پیام های منو دوست نداشتید و توجه نکردید، میتونید خودتون اپلیکیشن پاپیتا رو نصب کنید و ببینید این بازی واقعا پولی و تقلبیه، ممنونم که به پیام های من گوش کردید ، ازتون تشکر می کنم، خدانگهدار
واقعا به اون که این اپلیکیشن پاپیتارو درست کرده عذر خواهی می کنم و لطفا از فکر بچه ها بیرون بیارید و دیگه تبلیغش نکنید تو تلوزیون،به جای این بازی یه اپلیکیشن خوب و عالی که پولی نیست و تغلبی نیست رو بذارید تو تلوزیون ولی نه انگلیسی باشه ، یه بازی فکری و عالی که پولی نیست و تغلبی نیست رو بذارید تو تلوزیون، لطفا حذف کنید.


نظر ستایش درباره اپ پاپیتا

بهترین بازی برای بچه ها❤️


نظر بعضی کاربرا درباره اپلیکیشن پاپیتا توی گوگل پلی رو هم بخونیم

اپلیکیشن پاپیتا
اپلیکیشن پاپیتا

کاربری به نام Arman fattahi معتقده از پاپیتا کلک نخورید

همش کلک پوله که میخواد ما نفهمیم که باید بهش پول بدیم، گفته شماره تلفنت رو بده تا پولشو برات بندازه رو قبض موبایلت. دان نکنید که اگه فک میکنید رایگانه، به ضررتونه. خوددانی.


پوربهمن هم درباره پول دادن به پاپیتا میگه

میگما چرا فقت aرو میزاری میره بیرون یا فقت میگه ۴۹هزار تومن بده تا همش بیاد بالا من که میگم هیش کس دانلودش نکنه تبلیق تلوزیونیش الکیه


کاربرای وب سایت اندروید گذر هم درباره پاپیتا اینطور نوشتن

اپلیکیشن پاپیتا
اپلیکیشن پاپیتا

نقد و بررسی اپلیکیشن پاپیتا از نظر کاربران وب سایت www.p30plus.org :

پروانه
سلام منم اپلیکیشن پاپیتا رودانلود و نصب کردم و۴۹هزارتومان پرداخت کردم
بعد ازیک هفته استفاده برنامه خودبخود قطع شده وبازنمیشه…
بعد اینکه کلماتش م تکراری بود و دایره لغات زیادی نداره.

حسین
سلام. برنامتون خیلی مزخرفه واقعا این کارتون یه نوع دزدیه. اول پولو میگیرید بعد کلا ۱۰ ،۲۰ تا کلمه یاد میدین این چه چیزی داره که اینهمه تبلیغ دروغ میکنید که مکالمات عالی میشه و …. ۴۹ تومت پول میبرید حداقل به همون اندازهم خروجی داشته باشید متاسفم واقعا.

علی اکبر قادری
این برنامه را خریداری کردم ولی اجرا نمیشه فکر کنم پولم پرید.

پریسا
من اول نصب کردم برنامه رو.مبلغ ۴۹ تومن کم شد.اما الان باز نمیشه برنامه. واستارت رو میزنم میگه باز ۵۹ تومان پرداخت کرد.


این هم نظر مدیر وب سایت p30plus :

آیا اپلیکیشن papita کلاهبرداری است ؟

همان طور که از نظرات کاربران عزیز پیداست این اپلیکیشن هم مانند سایر اپلیکیشن های پولیک ، پولچین و… که در شبکه جم تی ویتبلیغات میشد ، کلاهبرداری است و آن قابلیت هایی که ادعا میکنند را ندارد و کاربران اصلا از آن راضی نیستند.


این هم آدرس سایت اصلی پاپیتا

وب سایت پاپیتا

 





این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۱۳ نظر