پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


پولیک کلاهبرداری است یا یک اپلیکیشن کسب درآمد ؟

پولیک

ما در این مقاله به نقد اپلیکیشن پولیک می پردازیم و این به این معنیه که نه قصد تخریب پولیک رو داریم و نه هدف تبلیغ پولیک بلکه تنها مزایا و معایب ماهیت این کسب و کار رو براتون روشن میکنیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

اپلیکیشن پولیک،  ابتدا قبل از اینکه به موضوع صحت ادعای سازندگان اپلیکیشن پولیک بپردازم لازم می دونم خودم رو معرفی کنم تا برای خوانندگان این مقاله روشن باشه که چه کسی داره این اپلیکیشن رو نقد میکنه و آیا در جایگاهی هست که بخواد تو این حوزه نظری بده یا خیر.

بنده مدیر طرح و توسعه شرکت نرم افزاری پایدار سامانه تولیدکننده نرم افزارهای یکپارچه مالی و حسابداری  پایدار حساب می باشم. لازم به ذکره که شرکت پایدار سامانه در حوزه طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن های تلفن همراه و طراحی سایت و پورتال، امور تخصصی سئو، همچنین تولید نرم افزارهای اختصاصی جزو ۱۰ برند قدیمی این بازار در کشور ایران به حساب میاد.پولیک


دانلود اپلیکیشن امتیاز برای خرید مجانی از دیجیکالا و دیگر فروشگاه ها


حالا ما در این مقاله به نقد اپلیکیشن پولیک می پردازیم و این به این معنیه که نه قصد تخریب پولیک رو داریم و نه هدف تبلیغ بلکه تنها مزایا و معایب ماهیت این کسب و کار رو براتون روشن میکنیم.

ابتدا تیزر تبلیغاتی اپلیکیشن پولیک رو که مدام در شبکه های تلویزیونی در حال پخشه رو با هم مشاهده میکنیم:

دومین تیزر پولیک یعنی قسمت دوم ویدئوی تبلیغاتی پولیک رو با هم تماشا کنیم.

تیزر جدید پولیک یعنی قسمت سوم ویدئوی تبلیغاتی پولیک رو با هم تماشا کنیم.

تیزر جدید پولیک یعنی قسمت چهارم ویدئوی تبلیغاتی پولیک رو با هم تماشا کنیم.

معمولا یک کسب و کار تازه تاسیس اونم از نوع استارتاپ، مهمترین بخش از کارشون جلب اعتماد مردم به حوزه کسب و کارشونه که با روش های متفاوتی این اعتماد رو جلب می کنند.
اولین روش : برخی کسب و کارها تبلیغات سریالی و پیوسته رو انتخاب می کنند که هزینه بالای هم براشون در بر داره مثل اپلیکیشن شیپور، اپلیکیشن تپسی و یا اپلیکیشن دینگ و دیگر استارتاپ های مشابه.
دومین روش : برخی نیز با ارائه خدمات رایگان و همچنین دادن جوایز و یا طرح های تشویقی و تخفیفی این اعتماد رو جلب می کنند که این هم نسبتاً هزینه بالایی در بر دارد.
سومین روش : و بالاخره برخی دیگر هم با محدود کردن امکانات اپلیکیشن و ارائه برخی از قسمت های اپلیکیشن به صورت رایگان به کاربران این امکان را میدهند که در سطح محدودی با نرم افزار کار کنند تا با نوع آن کسب و کار بیشتر آشنا شوند و در صورتی که مایل به خرید آن اپلیکیشن بودند، نسخه اصلی آنرا سفارش خواهند داد.
حالا ببینیم اپلیکیشن پولیک از کدامیک از روش های بالا استفاده کرده است.

طراحی سایت خودت رو از امروز تا ۲۸ آبان رایگان به ما بسپار دامینت هم از ما هدیه بگیر و کسب و کار اینترنتیت رو شروع کن. پشت گوش ننداز دیگه این فرصت برات پیش نخواهد اومد.

سفارش طراحی سایت


 اپلیکیشن پولیک یک اپلیکیشن کاربردی در حوزه کسب و کار اینترنتیه که در یک محیط کاربری ساده خدماتی را به کاربرانش ارائه میده که از این طریق کاربران به میزان زمانی که صرف کار میکنند می توانند درآمد کسب کنند.

همانطور که در تیزر تبلیغاتی پولیک مشاهده کردید طراحان این اپلیکیشن، تبلیغات تلویزیونی و آن هم از نوع تبلیغ سریالی را انتخاب کرده اند و برای مخاطب خود نحوه درآمد زایی و یک معرفی اجمالی از اپلیکیشن پولیک را نمایش می دهند که این هم روش تبلیغاتیه که از طریق تبلیغات سریالی و پیوسته صورت میگیره که در بالا بعنوان اولین روش اشاره کردیم.
سازندگان اپلیکیشن پولیک به منظور جذب مشتری، مازاد بر امکاناتی که در اپلیکیشن برای کسب درآمد در نظر گرفتند، خدمات رایگانی رو هم برای کاربرانش در نظر گرفته که به عنوان هدیه به کاربرانی که در پولیک ثبت نام می کنند ارائه میدن که از جمله این خدمات صدور بیمه حوادث رایگان با پوشش ده میلیون تومان خسارت می باشد که برای آسودگی خیال کاربران اعلام کردند که پس از ثبت نام و صدور بیمه نامه می توان جهت صحت این امر از طریق شماره ۰۲۱۸۱۹۴۲ مربوط به بیمه رازی استعلام کرد البته اینطور که در کانال تلگرامی پولیک خواندیم سامانه استعلام بیمه نیز تا ماه آینده راه اندازی خواهد شد که این همون روش تبلیغاتی از طریق دادن جوایز و یا طرح های تشویقی و تخفیفی هست که در بالا بعنوان دومین روش اشاره کردیم.

اپلیکیشن پولیک بخشی را درون اپ خود در نظر گرفته که شما میتوانید با عنوان مهمان، قبل از پرداخت هزینه با اپلیکیشن کار کنید و قسمت های مختلف آنرا از نزدیک مشاهده نمایید که این هم روش تبلیغاتی دیگریه که از طریق ارائه برخی از قسمت های اپلیکیشن به صورت رایگان هست که در بالا بعنوان سومین روش اشاره کردیم.

البته اگر بخواهیم از معایب پولیک بگیم

  1. شتیبانیشون ضعیف عمل کرده
  2. سرورهاشون رو قوی انتخاب نکردند: در ابتدا که خیلی ضعیف بود و سرعت باز کردن تبلیغات فوق العاده پایین بود که بعد از سه هفته گویا سرورهاشون  رو ارتقا دادن ولی هنوز هم میتونه بهتر بشه ما با تماسی که با پشتیبانی برقرار کردیم اینطور گفتند که پیش بینی انقدر استقبال رو نکرده بودند و در حال ارتقای سرورهستند.
  3. در وب سایت پولیک آموزش جامعی وجود ندارد: معمولا استارت آپی که نو پاست و شروع به تبلیغات میکند باید وب سایتش آموزشی از کار با اپلیکیشن یا نحوه درآمدزایی قرار دهند. ما  علت نبود آموزشی جامع در سایت پولیک را از پشتیبانی سوال کردیم و در جواب گفتند قبل از کامل شدن سایت و ساخت فایل های آموزشی، بنا به دلایلی در شرایطی بودند که زودتر از برنامه ریزی شون شروع کردند و بدلیل استقبال زیاد فرصت رسیدن به این امور را نکردند، البته به ما وعده دادند که تا آخر این ماه وب سایت جدید پولیک بالا میاد و توضیحات کامل و شفاف درون وب سایت خواهد داشت و همچنین چت آنلاین برای پشتیبانی بهتر. حالا باید دید آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؟

واین رو هم بگم که کاری که سازندگان پولیک کردند یک کار نو و مدرن است که در خیلی از کشورهای پیشرفته مرسومه ولی زیرکی ای که پولیکی ها داشتند اینه که بعنوان اولین کسب و کار این شکلی وارد شدند، اون هم در دورانی که وضعیت بد اقتصادی داره فشار بالایی به مردم ایران وارد میکنه و کسب درآمد خیلی خیلی سخت شده. ما که بخیل نیستیم هر چقدر هم سود میکنند نوش جونشون چون زحمتشو کشیدند.

در مقاله بعدی که منتشر میکنیم آموزش کامل کار با اپلیکیشن پولیک رو براتون میزاریم که از لحظه نصب تا کسب درآمد رو به صورت تصویری مشاهده کنید. بریم ببینیم چقدر میتونیم پول دراریم. ببینیم ادعای سازندگان پولیک مبنی بر اینکه با پرداخت ۳۹،۰۰۰ تومان میتونیم درآمد قابل توجهی در روز کسب کنیم درسته یا نه؟


طراحی سایت خودت رو از امروز تا ۲۸ آبان رایگان به ما بسپار دامینت هم از ما هدیه بگیر و کسب و کار اینترنتیت رو شروع کن. پشت گوش ننداز دیگه این فرصت برات پیش نخواهد اومد.

سفارش طراحی سایت


اینجا هم لینک دانلود اپلیکیشن پولیک رو گذاشتیم و میتونید با کلیک بر این متن، اپلیکیشن پولیک رو نصب کنید و از اون کسب درآمد کنید.

فیلم های آموزش کار با اپلیکیشن پولیک را اینجا مشاهده کنید

 بررسی اپلیکیشن رمراز از جنبه علمی

روبیکا و پشت پرده این اپلیکیشن + دانلود روبیکا

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۵۸۰ نظر

    • این یک کلاه برداری آشکار و بی شرمانه است
      دو هفته است ثبت نام کردم
      قسمت کلیک که ۹۹ درصد کاربران فقط از این قسمت میتونستن امتیاز جمع کنن
      در تمام این دو هفته کلا روزی ۴ دقیقه هم در دسترس نیست
      اصلا بنری آپلود نمیشه که شما کلیک کنی و به قول این شیادان کسب درآمد کنی
      تحت هیچ شرایطی به هیچ کدوم از پیام ها نه در تلگرام و نه در اینستاگرام جوابگو نیستند
      و وقتی بهشون اعتراض کنی یا چند بار پیغام بفرستی اکانت شما رو حذف میکنند و در تلگرام یا اینستاگرام شما رو به عنوان اسپم به سرور معرفی میکنن و باعث ریپورت شدنتون میشن .
      این ها یک حرام خور دزد و کلاش هستند .
      مراقب این کلاه بردار بی همه چیز باشین .

