پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


هدف از طراحی اپلیکیشن پولچین

پولچین

طراحی اپلیکیشن پولچین برای چه هدفی بوده و خواهد بود. طراحی و تولید اپلیکیشن های کسب درآمد برای نسخه های اندروید و ios بسیار زیاد شده است که پولچین هم یکی از اینهاست.

دانلود اپلیکیشن پولچین، آره یا خیر؟ اپلیکیشن پولچین تقلب یا شفافیت؟ اپلیکیشن پولچین چیست؟ تبلیغات اپلیکیشن پولچین روشی دیگر برای خالی کردن جیب مردم ساده لوح است یا یک روش کسب درآمد منطقی می باشد؟ طراحی اپلیکیشن مذکور برای دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال است یا خیر؟ و هزاران سوال دیگر درباره دانلود پولچین در ذهن کاربران می باشد.

امروز می خواهم با یک روش جدید کسب درآمد با دیدن تبلیغات و معرفی به دوستان ، شما را آشنا کنم البته پایدار سامانه این روش را تایید یا رد نمی کند.

اپلیکیشن کسب درآمد پولچین
اپلیکیشن کسب درآمد پولچین

یکی از روش های کسب درآمد مرسوم ، از راه دیدن تبلیغات است یعنی کاربر به صرف دیدن تبلیغات می تواند کسب درآمد کند.

اگر کمی فکر کنیم متوجه می شویم که این روش نه یک شغل محسوب می شود و نه درآمد حتی متوسطی هم دارد بلکه در برابر وقت و هزینه اینترنت در انتهای کار کلی متضرر خواهید شد چرا که سود واقعی نصیب صاحب اپلیکیشن پارچین خواهد شد.


شرکت پایدار سامانه آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی اپلیکیشن اندروید و ios در سطح حرفه ای می باشد.

از دیگر خدمات این شرکت طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و سئو می باشد و طراحی فروشگاه اینترنتی و وب سایت های شرکتی و طراحی سایت های پارالاکس و حرفه ای از تخصص این شرکت می باشد.


طراحی اپلیکیشن پولچین

طراحی اپلیکیشن پارچین یا بهتر بگوییم طراحی اپلیکیشن کسب درآمد از این مدلی زیاد است و اتفاقی که در این فرایند رخ میدهد این است که شما بابت هر کلیک در لینک مربوطه مبلغ ناچیزی را برای خود ذخیره می کنید ولی نه هزینه اینترنت و نه هزینه زمانتان را حساب نمی کنید.

صاحبین این اپلیکیشنها با گرفتن پول هایی از شخص تبلیغ دهنده بعنوان یک واسطه و دلال تبلیغاتی عمل می کنند و کسانی که روی این تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی کلیک میکنند تنها قسمت ناچیزی از مبلغی که پارچین از تبلیغ دهنده گرفته را دریافت می کنید.

طراحی اپلیکیشن پارچین توسط گروهی برنامه نویس اندروید و ios طراحی شده که کارشان طراحی این مدل اپلیکیشن هاست.

در ضمن یادتان باشد که تبلیغ اپلیکیشن پارچین از شبکه های ماهواره ای جم تی وی پخش می شود همانجایی که اپلیکیشن پولیک و رمزاز نیز پخش شد.

 دانلود اپلیکیشن پولچین

دانلود اپلیکیشن پاپیتا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

اضافه کردن نظر