  • من سی و نه هزارتومن واریز کردم از برنامه منو انداخته بیرون دوباره به حالت عادی برگشته یعنی ثبت نام دوباره . لعتت بهشون دزدا خاک تو سر همشون کنن ک سر هموطن خودشون هم کلاه میزارن من از صدا سیمای ملی ایران شکایت میکنم نه بخاطر سی هزارتومن خودم بلکه بخاطر میلیاردی بردن این برنامه. لعنت خدا ب تک تک مسیولین صدا سیما

  • کاملا چیزیکه توتبلیغات نشون میدن با نتیجه کار صدوهشتاددرجه تفاوت داره ‌.دروغ مطلقه فقط هدف گرفتن پول از مردم بیکارهستش از بیکاری مردم سواستفاده میکنن برای پولدارشدن خودشون .به هیچ عنوان اعتماد نکنید من خودم امتحان کردم پول زیادی نیست اما زور داره خیلی راحت دروغ میگن خدالعنت کنه این کانال جم رو

  • لعنت برپدر شون این کانال جم که این کلاهبرداریهارو تبلیغ میکنن شاشیدم تواون پول که از مردم بیکار بدبخت میخان بخورن پولداربشن

  • دروغ و کلاه برداری، دوستم نصب کرد ۳۹ هم واریز کرد اما از کسب درآمد لینک تبلیغات کار نمی کنه فقط فروش محصول خودشان
    نباید فریب خورد که پول به راحتی کسی به کسی بده، همیشه دسته فریبکار دسته طمعکار رو فریب میدن

  • این یک کلاه برداری آشکار و بی شرمانه است
    دو هفته است ثبت نام کردم
    قسمت کلیک که ۹۹ درصد کاربران فقط از این قسمت میتونستن امتیاز جمع کنن
    در تمام این دو هفته کلا روزی ۴ دقیقه هم در دسترس نیست
    اصلا بنری آپلود نمیشه که شما کلیک کنی و به قول این شیادان کسب درآمد کنی
    تحت هیچ شرایطی به هیچ کدوم از پیام ها نه در تلگرام و نه در اینستاگرام جوابگو نیستند
    و وقتی بهشون اعتراض کنی یا چند بار پیغام بفرستی اکانت شما رو حذف میکنند و در تلگرام یا اینستاگرام شما رو به عنوان اسپم به سرور معرفی میکنن و باعث ریپورت شدنتون میشن .
    این ها یک حرام خور دزد و کلاش هستند .
    مراقب این کلاه بردار بی همه چیز باشین .

  • درود بر همگی .تجارت الکترونیک داریم ولی نه اینطور پرداخت به کلیک داریم ولی هیچکدام پول نمی گیرند به هیچ وجه اگر پولی دریافت بشه حتما تقلبی هست و کلاهبرداری .به نظرم یه جور گدایی هست که واقعا خجالت اوره .میخاید تجارت کنید پول دربیارید دنبال ایده باشید.من کسی را میشناسم که با موتور گازی می رفت تعمیر چکار کرد ؟؟کل تهران رو گشت تا ببینه بیشترین فروش چه کالایی هست .و پیدا کرد حالا یکی از بزرگترین تولیدات رو داره. می تونید کانال برای کالا بزنید یا کانال خدمات رسانی ووو واینکه بهترین تجارت الکترونیک فارکس هست اونو یاد بگیرید.

    • باورم نمیشه که مردم انقدر ساده باشن و این بدنامه رو نصب کنن . خود تبلیغ انقدر چرت و غیر انسانیه که باید بفهمید اصلا له درد بخور نیست . یک کم فکر کنید لطفا .

  • شما اگر واقعا قصد دادن اطلاعات جامعی در این مورد دارین و فقط قصد انتقاد ندارین به عنوان کسی که خودشو صاحب نظر میدونه میخواست ۳۹تومن بدین بخرین تا کاملا شفاف بگین چیه نه با حدث و گمان

  • اینا همش ***ه بد بخت بیچاره ها برید دنبال کار خودتون مگه میشه تو خونه با گوشی ور بری پول بیاد حسابت مگه اینکه کارخونه دار باشی اینجوری پول بیاد حسابت

  • دست شما درد نکنه عالی بود.
    هر روز تبلیغش رو میدیدم با خودم کلنجار میرفتم که چیکار کنم.
    با یه سرچ ساده به نتیجه رسیدم
    امتحانش ضرری نداره ۳۹ تومن پولی نمیشه تازه ارزش بیمه ای که میکنه ۸۰/۰۰۰ تومنه که اینجا رایگانه یعنی ۳۹ بدی و حتی کلاهبرداری هم باشه ۴۱/۰۰۹ تومن سود کردی. خوددانید

    • بابا ترو خدا از پای تلویزیون بلندشین بخدا غارتمون کردن بلنشین ب کارو زندگیتون برسین این تلویزیون ن اینوریش سالمه ن اونوریش بچه‌ها و خانواده‌هاتونو نجات بدین ی اخبار اونم اونم صوتیش کافیه ک بفهمیم تو دنیا چ خبره لعنت ب این جعبه ی جادویی ک هم سوی چشما رو میبره هم عقل از سر و پول از جیب.

  • واقعا متاسفم از بی پولی مردم سوء استفاده میکنن، تبلیغ دروغ پول و واریز کردم هیچ اتفاقی نیفتاده خرید و فروش کردم هیچ پولی واریز نشد برام . توی Gem میگه یه برنامه ست که فقط کافیه روزانه چند ساعت کار کنی کلی پول به حسابت میاد روزی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان . چرا دروغ میگید

  • منم پولیک ثبت نام کردم به قرآن کلاهبرداری هستش بیاید همه شکایت رو مطرح کنیم .. اصلا تبلیغی در کار نیست بیمه اش هم که واهی و خیالیه .. اجناس فروشگاه هم پنج برابر بازار قیمتشونه کسی نمیخره … کسی میدونه کجا باید شکایت رو مطرح کرد

  • تو این وضع اقتصادی که داد همه بلند شده، آدم عاقل چطور قبول می کنه که با چند کلیک پول دار بشه …. یه عده شیاد با اون تبلیغ مسخره

  • پولیک ریسکش بالاس چون باس پول بدی من اپلیکیشنی بهتون معرفی میکنم ک بیشترین درامد زایی بین اپلیکیشنارو داره هم جذابه و هم راحت هرچقد ک بخواییم میتونی ازش دربیاری رودست همه ی اپلیکیشنا هس کاملا رایگان آی دی تلگرامم رو مینویسم پی ام بدین
    @mohsenaskari

  • خدارو شکر میخواستم بریزم خوب شد دیدم اینو.البته اگه برنامشو نصب میکردم میدیدم ۴۰ میخواد اولش کلا پاکش میکردم.سایت های قمارم که توش کلی پول میبری اولش ۱۰ تومن میخواد فقط‌‌.

  • بجای این اپلیکیشن مزخرف بیاید EFB نصب کنید از تولید ملی هم حمایت میکنه
    برای شرکت در طرح درآمد زایی سازمان کار آفرینی ، EFB از کد درآمدی ۲۰۲۵۱ استفاده کنید فقط با ۲۵ هزار تومن می تونید شروع کنید به کسب درآمد به سایتش مراجعه کنید عالیه من که راضی ام

  • کانال جم پروژه کارتی کردن کانالش و فروختن رسیورهاش با شکست مواجه شده اینجوری با این تبلیغات میخواهد پول به جیب بزنه با اون تبلیغ که سر تا پاش مسخره کردن همدیگر است

  • پولیک عالیه فقط فعلا محصولات و خدماتشون کمه . من ۱ ماه نصب کردم ۲ ملیون فروختم ۴۰۰ تومن پورسانت گرفتم نمیدونم چرا میگید کلاه برداریه.

  • پولیک عالیه فقط فعلا محصولات و خدماتشون کمه . من ۱ ماه نصب کردم ۲ ملیون فروختم ۴۰۰ تومن پورسانت گرفتم نمیدونم چرا میگید کلاه برداریه.

  • پنیر مفت جاش رو تله موشه روبیکا نسب کردم نت رایگان داشت چنتا برنامه هزینه دار برا سیم کارتم فعال کرده که کلی شارژمو هدر داد اینم که اصلن کارایی نداره یعنی ریدن تو جمهوری اسلامی خدا هم خوابه

  • من هنوز نصبش نکردم.
    ولی این که میگید با پیغام “عجیب” ۳۹ هزار تومان پرداخت کنید مواجه شدیم، خیلی عجیبه!!! چون تو همون تیزر تبلیغاتی پیرمرده میگه با ۲۴۰ هزار تومن سرمایم نفری ۳۹ هزار تومن براتون خرج کردم تو گوشی همتون پولیک نصب کردم!
    پس خود برنامه تو تیزر به کاربر اطلاع داده که قراره ۳۹ هزار تومن پرداخت کنید
    با این اوصاف نمیدونم کجای اون پیغام براتون عجیب بوده!
    در ثانی شما از ابتدا با مفهوم تبلیغ کلیکی نا آشنا هستید! میگید پول دراوردن از راه تبلیغ دیدن غیر قانونیه چون تبلیغ دهنده هزینه کرده برای اون تبلیغ و درج شدنش! و حتی میگید که تبلیغ دهنده که تبلیغو میذاره، بینندگان حتی نگاهم نمیندازن به تبلیغ اما پول درمیارن!! در حالیکه اون پولیکه به بیننده میرسه دقیقا همون پولیه که تبلیغ دهنده خرج کرده که خورد خورد به حساب بینندگان میره. اینطوری به نفع تبلیغ دهنده هم هست. چون وقتی بیننده کلیک میکنه ناخواسته اون تبلیغ در جاهای دیگه هم قرار داده میشه. در ضمن کی گفته بینندگان بدون اینکه تبلیغو ببینن پولشو میگیرن؟ در همه سرویس های تبلیغات کلیکی تا تبلیغ تا آخرین ثانیش دیده نشه بیننده نمیتونه اونو ببنده و اگه زودتر بست از پولشم خبری نیست. من دوست خودم تو سایت فامیلی کلیکس که خارجی هست تبلیغ میبینه پولم درمیاره. از نزدیک کارشو دیدم

  • باسلام
    من باهاش کار کردم وقتی به مقدار ۲۵هزار رسید درخواست ۲۰هزار دادم یکبار عصر درخواست دادم برام واریز نشد گفتند صبح ها درخواست بده بعدش صبح درخواست ۲۰ هزار دادم بعداز چند ثانیه واریز شد از مراحل درخواست انتقال تا واریز هم عکس گرفتم دارم

  • از تهران ثبت که تو همین ماهواره تبلیغ میکرد کلاهبردار در اومد و اینم از این فقط یک سایت خوب در اود از تبلیغاتشون اونم ۱۰۰ بود و الباقی که من امتحان کردم همه کلاهبردار های بزرگ هستن میگه تو ۳ ساعت ۴۰ -۵۰ هزار تومن در بیار دقیقا منظورش ۴۰ -۵۰ تومنه اونم ۳۹ تومن بابت کاربر برنزی هست و باز میاد میگه اگه میخای از درامد بیشتر برخوردار شید و قیمت کلیک یا تماشای تبلیغات بالا تر بره از پلن های نقره ای و طلایی استفاده کنید که اونم باز پول میگیرن البته مبلغ های خیلی بالاتری با یک حساب سر انگشتی راحت میشه فهمید که۱۰ نفر این اپلکیشن رو نصب کنه پول تبلیغاتش دراومده

  • با چشم باز تصمیم بگیرید. این برنامه کلاهبرداری هست. من فعالیت کردم.پول هم توی پنل موجود هست.ولی شما مبلغ رو نمیتونید دریافت کنید…در پایین تصاویر مقدار موجودی و درخواست وجه رو میزارم تا ببینید ک این برنامه کلاهبرداریه و فقط ۴۰تومن پولتون رو میریزید دور
    ۱

    http://s8.picofile.com/file/8324987976/Screenshot_2018_04_30_11_46_01.png

    ۲

    http://s9.picofile.com/file/8324988026/Screenshot_2018_04_30_11_46_14.png

    ۳

    http://s8.picofile.com/file/8324988068/Screenshot_2018_04_30_11_46_06.png

    ۴

    http://s8.picofile.com/file/8324988092/Screenshot_2018_04_30_11_45_56.png

    حتی اون بیمه حوادث هم ک میگن وجود نداره..هیچ مرجعی هم وجود نداره ک بتونید باهاشون ارتباط برقرار کنید.
    بخش پشتیبانی برنامه هم اصلا جواب نمیدن…
    گول این کلاهبردارارو نخورید.
    لطفا اطلاع رسانی کنید تا جیب اینا از بی اطلاعیه ما پر نشه.

  • سلام به دوستان من قبلا اپلیکیشن رو خریدم.
    خدالعنتشون کنه
    کلاهبرداریه میلیون میلیون داره میره تو حسابشون.
    پیشنهاد میکنم اصلا سمتش نرید.
    کاملا دروغ و کلاه برداریه
    ضمنا پشتیبانی بی ادب و بیشعوری داره میتونید امتحانشون کنین
    دوستان لطفا همه با هم به شبکه جم ایمیل بدیم یا تماس بگیریم و موضوع کلاه برداری بودن پولیک رو گزارش بدیم تا دیگه تبلیغاتشون رو پخش نکنند.

  • سلام دوستان ممنونم از همه نظرات خوبتون من میخواستم پولیک و نصب کنم ولی وقتی که دیدم همه ناراضی هستن منم منصرف شدم البته درست میگید واقعا کلاه برداری ممنونم از همه شما

  • به حق فاطمه زهرا خیر از زندگی نبینه کسی که پولیک درست کرد کلا بردارهی بی شرف پول من رو بردن یک روز کلیک کردم پانصد تومن گیرم نیامد بی شرفها بی ناموس چرا مردم بد بخت خاک بر سر ایران این همه گوششون میبرید بی شرفها بی ناموسها خدا ازتون نگزره ای مردم تو رو به حق خدا این کارها رو نکنید اینها کلا بردارن به حق امام حسین هر کی این متن میبینه و نره وهر جور میتونه به مردم بگه پولیک کلاه برداره خیر نبینه

  • سلام
    من یاد گرفتم همیشه قبل از هر کاری اول دربارش تحقیق کنم و بعد اجراش کنم
    پس سعی کنید با این کار تو زندگیتون فریب نخورید. البته اینطور که اینجا گفته گویا بدک نیست حالا من میخرم بعدش اگه خوب بود اعلام میکنم

      • یکم فکر لازمه اگه کسی بخواد به تعدادی ادم لطف کنه و کار افرینی کنه برای شروع کار درخواست پول نمیکنه در نهایت اگه قراره مبلغی بده برای یک روز رایگانش میکنه اون پولم صد در صد توچند روز خورد خورد کم میکنه مثل کمیسیون من نصب نکردم ولی دوستام تو دانشگاه الان دارن میزنن تو سر خودشون تاشب تو حیاط میشینن مفتی پولیک کنن

    • خب خریدی؟! بخدا اینا همش حق الناسه، تبلیغات دزدی، منم عضو شدم ولی بد اشتباهی کردم، تورو خدا بقیه گول نخورن، پولتونو بهیچ عنوان پس نمیدنو هربار دزدی پشت دزدی من انچه شرط بلاغ است گفتم….

  • اتفاقا منم وسوسه شده بودم که نصبش کنم
    ولی اول رفتم دربارش تحقیق کردم
    دیدم که خیلی ها نوشته بودن ما پولیک رو نصب کردیم ولی پولیک کلاهبرداریه
    اینجا بود که فهمیدم نباید نصبش کنم
    پس همیشه سعی کنید اول تحقیق کنید و بعد اجرا کنید

  • کلاه برداری تو روز روشن. پلیس فتا باید زودتر جلوی این اپلیکیشن رو بگیره
    من این اپ رو نصب کردم در حالت معمولی که هنوز پولی پرداخت نکرده بودم روی تبلیغات کلیکی زدم . حدود یک ربع تبلیغای مختلفی دیدم که هرکدوم پورسانتای خوبی در حدود ۱۴۰ تومن تا ۴۰۰ تومن داشت و حسابم خیلی سریع رسید به ۲۰۰۰ تومن. گول خوردم رفتم حسابم رو ارتقا دادم نزدیک ۴۰ هزارتومن واریز کردم . بعدش دیگه هر تبلیغ که دیدم واسم ۱ تومن نهایت ۲ تومن حساب شد. مسئولین پولیک اگر این پیام من رو میخونید بدونید که این پولا خوردن نداره خدا ۱۰۰ برابر بدترشو نصیبتون میکنه

  • لعنت به این برنامه بابا *** انقدر تبلیغشو نزارید از اون پدر برزگ *** تا تون دوتا بچه هاش که یکی موتور سوار و اون *** اینستایی بابا یه فیلم می خای توی جم ببینی هی صورت *** اون دوتا خراب و نشون میده بسه دیگه.

  • دوستان زیادی پیام دادن که چیزی که ما نصب کردیم تو برنامه فارسی نوشته پولیک پلاس یا پولیک+ یا هر عنوان دیگری.
    دوستان اگر در برنامه عناوین «پولیک پلاس» و یا «پولیک+» و هر اسم دیگه ای بغیر از پولیک نوشته باشد تقلب است.
    حتما به چند نکته برای تشخیص پولیک اصل با برنامه های تقلبی و سودجویی توجه داشته باشید:
    ۱- حتما به لوگوی پولیک که در تصویر اصلی گذاشتیم دقت کنید.
    ۲- حتما اپلیکیشن پولیک رو فقط و فقط از طریق وب سایت پولیک به آدرس زیر دانلود کنید

    ۳- پرداخت حق اشتراک ۵۹/۰۰۰ تومانی فقط از طریق درگاه بانکی می باشد و هرگونه پرداخت به کارت و حساب و… جعلی و کلاهبرداریه
    ۴- دقت کنید کانال تلگرام و اینستاگرام با اسامی جعلی وجود دارد. آدرس تلگرام اصلی پولیک poulikapp@ می باشد.
    باتشکر از نظرات خوب شما عزیزان

  • من متاسفانه این نرم افزار مسخره رو نصب کردم.
    یک کلاه برداری محضه
    نصب نکنین
    رو تبلیغ کنی ۱۰ریاااال بتون میده
    یا باید بازاریابی یسری محصولات بنجل بکنی
    حقه بازی محضه
    لطفا نصب نکنین

    • خب اخه مردم.اگه میگه پول میده خب چرا ۳۹تومن پول میگیره.خب بزاره.مخاطب کار کنه بعد از حسابش کم کنه.اگه راست میگه.اگه فروش جنسه که برین عصو شرکتهای شاخه ای بشین.جواب بدین نه اگه پول میدی چرا اول پول میگیری

      • با توجه به اینکه هزینه های طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن و همچنین هزینه های سنگین پشتیبانی فنی، بسیار بالا و سرسام آور میباشد، اپلیکیشن پولیک با اخذ مبلغ ۳۹/۰۰۰ تومان جهت فروش حق اشتراک سالیانه، میتواند تنها بخشی از این هزینه ها را پوشش دهد.

  • سلام دوستان، اینو واسه کسایی میگم که مثل من اولش به سازنده های این برنامه شک داشتم، بدون هیچ رغبتی نصبش کردم و سی و نه هزار تومن دادم و اولین بار که اومدم پولم رو برداشت کنم خیلی ناراحت شدم چون خطا داد به پشتیبانش پیام دادم بعد چند ساعت جواب دادن و گفتن چه ساعتی اقدام به برداشت کنم با کلی سلام صلوات اقدام کردم و بعد از دو روز پولم رو برداشت کردم یعنی کار کردم رو، خیلیییی خوشحال شدم ولی شانس من زد نسخه جدیدش اومد که فعلا کار با نسخه جدیدش رو بلد نیستم چون فقط امتیاز میده و اون امتیازها به پول نقد تبدیل میشه، اونایی که نمیدونید چیه و نصب نکردید بیخودی اینجا جوش نیارید برنامه ش واسه من که یه خانوم هستم عالیه تو خونه خودم نشستم و دارم پول در میارم وگرنه مجبورم برم محیط بیرون کار کنم و کلی از کارفرما حرف بشنوم واسه ماهی چهارصد تومن ، من که خیلی راضی هستم خدا از سازنده این برنامه هم راضی باشه و به امید موفقیت هر روزشون

    • چقدر درمیاری خانوم؟ چرا مبلغش رو نمیگی؟ روزی ۱۲ ساعت اگر کلیک کنی در ماه شاید ۱۰۰ هزارتومن دربیاری. این پولا خوردن نداره. شما هم از عوامل جم هستی که اینجور کامنت میزاری. اگر کامنتم منتشر نشه مشخص میشه صاحب این سایت هم پول گرفته تبلیغ کنه

    • اینها حرف مفته ، ممکنه بفرمایید ریشه پولهای پرداختی به شما از کجاست . فکر کنید
      هر چند میدونم این پست من رو نخواند گذاشت
      این پولیک کلاهبرداری محضه هوشیار باشید

      • موافقم و اینکه اول از مردم پول میگیره و بعد وعده پول بیشتر و میده
        اینا کین؟؟ به راحتی مردم و گول میزنن و و به مفت خوری و تو خونه نشستن تشویق میکنن
        ؟؟؟؟؟ آخه حرفا واقعا تمایز داره یکی میگه ٣٩ هزار تومن یکی میگه ۴٩ هزار تومن و اینکه پولهای دریافتی یکی از این پولیک نماها در ماه به ٢ میلیون رسیده به قول خودش
        آموزش درستی هم ازش نیست و همه شاکی ان چرا نمیتونم تو اپ وارد گزینه های مختلف شن و استفاده کنن
        تلگرام برای اینکه نصبش کنی التماس کسی و کرد؟؟؟
        یا اینستا گرام و هزاران برنامه رایگان دیگه ؟؟؟؟؟
        آخه برنامه ای که بخواد به مردم پول هم بده چرا باید التماس کنه این برای مردم جای سوال نیست و پول میدن به این برنامه ها بدون تحقیق
        عزیزای من این پول مبلغ چشمگیری نیست اما میدونی میتونی باهاش یه اسباب بازی بخری و خنده یه بچه رو ببینی و لذت ببری
        همین…

    • بدبختانه در شرایط اقتصادی بد مردم و وجود بیکاری ، عده‌ای رو فریب میدهند و با مبالغ جزئی کلی پول برای خود درمی‌اورند و این شده تجارتهای ما ، دنیا به کجا میره و ما به کجا ، واقعا اینها حق ماست
      از ماست که بر ماست

    • پولیک پولیک چیه پولیک؟
      اپلیکیشن پولیک آیا واقعا میشه ازش پول دراورد؟
      زیاد شنیدم پول دراوردن ولی خیلی هام نتونستن
      حالا نمیدونم اونا که نتونستن مشکل از پولیک بوده یا خودشون. چون پس اونا که پول دراوردن نوشتن که خوبه پس چیجوری پولیک پول دراوردن
      پولیک پولیک چیه پولیک؟
      تشکر

      • سلام دوستان
        منم یکی از هزاران جوون بیکارایرانی که بخاطر عدم صلاحیت مسیولین مملکتم واسه نون شب خانواده هردری رو میزنم
        ولی این کاملاً دروغه وچون مبلغش کمه کسی پیگیر کلاهبرداری نمیشه
        چرادوستانی که مدعی کسب درآمد هستن توضیح نمیدن چطور درآمد کسب میکنند
        بنظرم اینم مثل شرکتای هرمی به عده محدودی سودمیده تاتبلیغ کنند ومشتری جذب کنید

    • سلام دوست من آخه ایرادهای زیادی این برنامه داره که خودش یجورایی تبلیغ منفیه توکل تبلیغاتش میگه سالی ۳۹هزارتومن ولی میخوای پرداخت کنی ۵۹هزارتومن ازت کم میکنه این خودش میتونه هرکسیو ازثبت نام منصرف کنه وبقول بازاریابهای اینترنتی بزرگترین آبجکشن این برنامه همینه که تبلیغات میگه ۳۹هزارتومن یکساله ولی ۵۹هزارتومن کم میکنن ازتون خواهش میکنم شفاف سازی کنید اگه پیامم رو نزارید دقیقا به اینکه واقعا باید به صداقتتون شک کرد ایمان میارم

    • واقعا جالبه … دقت کنید … اونهایی که از پولیک راضی هستن هم جزئیات و نحوه کسب درآمدشونو نمیگن … دقیقا دارن تبلیغ میکنن … گول نخورید

    • میشه بیشتر درمورد امتیازات پولیک توضیح بدین؟؟ اینکه چقدر زمان میبره تا به کیف پول منتقل بشه؟؟ یا اینکه نوشته مثلا فلان پولیک امتیاز گرفتی نرخ پولیک ریلی حساب میشه یا نه؟؟

    • آخی شما اگه خونه نشینی حتمن باید اینترنتت نامحدود باشه در روز که اینقدر راحت میگی ازش راضی هستی چون این برنامه برای امتیاز در آوردن ۵برابر فیلتر شکن در ۵دقیقه نتت رو میخوره و بدون داشتن نت نامحدود انگار اگه هم بتونی پول در بیاری به اندازه پولی که باید به نت غیر نامحدود بدی هم نمیرسه با این چیزا میخایین مردم رو هر کنید

      • دروغه اینقدر سیستمش کنده که ارزش نت سوزوندن رو نداره.ضمنا امتیازی نمیده که بشه درامد محسوب کرد.کلا نخریدش خانم

    • سلام شما یعنی فقط امتیاز در میارید و اون امتیاز تبدیل به اعتبار میشه؟هر چند امتیاز در بیارم میتونم پول برداشت کنم؟اخه نه تبلیغ داره نه چیزی فقط بازی داره

    • تو کلاهبرداری من شخصا نصب کردم ساعتی ۵۰۰ریال میشه کارکرد ینی ۳ ساعت میشه ۱۰۰۰تومن کس کشا تو تبلیغ میگن ۴۰ ۵۰ تومن

  • پولیک واسه جم نیست فکردی جم بیکاره داداش؟ چه حرف مسخره ای میزنیا. خیلی پولیک عجیبه؟ تو همه جای دنیا از این اپلیکیشنا و این مدل کارا هست. حالا پولیک اومده واسه ایران راه انداخته ولی یه مشت کوته نظر حرف کلاهبرداری پولیک رو میزنن
    خدا عقل بده

  • چگونگی کارکرد این برنامه برای شروع چه به دردی میخوره فقط بگین پول میشه دراورد یا ن کارشناس محترم
    وقتی مطلبی مینویسی این مبلغو میدادین وامتحان میکردین وقت مارو هم نمیگرفتین
    مرسی

  • با عرض سلام و ادب محضر دوستان عزیز خیلی نمیخوام سرتون رو درد بیارم فقط اینو فراموش نکنیم که همیشه صیاد برا صیدش چند تا دون(حالا بستگی به صیدش داره)مجانی میپاشه ولی آخرش کی برنده س؟
    احتمالا نظرات متفاوت باشه، شایدم کسی بخواد چند تا دون مجانی بخوره حالا فارغ از اینکه آینده ش میخواد چی بشه!!!درسته با ۳۹هزار تومن هیشکی ورشکست نمیشه ولی برا مقاصد شوم اگه مبلغ زیاد باشه مطمئنا هیشکی دلش نمیاد بیگدار به آب بزنه و ریسک کنه پس پیدا کنید سن …فروش را!!!
    بازم نظر شخصی بود ولاغیر

  • آقای نامحترم پولیک پلاس یک اپلیکیشن آموزشی جداگانه است چرا تهمت زدید میدونید که این کار عاقبتی نداره بخواید با خراب کردن کسی جذاب تر باشید.

  • بنظرم بدرد نخوره من خریدم ولی تبلیغ کردنش تا خودش زمین تا اسمون دروغ اینجا حتما باید ی کالا بی کیفیتی و با گرون ترین قیمت بخری و بعد بفروشی اگ بتونی بفروشی بعد واسه دیدن تبلیغات هیچ سود ان چنانی نمیده من خریدم ب جز دزدی فعالا چیزی ندیدم ببین همه جوره مملتو لخت میکنن کی بفکر ملت همه بفکر پر کردن جیب خودشونن و میگن گوربابای ملت

  • سلام خسته نباشید
    اگه میشه برنامه رو کامل توضیح بدید که متوجه بشیم
    باید چه کاری بکنیم که پول بگیریم
    این وسط یه چیزی هست که نمیدید
    نصب کن
    ۳۹ هزار تومن بده
    پول دربیار
    این وسط یه چیز مبهمی هست که اصل کاره پس با مردم رو راست باشید
    و خواهشا جواب من و امثال من رو بدهید
    اینم ایمیل
    Mohammad.ra0913@gmail.com

  • خب اخرش اینکه شد تعریف تمجید
    ،همین میگفتی ما اولین شرکت برتر در ایرانیم ،حالا من به عنوان تجاری صحبت میکنم ،جنسی که ارزش ان به مراتب خیلی کمتر از این حرفهاست ،میفروشی ،ومقداری فحش و کمی سود حاصل را میبری ،در این شرایط بد اقتصادی ،لااقل به هم رحم کنید .

  • کاملا کلاهبرداه
    من خودم ادمین تبادلات تبلیغم
    اینا حالا بزاربم هر تیک مانند هر ویو یا همون بازدیده
    خب من کاربر بر مثال خریداری کردم
    طرف فقط از من ویو میخواد!
    اگر ویو میخواد پس کسی که تبلیغ میکنه در امدش از کجا تامین میشه!
    حالا بشیم من تبلیغ کننده میرم تبلیغ میگیرم
    و کاربرا تیک میکنن ایا با تیک کردن کاربرا جنس من ب فروش میرسه! نه
    این کار ینوع کلاهبرداری هستش کلاهبرداری فوق حرفه ای

    • سلام می بایست کالاهایی که تو پولیک موجوده رو به روشهای مختلف بازاریابی کنید و بفروشید برای مثال تبلیغات کالا در کانالهای تلگرام یا اینستاگرام یا وب سایت های تبلیغاتی که تعدادشون هم زیاده البته نباید اسم پولیک رو بیارید باید بعنوان یک فروشنده کالاتون رو بفروشید یعنی به بهترین قیمت.
      شما باید محاسبه کنید کالاهایی که تو اچلیکیشن پولیک حاشیه سود بالاتری دارند رو انتخاب کنید و سپس نسبت به اعتبار جایی که تبلیغات میدید پیش بینی کنید که چقدر میتونید بفروشید در آخر پولی که برای تبلیغات دادید رو کم کنید ببینید چقدر میتونید سود کنید.
      به راحتی جواب میده هزاران نفر دارن در روز به همین شکل کالا میفروشن چه در اپلیکیشن پولیک ویا در هزاران سایت. امیدوارم جوابتون رو کامل داده باشم.
      موفق باشید

  • من اپلیکیشن پولیک رو نصب کردم و اگر به صورت کوتاه جوابتون رو بخواین کلاهبرداری هست و پیشنهاد نمی‌کنم نصب کنید. قبل از اینکه بتونید از این اپ پولیک استفاده کنید ازتون می‌خواد که ۳۹٬۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید و توضیح درستی هم درباره دلیلش و اینکه چطور می‌شه پول در آورد در این مرحله داده نشده.
    وقتی که وارد اپ پولیک می‌شید به شما چند روش مختلف جهت پول در آوردن معرفی میشه که اینجا نام می‌برم:
    فروش کالا: که در ازای اینکه دوستاتون یه کالا رو بخرن پورسانت دریافت می‌کنید. تمام کالاها چندین برابر قیمت جاهای دیگه هست و بنابراین خیلی خیلی احتمالش کمه کسی از شما چیزی بخره.
    فروش خدمات بیمه:‌ مثل بیمه آتش‌سوزی و… که باز هم کار خیلی سختی هست و همه دم در خونشون چندین بیمه‌فروشی دارن و به اونا که جای فیزیکی دارن اعتماد بیشتری دارن.
    کلیک کردن روی تبلیغات: تقریبا تنها راه منطقی پول در آوردن از اپ پولیک همین راه هست که اولا کار درستی نیست، چون اون تبلیغ‌کننده‌ها دارن پول میدن که واقعا یک کاربر واقعی جذب کنن و از طرفی به ازای هر کلیک فقط ۱ تومان پول میده. فرض کنید خیلی سریع هستید و دقیقه‌ای ۵ تا تبلیغ کلیک کنید. میشه ساعتی ۳۰۰ تومان، و اگر در روز ۱۲ ساعت کار کنید، میشه روزی ۳۶۰۰ تومان. همینکار رو برای یک ماه (۱۲ ساعت در روز) ادامه بدید ۱۰۸٬۰۰۰ تومان در ماه درآمد خواهید داشت! که فکر نکنم برای ۱۲ ساعت در روز وقت صرف کردن مبلغ قابل توجهی باشه.
    از طرف دیگه این مورد که می‌گه با پرداخت ۳۹٬۰۰۰ تومان بیمه حوادث خواهید داشت هم هیچ مدرکی به شما داده نمی‌شه و مشخص نیست دقیقا چه چیزهایی بیمه هست و از اون هم حتی مطمئن نیستم.
    مورد بعدی اینکه وقتی شروع کردم به تست برنامه وقتی پولم به ۲۵٬۰۰۰ تومان رسید خواستم برداشت کنم، چندین بار سعی کردم بر دارم و با مشکل روبرو شدم. بعد هم فهمیدم برای اینکه کیف پول پولیک بتونه فعال بمونه باید حداقل ۱۰٬۰۰۰ تومان ته حسابتون باشه. کلا فکر نکنم ارزش زمان شما رو داشته باشه و اگر این زمان رو روی هر کار دیگه‌ای بگذارید بیشتر می‌تونید درآمد داشته باشید.

  • سلام خسته نباشید
    اگه میشه برنامه رو کامل توضیح بدید که متوجه بشیم
    باید چه کاری بکنیم که پول بگیریم
    این وسط یه چیزی هست که نمیدید
    نصب کن
    ۳۹ هزار تومن بده
    پول دربیار
    این وسط یه چیز مبهمی هست که اصل کاره پس با مردم رو راست باشید
    و خواهشا جواب من و امثال من رو بدهید
    ماهیت کارش چیه؟
    برام گنگه
    اینم ایمیل
    mohammadghasemi1989@yahoo.com

  • سلام اینجوری ک من فهمیدم مثل شرکت های هرمی هستش مث پنبه ریز فقط ب صورت برنامه ریزی شده تر در اومده !من یکی هرچیزی ک دست ایرانی توش باشه سمتش نمیرم !چیزیم ک کامل برام روشنش نکنن اصلا بهش فکر هم نمیکنم هرچیز پنهانی برای کنجکاوی بیشتر مردمه و مشکوکه

  • پولیک عالیهههه من نصبش کردم و این ریسک رو کردم

    ماهی ۱/۵ میلیون که میگن نیست

    ولی هفته ای ۱۰۰ تومن هست
    که میشه ماهی ۴۰۰ تومن

    اگر همراه اولی باشید با عضویت تو باشگاهش ماهی ۵۰۰ میدن

    کلا خیلی خوب بود
    پیشنهاد میکنمشش

  • من اپلیکیشن پولیک رو نصب کردم و اگر به صورت کوتاه جوابتون رو بخواین کلاهبرداری هست و پیشنهاد نمی‌کنم نصب کنید. قبل از اینکه بتونید از این اپ پولیک استفاده کنید ازتون می‌خواد که ۳۹٬۰۰۰ تومان پول پرداخت کنید و توضیح درستی هم درباره دلیلش و اینکه چطور می‌شه پول در آورد در این مرحله داده نشده.
    وقتی که وارد اپ پولیک می‌شید به شما چند روش مختلف جهت پول در آوردن معرفی میشه که اینجا نام می‌برم:
    فروش کالا: که در ازای اینکه دوستاتون یه کالا رو بخرن پورسانت دریافت می‌کنید. تمام کالاها چندین برابر قیمت جاهای دیگه هست و بنابراین خیلی خیلی احتمالش کمه کسی از شما چیزی بخره.
    فروش خدمات بیمه:‌ مثل بیمه آتش‌سوزی و… که باز هم کار خیلی سختی هست و همه دم در خونشون چندین بیمه‌فروشی دارن و به اونا که جای فیزیکی دارن اعتماد بیشتری دارن.
    کلیک کردن روی تبلیغات: تقریبا تنها راه منطقی پول در آوردن از اپ پولیک همین راه هست که اولا کار درستی نیست، چون اون تبلیغ‌کننده‌ها دارن پول میدن که واقعا یک کاربر واقعی جذب کنن و از طرفی به ازای هر کلیک فقط ۱ تومان پول میده. فرض کنید خیلی سریع هستید و دقیقه‌ای ۵ تا تبلیغ کلیک کنید. میشه ساعتی ۳۰۰ تومان، و اگر در روز ۱۲ ساعت کار کنید، میشه روزی ۳۶۰۰ تومان. همینکار رو برای یک ماه (۱۲ ساعت در روز) ادامه بدید ۱۰۸٬۰۰۰ تومان در ماه درآمد خواهید داشت! که فکر نکنم برای ۱۲ ساعت در روز وقت صرف کردن مبلغ قابل توجهی باشه.
    از طرف دیگه این مورد که می‌گه با پرداخت ۳۹٬۰۰۰ تومان بیمه حوادث خواهید داشت هم هیچ مدرکی به شما داده نمی‌شه و مشخص نیست دقیقا چه چیزهایی بیمه هست و از اون هم حتی مطمئن نیستم.
    مورد بعدی اینکه وقتی شروع کردم به تست برنامه وقتی پولم به ۲۵٬۰۰۰ تومان رسید خواستم برداشت کنم، چندین بار سعی کردم بر دارم و با مشکل روبرو شدم. بعد هم فهمیدم برای اینکه کیف پول پولیک بتونه فعال بمونه باید حداقل ۱۰٬۰۰۰ تومان ته حسابتون باشه. کلا فکر نکنم ارزش زمان شما رو داشته باشه و اگر این زمان رو روی هر کار دیگه‌ای بگذارید بیشتر می‌تونید درآمد داشته باشید.

  • باتشکر از اطلاع رسانی خوب و‌کاملتون من که خوشم اومد از پولیک. پولیک کنید پول درارید حالا ۳۹ تومن میدی میخواستی چند میلیون دراری ازش؟ فکر کن اصلا پولیک ۳۹ بگیره، تو‌ماهی ۴۰۰ تومنم دراری بده؟ مگه الان چقدر داری در میاری که پولیکو فحش میدی. خیلی بابا شماها …
    پولیک کن پول درار بابا

  • با سلام

    در ابتدا نویسنده مقاله خودشون رو معرفی میکنن و به عنوان یک شخص آگاه و با دانش در این حوزه میخواد مزایا و معایب پولیک را بیطرفانه برامون مطرح کنه
    ولی در عمل فقط پولیک رو تبلیغ میکنه.
    من خندم گرفت.
    به دقت مقاله رو بخونید هیچ کجا پولیک رو نقد نکرده فقط تعریف و تمجید و مدام لینک داده برید نرم افزار پولیک رو نصب کنید.
    بنده اصلا منظورم این نیست که کلاه برداریه ولی با توجه به تجربم و سواد اندکم اعتقاد راسخ دارم که این مقاله فقط و فقط تبلیغ پولیکه ولی در پوستین یک شخص مثلا بیطرف.

    هر چقدر گشتم هیچ جای مقاله انتقاد و یا معایب پولیک رو ندیدم.
    آخه اول مقاله میگه میخواد هم معایب رو بگه هم مزایا.
    خدایا همه ما را به راه راست هدایت فرما

    آمین

  • اگر استفاده از نرم افزار پولیک واقعا درآمدزاست پس چرا قبلش ۳۹۰۰۰ تومن حق عضویت میگیره.
    میتونست برای جلب اعتماد استفاده کننده ها این مبلغ رو از در آمد اونا کم کنه اینجوری اعتماد بیشتری بهش میکردن.
    چون خود پولیکیا میدونن خیلی سخته باهاش پول درآورد پیش پیش پولشو بعنوان حق عضویت میگیره.

    • با توجه به اینکه هزینه های طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن و همچنین هزینه های سنگین پشتیبانی فنی، بسیار بالا و سرسام آور میباشد، اپلیکیشن پولیک با اخذ مبلغ ۳۹/۰۰۰ تومان جهت فروش حق اشتراک سالیانه، میتواند تنها بخشی از این هزینه ها را پوشش دهد.

      • با سلام با فرض اینکه این حق اشتراک برای پشتیبانی هزینه های فنی و… باشن چه استدلالی وجود داره که اول پولی رو از من بگیرن بعد از یه مدت بیان دوباره به من پول بدن چرا نگفتن شما چند روز رایگان کار کن برای ما به جای اون حق اشتراک بعد از مدتی که اندازه حق اشتراکت کار کردی بهت پول بدن که هم باعث بالا رفتن انگیزه کاربر میشه و صداقتشون رو میرسونه در کل نصبت به وقتی که میزاری پول نتی که ادم میده نمیصرفه

      • دوست عزیز مشخصه که شما هم داری با فربب بقیه واسه خودت دکون دستگاه باز گردی وری کار اصلا درستی نیست سو استفاده از مردمی که از سر بدبختی رو به این کارا میارن

    • ۲ نکته اصلی این کلاهبرداری رو آقای* سیام* واقعا خیلی قشنگ گفته.احسنت.۱ مقاله فقط تبلیغ پولیکه و ۲ اینکه چرا حق اشتراک و از درآمد اولیه کم نمیکنه.
      یکی هم من اضافه میکنم ۳ اینکه هر چی هم که بفروشی سودش میره تو جیب پولیک.در آخر خوب که دقت کنی، میبینی یک ورژن جدید از گل کوئیسته،با این فرق که پولیک یکجا همه افراد رو پرزنت میکنه.۳۹ تومن یکضرب میگیره،بعدشم اگه شما جنس بفروشی که پولیک بیشتر سود میکنه، نفروشی هم ۳۹ تومنه رفته تو پاچت.
      همه اش هم به خاطر اینه که ملت و گنجشک روزی بار آوردن.

      اینم یه دیدگاه کاملا انتقادی که فک نکنم منشر بشه…

      • عزیزم ابنک میگه با پشتیبانی پولیک تماس بگیره جدیدا همینم برداشتن میگن داخل پشتیبانی خود برنامه سوالاتون بپرسین ک‌اونجام هیچ جوابی نمیدن بخدا همش شده کلاهبرداری

        • بنده تماس داشتم پاسخ دادن حتما این مسئله پییری میشه و از همین سایت نتیجه اعلام میشه
          در ضمن ما داریم سعی میکنیم یک مصاحبه ای با عوامل پولیک ترتیب بدیم حتما در هفته آینده از همین سایت مصاحبه منتشر خواهد شد
          دوستان سوالاتشونو بپرسن
          برای مطرح کردن سوال در متن مصاحبه حتما قبل از شروع سوال در ابتدای نظر بنویسید «جهت مصاحبه پولیک»
          سعی میکنیم تمام سوالاتتون رو بپرسیم
          موفق باشید

  • ما داریم سعی میکنیم یک مصاحبه ای با عوامل پولیک ترتیب بدیم حتما در هفته آینده از همین سایت مصاحبه منتشر خواهد شد
    دوستان سوالاتشونو بپرسن
    برای مطرح کردن سوال در متن مصاحبه حتما قبل از شروع سوال در ابتدای نظر بنویسید:
    «جهت مصاحبه پولیک»
    سعی میکنیم تمام سوالاتتون رو بپرسیم
    موفق باشید

    • الان ده روزه منتظرم امتیازم تبدیل ب اعتبار بشه اما نشده گفتن هفته ای امتیاز ب اعتبار تبدیل میشه اما اینم نشده تا کی گول بخوریم اینا دارن از بیکاری تو ملت ایران سواستفاده میکنن و مردم و سرکیسه میکنن دوستان از من میشنوید ساده نباشید و گول نخورید هیچکس دلش بحال شماهای ک بیکارین نمیسوزه

      • بنظر من دوستانی ک بیکارن برنامه۷۰۳۰رو از بازار دانلود کنن هم میتون قبضاشون پرداختن کنن هم شارز و اینترنت بگیرن با معرفی برنامه به دیگران هم عضوهای خودشون زیاد کنن و درامد داشته باشن خیلیم بهتر از اینه پولیک ک اصلا معلوم نیست چیکار میکنن فقط کلاهبرداری میکنن ما ک نصب کردیم ده روز بیشتر از سه ساعتم کار کردم و یه ریالم بم ندادن کد معرف هفتاد سی هم اینو بزنیدhojat68

  • سلام
    من خودم سرمایه گذار داروخانه هستم توی شهر همدان دستم توی کار رقابت محصولات هست نه نیازی به پولیک دارم و نه میخوام دفاع کنم ولی خواستم واستون یه چیزی رو بگم اونم اینکه من وقتی با شرکتای تهران واسه لوازم بهداشتی آرایشی در مورد مارک ها حرف میزنم هرکی واسه جیب خودش میزنم توی سر یه مارک مثلا مارک الارو که من خودم تضمینش میکنم و واسه خودش یه غول آرایشی بهداشتیه چهارتا خیلی ببخشید بچه قرتی از شرکتای دیگه پورسانت میگیرن که برن پیش مردم بین بده حتی یه خانومی آورد داروخانه گفت همه دوستام میگن پوست رد سیاه میکنه گفتم آخه مگه ذغاله…حالا خیلی به این بده و خوبه گفتنا دل خوش نکنید که معذرت میخوام ولی حرف مفت زن توی ایران زیاده

  • سلام این اپلیکیشن مزخرف شما در نظر بگیرید ۲میلیون نفر عضو بشن تو ایران و ۲میلیون رو ضرب در ۳۹ هزار تومن کنید میشه ۱۹۵ میلیارد به خدا کلاه برداریه

  • ما چه ملت کوسخولی هستیم آخه اگه قراره روزی ۵۰۰۰۰ هزار در بیاری پس نباید ۳۹۰۰۰ بگیرن بگن شما یه روز رایگان کار کنید بابا ملت از درد بیکاری باید دست به هر کاری میزنن خاک برسرتون از یه سری آدم بیچاره بی پول پول برای زن وبچه خودتون میبرید این پولها از گوشت سگ هم حرامتره

  • سلام ابوذر هستم میخوام نصب کنم لطفا اگه کسی درآمد داره از روش درامدش و واریز وجه عکس بگیره واسم واتساپ ارسال کنه به این شماره ۰۹۳۶۸۷۱۳۰۰۴ منتظرم ممنون

  • سلام
    اول از هر چیزی من خودم برنامه نویس هستم و اپ مینویسم.
    چنتا نکته:
    اول اینکه زود قضاوت نکنین این برنامه هنوز ۱ ماه هم از شروع به کارش نگذشته که بیشتر دوستان دارن سرانجامش رو پیش بینی میکنن.
    دوما بابت مبلغی که اول داره میگیره باید بگم که شما هر کاری انجام بخواین بدید یه سرمایه باید بزارین . خوب واسه این کار هم این مبلغ سرمایه گذاریتون هست .و هیچ کسی امکانات برای کسب و کار رو رایگان در اختیارتون نخواهد گذاشت. توقع بیجا نداشته باشید.
    سوما قمیت جنس هاش زیاد هست من خودم نصب کردم جهت بررسی ببینم چجوری هست.
    تنها موردیش که به درد میخوره کلیک روی تبلیغات هست . که طبق چیزی تعرفه دادن . هر دقیقه دوتا تبلیغ میتونید بزنید / هر کدوم هم دست پایین ۴۵ تومن بگیریم میشه ساعتی ۵۰۰۰ تومن
    با ۵ ساعت وقت گذاشتن ماهی ۹۰۰ هزار تومن .
    فعلا دارم این گزینه رو تست میکنم ببینم چجوری هست . حتما نتیجرو میگم . که اگه بابت پرداختش درست پرداخت بکنن . واقعا به تبلیغاتشون عمل کردن. و یه نفر که وقت خالی زیاد داشته باشه پول تو جیبیش تامین میشه
    دوستانی هم که گفتن مجری طرح فلان مقدار گیرش میاد. باید بگم مجری طرح ایده به ذهنش رسیده هزینه کرده . بله درآمدش هم زیاد خواهد بود براش .نوش جونش

    • بابا با این حرفا گول نخورین ساده لوح ها بخدا کلاهبرداری برین تو سایتا دیگ نظراتو ببینی واقعا افتضاح کرده این پولیک پول خیلیارو تا الان خورده هیجیم نداده بشون

  • ایرانی جماعت اول فکر منفعت خودشه
    دوم و سوم هم فکر خودشه

    من که با ۳۰ سال سن ندیدم کسی بی دلیل نونی به کسی برسونه

    تبلیغاتش شفاف نیست و وعده های زیادی میده، که قابل اعتماد نیست

    حق عضویتش چیزی نیست، ولی اینکه بنیان گذار، یا بنیانگذاران برنامه مردم رو … فرص کنن یکم قابل قبول نیست

    من اون مبلغ رو آتیش بزنم راحت ترم تا اینکه به اینجور آدمای بدم که فردا با پول ملت قد علم کنن

    ایده این کار هم کپی برداریه، طرف از خودش که چیزی در نیاورده

  • آقا کلاهبرداری من نصب کردم و ۳۹هزارتومن ریختم اماهمش دروغه ساده نشیددوستان صاحب اون برنامه تموم حرفاش دروغه گول نخورید همش دروغه

  • کلاه‌برداری تو روز روشن. پلیس فتا باید زودتر جلوی این اپلیکیشن رو بگیره.
    من این اپ رو نصب کردم در حالت معمولی که هنوز پولی پرداخت نکرده بودم روی تبلیغات کلیکی زدم. حدود یک ربع تبلیغای مختلفی دیدم که هر کدوم پورسانتای خوبی در حدود ۱۴۰ تومن تا ۴۰۰ تومن داشت و حسابم خیلی سریع رسید به ۲۰۰۰ تومن. گول خوردم رفتم حسابم رو ارتقا دادم نزدیک ۳۰ ۴۰ هزارتومن واریز کردم. بعدش دیگه هر تبلیغ که دیدم واسم ۱ تومن نهایت ۲ تومن حساب شد. مسئولین پولیک اگر این پیام من رو میخونید بدونید که این پولا خوردن نداره خدا ۱۰۰ برابر بدترشو نصیبتون میکنه.

  • من الان یکی از اعضای پولیکم سه ساعت که هیچی سه روزه کونم پاره شده کیرِخرم دستم ندادن چه برسه به پول فقط ۳۹تومن بی زبونو ازم کندن
    خواهشا عضو نشید
    درضمن اپِ اصلیشم دارم تقلبی نیست

  • اگه روزی ۵۰ تومان درآمد داره پس چرا اولش باید ۳۰ تومان پرداخت کنیم؟ و چه تضمینی داره این ۳۰ تومان خورده نشه؟ و این روزی ۵۰ تومان از کجا تامین میشه ک واسه این همه کاربر بفرسید؟

  • سلام لطفا یکی جواب بده چرا بجای ۳۹ تومان ۵۹ تومان از حسابم کم شد؟

    چرا دیدن اگهی رو نداره تو قسمت کسب درامد کسی می دونه چجوری هست چطوری تبغلیات ببینیم و کسب درامد کنیم لطفا جواب بدید؟

  • با سلام من این برنامه رو نصب نکردم ولی با متن ها یی که دوستان گذاشتن و مطلبی که راجع به این نرم افزار خوندم نظر شخصیمو میگم . این نرم افزار ضربه بدی به اقتصاد کشور میزنه از کجا معلوم جنس هاش کیفیت لازم رو داشته باشه مثل شرکت های هرمی میمونه خودم یک ماه داخل ابر تجارت کهکشان بودم دقیقا همینجوری بود . مدارک و اسناد رسمی از وزارت کار صنعت و معدن و تأییده های رسمی نشان دادن ولی آخرش کالاهاشون قاچاق از آب دراومد درشو تخته کردند . من میگم نرم افزار رو نصب نکنید .

    • بابا ب پیر ب پیغمبر کلاهبردری شماها رو چ حسابی برنامه رو نصب کردین تا االان چند بار دیدین تبلیغات ماهواره راست باشن بخدا من نصب کردم الان یک ریالم بم ندادن حتی امتیازمم ب هشتصد هزار رسوندم وقتی دیدم خبری از پول نیست دیگ حذفش کردم شماها دیگ ساده نباشین هیچکس بفکر شماها نیست میدونی با ای پول چقد میزنن ب جیب و در میرن

  • دیگه بسه حالا همه از کلاهبرداری خسته شدن شما شروع کردین واقعا که اگر شما راست میگید به مردم کار رسمی بدید نه با اگر و اما شما از کل مردم ایرانی ساده لوح پیچاره فعلا از هر کدام ۳۹۰۰۰ تومان بگیرین تا بعد نوبت مردم هم میرسه جمع کنید این بساط مسخره را

  • ناشناس جمع کنید این بساط مسخره را حالا شما از هر نفر بجای ۳۹۰۰۰ تومان ۵۹۰۰۰ تومان بگیرید تا بعد جهنم هم سر مردم بی اطلاع ایران را بگیره که از بانکها شما بالاتر که نیستید که پول مردم را خوردن اینم مدل دیگری از دزدی است

  • دیگه بسه حالا همه از کلاهبرداری خسته شدن شما شروع کردین واقعا که اگر شما راست میگید به مردم کار رسمی بدید نه با اگر و اما شما از کل مردم ایرانی ساده لوح پیچاره فعلا از هر کدام ۳۹۰۰۰ تومان بگیرین تا بعد نوبت مردم هم میرسه جمع کنید این بساط مسخره را

  • دیگه بسه حالا همه از کلاهبرداری خسته شدن شما شروع کردین واقعا که اگر شما راست میگید به مردم کار رسمی بدید نه با اگر و اما شما از کل مردم ایرانی ساده لوح پیچاره فعلا از هر کدام ۳۹۰۰۰ تومان بگیرین تا بعد نوبت مردم هم میرسه جمع کنید این بساط مسخره را

  • دوستان کاملا درسته وپول درمیارید مثله شرکتهای هرمی چند سال قبل اولش از پولی که بابت ثبت نام میگیرن بهتون پول میدن بعدش که ظرفیت تکمیل شد جمش میکنند !
    اگر ملاک تبلیغ هستش وفعال بودن کاربر چرا بابت ثبت نام پول میگیرن.بعد از مدتی هم دیگه ثبت نام نمیکنند وجایگاه بودن در پولیک به قیمت گزاف توسط خودشون به فروش میرسه.فقط اینو بدونین اولش خودشون رو لو نمیدن و پشت پرده حتما یه ژن خوب هست که هم خرج کنه وبعده گند زدن سر پوش بزارن.

  • واقعا حکومت کردن به جماعت ایرانی هیچ کاری نداره .
    دوستان این همه بدبختیم ما واقعا .
    این سرگرمی جدید ما بعد فیلتر تلگرام یک مانور متغلبانه ی هوشمندانه ای هستش که فقط از جیب ملت میره بیرون هول نکنید’پشتوانه این appکیه وکجاست اگه یکدفعه جواب ندادن کی جوابگوست،ای بابا چقدر تو کشور عجیبی زندگی میکنیم متاسفانه سازمانی بابت صحت وسقم این شرکت بابت تبلیغ تلویزیونیش پیگیر نیست .مردم چون تلویزیون تبلیغ کرده اعتماد کردن.

  • داداش اینا که گفتی چرت و پرت بود چون تو تمام این کلیپ ها تمام اینا رو توضیح داده. کلیپ جدیدش که اون دانشجوئه هست مشخص کرد که یه سری فیلمو باید نگاه کنی رد تبلیغ کنی تا پول بره به حسابت که این یعنی چیزی شبیه سایتهای مسخره ی ایرانی رد تبلیغی که دو راز پول توش نیست و همه کلاهبرداری و زیرمجوعه هرمی و خلاف قوانینه. کسی نباید تو اینا عضو بشه چون از یه عده میگیرن میدن به یکی دیگه و اونی که کاری توش نکنه از تو سامانه حذف میشه.

  • فقط میتونم بگم دزدیه
    یه اپلیکیشن که فقط یک سری مطلب چرت و پرت در مورد کسب درامد از اینترنت داخلش هست. همون مطالبی که تو سایتهای مختلف هست.

  • من پولیک رو نصب کردم. با باز کردن پیج ها حدود ۴۶۰۰۰ پولیک اعتبار دارم آیا این معادل ۴۶۰۰۰ تومانه؟ به هر حال در کیف پول هیچ مبلغی نیست. متاسفانه به بهانه فیلترینگ در کانال تلگرام هم پاسخگو نیستن و مثلا گفتن از بخش پشتیبانی اپ استفاده کنین که اون رو هم پاسخگو نیستن

  • مدیر میدونم الان بی اهمیت از این کامنت رد میشی ولی بگو تو نسخته جدید که ۵۹ تمن دادیم این همه امتیاز چمع کردیم چطور میاد تو کیف پول ک انتقال بدیم خب لطعا جوابو ب ایمیلم بفرستید ممنونتونم

  • من قبلا ۲۰هزار برام واریز شد امروز هم درخواست ۴۰هزار دادم برام واریز شد ۶۰۰۰۰۰پولیک درطول هفته امتیاز جمع کردم به اعتبار شد ۳۰هزار تومان ازمراحل کار هم عکس دارم میگن درآینده با امتیازات میتونی خرید انجام بدین ودرآخر هم فعلا به این اپلیکیشن زیاد مطمئن نیستم هرچند من تاحالا ۶۰هزار دریافت کردم ازاینش میترسم که با امتیازات نتونی درخواست واریز بدی فقط بگن باید خرید انجام بدین

  • خیلی جالبه تو تبلیغاتش میگه ۳۹ تومن واسه یه سال
    نصبش میکنی پرداختو میزنی نوشته ۵۹ تومن

    دوستان اولم ۵۹ بوده یا جدیدا شده ۵۹؟
    دروغ چرا آخه؟
    تیزر ۴ ام آدمو یاد شرکت های هرمی میندازه

  • جالبه مردم هر روز خلاق تر میشن در این ضمینه من نمیگم کلاهبرداریه یا نه . ولی این سایت داره تبلیغشو میکنه و معلومه یه چیزیم نصیبش میشه. من نصب نکردم این برنامه رو ولی از تبلیغاتی که دیدم کنجکاو شدم . خیلی راحت میتونن پول شما رو بالابکشن درسته ۳۹ تمن چیزی نیست ولی وقتی میلیون ها نفر پرداخت کنن خیلی چیزه. اگه من بودم اول کار میزاشتم یه پولیم به مردم برسه تا کسی شک نکنه و …

  • باسلام
    من این اپ رو نصب کردم به امید درامدزایی وپول دراوردن ولی وقتی واردش شدم اونموقع فهمیدم چه کلاهی سرم رفته و ۳۹تومن رفته تو پاچم. اخه من اگه پول داشتم کالارو بخرم بعد بیام براش مشتری پیدا کنم اصلا چه احتیاجی به این اپ داشتم تازه اونم که میگن بیمه رایگان میدن دروغه شرطش کامل کردن مشخصاته که من هرکار میکنم ثبتش کنم ارور میده، تبلیغاتم که اگه بازم بشن یکی دوتومن بهت میده یعنی روزی ۱۲ساعتم ببینی چیز چندانی گیرت نمیاد جز تلف شدن وقت باارزشت، درکل همان کلاهبرداری شرکتای هرمیه باروشی نوین، گول این کامنتای مثبتم نخورید که همش فیکه واکانت خود عوامل این برنامست. منکه ۳۹تومنم رفت لااقل شما گول این تبلیغات الکی نخورید، یکی از دوستان راست میگه حساب کنید اگه ۲ملیون عضوش بشن ونفری ۳۹تومن بدن خودش چه مبلغ هنگفتی میشه! حالا بیان واسه تبلیغ و دون پاشی یکمشم بدن به چند نفر، در نهایت پولو برمیدارن و درمیرن،
    امیدی به گذاشتن پیامم ندارم چون این سایتم مبلق این اپه ومعلومه چیزی گیرش میاد. هموطنم گول نخور

  • کاملا مشخصه شما دستتون با این اپلیکیشن متقلب و کلاهبردارتوی یک کاسه است من ازسایت شماهم به عنوان مبلغ کلاهبردار،رسمابه پلیس فتا شکایت کردم.

  • سلام
    من ثبت نام کردم بجای ۳۹ ۵۹ ازم گرفت.
    دوما تو تیزر تبلیغی چهارم میگه با دیدن فیلما تبلیغات پول در میاری فقط بخاطر زمانی که براش میذاری پول میده
    سوما یک هفتس که پشتیبانی هیچ جوابی نمیده

  • کسب درآمد بسیار خوب از ۷۰۳۰
    شما میتوانید خرید(شارژ؛بسته اینترنتی؛پرداخت قبض؛بلیط و …)را با استفاده از سامانه ۷۰۳۰انجام داده و از ده درصد سود ان بهره مند شوید

    شما ضمن اینکه خریدهای خود را از طریق سیستم بهینه ­ی ۷۰۳۰ انجام می ­دهید، با ارسال لینک دعوت خود (که حاوی کد معرف شماست) به دوستانتان از طرق مختلف، و ثبت نام آنها در سامانه، به شبکه مخاطبین ۷۰۳۰ می ­پیوندند و شما نیز از این موضوع مطلع خواهید شد و در صورتی که آنها را ترغیب به جذب مخاطب و استفاده از خدمات ۷۰۳۰ کنید، تا ۷ سطح از کاربرانی که وارد سامانه می ­شوند، در سود حاصل از تراکنش­ های آنها سهیم می ­شوید. مقدار سود اختصاص یافته به شما در این مورد ۱۰% از سود تراکنش‌های کاربران جذب شده از سوی شما می ­باشد
    پس هرچه سریع تر اپلیکیشن ۷۰۳۰را از کافه بازار و یا گوگل پلی دانلود و نصب کنید
    !!!!توجه!!!!
    هنگام نصب نیاز به کد معرف هست و بدون کد معرف نمیتوانید ثبت نام کنید
    کد معرف هنگام ثبت نام enzo7030 میباشد.

  • سلام پول یک کلاه برداریه من به چندین سایت سر زدم و از قرار معلوم پست ها و نظرات داخل اون سایت ها همه الکیه و برای قانع کردن ماها هستن من برنامه را نصب و پرداخت هزینه کردم اما به هیچ وجه نمیشه پول جمع کنی و همش ارور و ارور .پشتیبانی جواب نمیدن و فقط برای کلافه برداری و بالا کشیدن پول ماهاست و برگشتی نداره لطفا نصب نکنید اگه سوالی در رابطه با صحت هرفام داشتین به ایدی @Danikingrotingoپیام دهید در تلگرام

  • پولیک هم یه چیزی مثل گلدکوییسه میشنهادمیکنم دور همچین چیزارو خط قرمز بکشید.پول مفت به کسی نمیدن.پول خودتو به خودت نمیدن اونوقت میخای از پولیک پول یامفت بهت بدن؟چقد ساده ای

  • اگر دیدن تبلیغ برای ارائه کننده تبلیغ سود داره پس چرا باید ۳۹ تومن این رقم زیاد رو بی دلیل از کسی طلب کنن دیدن تبلیغ خوش پوله چرا باید پول واریز کنی که بعد یه مدت سوخت بره
    کلاهبرداری اسطوره وار خاک بر سر حروم خورتون

  • ببینید پول دراوردن کاره راحتی نیس تو این اپلیکیشن اینطور نیست که که بشینی لم بدی پول در بیاری باید تو این برنامه زحمت بکشی خرید و فروش کنی و یا تبلیغ ببینی که دیدن تبلیغ ها هم کاره راحتی نیست با دیدن تبلیغ ها طول میکشه پول در بیاری پس توقع نداشته باشید به واحتی با لم دادن میتونید از این برنامه پول در بیارید

    • آخه فرهیخته، متوجه هستی دوبرابر هر امتیاز و مبلغ داری اینترنت هزینه می کنی، و گیر افتادی تو عمل انجام شده، خیگ شیره ای که ازش خوردی و میدونی …توشه، به بقیه پیشنهاد نکن، تو دین اسلام هم اومده دزد رو رسوا کنید، والا پیامبرو…هم نگفتن از دزد دفاع کنید. وقتی اول بسم اله عضویت به جای۳۹ تومان ۵۹ تومان از کارت مردم کم میکنن، ژل ضد درد۱۳تومانی رو ۲۰ تومان میفروشن،۵تومانم پول حملشو میگیرن، یعنی چی استاد؟!؟!خب برو دستتو بکن تو جیب همکارات اینطوری حداقل دزدی رو ترویج و حمایت نکردی آقا

  • این اپلیکیشن دقیقا یه کلاهبرداری الکترونیکیه توی تبلیغات تلویزیونی می گه با کلیک روی فیلم و تیزر و تبلیغات می تونید امتیاز بگیرید درصورتی که اصلا فیلم، تیزر و تبلیغاتی برای نمایش ندارد که بشه ازش امتیاز گرفت.
    اجناسی که تو قسمت فروشگاه هست اونقدر چرته که هیچ کس حاضر به خرید نیست.
    قسمت بیمه اش هم مطمئنا هر کسی که بخواهد مستقیما با شرکت های بیمه تماس می گیره.
    واقعا خجالت آوره که اینطوری سر مردم رو کلاه میذارید نفری ۳۹ تومن از مردم می‌گیرید با یه مشت دروغ.
    متاسفم برای خودم که گول دروغ های شما را خوردم.

  • من پولیک رو نصب کردم ۵٩٠٠٠ تومن دادم اصلا گزینه تی به عنوان تبلیغات نداشتتت فقط پولمو خوردن به همین راحتییی دزدی کردن و جالب اینه که هیچ کسی پاسخگوو نیستتت اپلیکیشن فقط دزدی میکنههه ازتون خواهش میکنم گوله تبلیغات رو نخوریدددد دزدی تو تهران خیلیی راحت شدهههه

  • کلاهبرداریه پولیک خواهش میکنم گوله تبلیغات رو نخوریدددد من ۵٩٠٠٠ تومن دادم نه برنامه فعال شد و نه کاری کردم فقط پولم رفتتت ازتون خواهش میکنم نصب نکنید برنامه روو همش دزدی فقط کلاهبرداریه

  • به نظر من که نصب کردم کلاهبردارهس من خیلی پشیمون شدم قبلایه بخش مال تبلیغات بود با اینکه نت میبرد ولی بازم دلت گرم بود ۳۹تومنتو در میاری وازش میکشی بیرو الان همونم حذف کردن باید بیمه و وسایل بفروشید روش پور سانت گیرتون بیاد که هیچ کس مطمئن باشید نمی خره اینا همش کلاهبرداری هس مراقب باشید من خیلی پشیمونم

  • بعد سلام
    شما هم واقعا تحلیل انتقادی نداشتین بیشتر تبلیغ بود که از نوع پنجم مدلی که گفتین هست .
    صدا و سیما که میلی باشه
    اینترنت که زیر نظر نهادهای خاص باشه
    فیلترنت هم که نگو
    کلا میل اندر میل بعد میگن صدا و سیما میلی .. کل کشور دست اقایون و میل اقا زاده هاست . کسی که پارتی و رانت و پول نداشته باشه زیر خط زندگیه

  • ته کلاه برداری این پولیک من نصب کردم ۳ ساعت ک هیچ ۱۲ ساعت وقت گذاشتم تیزر نگا کردم ۶۰۰۰بهم دادن هاجی ناموسا پولتونو حیف نکنید کلاه برداری حالا خو دانید از ما گفتن بود

  • تو رو خدا جواب بدین من نصبش کردم الان حدود ۶۰۰۰۰ تا امتیاز دارم امتیاز به چه درد میخوره پولی که به حساب نمیاد و اعتبارم هم هنوز صفر هست برای درامد زایی باید چیکار کنم تو رو خدا راهنماییم کنید

  • اصلا گزینه تبلیغات نداره که هیچ فیلم و تیزری نیست که ببینیم من فقط از طریق سرگرمی امتیاز جمع میکنم
    تا کی؟ اعتبارم صفره که
    چیکار کنم؟

    • باید ١ ماه صبر کنی تا بر اساس فعالیت هایی که داشتی امتیازتو تبدیل به پول کنه مقدار ریال بر حسب امتیازی که میده بستگی به فعالیتت که شامل خرید فروش و گرفتن پورسانت میشه بهت پول میده اولش فکر میکردم کلاه برداریه ولی نیست

  • تو زندگیم یکبار گ.ه خوردم اونم نصبِ این برنامه بود، دلم خوش بود به قول اون دانشجو که تو تلبیغاتِ جم میگفت لااقل خرج خودتو درمیاری و …
    نصب کردم خودمم نفهمیدم چیشد که ۵۹هزار تومن از حسابم برداشت
    منه ساده‌رو بگو دلم به چی خوش بود

  • لطفا جم کنید
    اونایی که تعریف میکنن از خودشونن
    کلاه برداریه
    ملیونها آدم بیکار وبدبخت بادادن ۳۹ هزارتومن …اونا رو پولدار میکنن
    حرومشون پول آدمهای بدبخت

  • سلام.
    دوستان پیش خودتون فکر نکردید این اگرمیخاد پول بده چرا پول میگیره !! اینترنت ۵ گیگ ۲۵ هزار تومن یعنی بخای در روز دوساعت وقت بزاری از اینترنت استفادع کنی دوساعت،۱ گیگ میره خودتون و قول نزنید اینایی که میان نظر میدن من گرفتم ازخودشونن پس اعتتماد نکنید

  • هرکسی نصب نکرده هنوز میخواد نصب کنه سوال داره از من میتونه بپرسه من خودم اردیبهشت نصب کردم کار سختی نیست حوصله زیاد میخواد کسی سوال داشت ایدی اینستا میزارم
    rezanazari944

  • سلام لطفا همون مصاحبه ای که قولشو داده بودیدو ترتیبش بدید, چون پشتیبانیشون واقعا ضعیفه و اصلا نمیرسن جواب بدن.
    تو کانال پشتیبانیشونم نوشتن کم کردن ۵۹۰۰۰ تومان به جای ۳۹۰۰۰ تومان یه مشکل فنی از پولیک اپ بوده و طی ۷۲ ساعت به حسابها برمیگرده البته امیدوارم همینطور که میگن باشه, و حتما ازشون سوال کنید ک درآمد حاصل از هر تبلیغ دقیقا چقدره, حتما باید شفاف سازی شه این موضوع که مردم تکلیفشونو بدونن من خودم ۳ روز زحمت کشیدم صبح تا عصر تبلیغ دیدم ۱۱۰ هزار امتیاز کسب کردم که الانم کامنتارو دیدم فهمیدم ۵ هزار تومنم دآمد نداشتم, با تشکر از وقتیکه واسه ما میذارید

  • سلام من عضو پولیک شدم اما بجای مبلغ ۳۹۰۰۰ هزار تومان از من ۵۹۰۰۰ هزار تومان برداشت کرد.خواستم بدونم شما میدونید قضیش چیه؟ تا حالا هم پولی دریافت نکردیم !!

  • شما خودت داری تبلبغ میکنی.زشته واقعا .مردم ندارن از همه طرف به مردم داره ظلم میشه.هر،کی نصب کرده میکه دروغه کلکه ….تمام

  • دزدی توی روز روشن….امیدوارم تمام این پولها خرج بیمارستانشون بشهو هیچ نتیجه ای هم از درمان نگیرن…خدایا خودت حکمیت کن، اینجا همه دزد شدن، خدایا…

  • محض خدا تا آخر بخوانید
    سلام خدمت دوستان. روز اول به مردم گفتند بیاید کلیک کنید روزی بین ۳۰تا۵۰هزار تومان پول در ببارید بعد تو تبلیغات که تو جم پخش میشه میگفت روزانه تبلیغ ببین پول در بیار فقط همین. من وقتی برنامه ۵۹هزارررررررررررر تومانی رو نصب کردم اصلاً همچنین چیزی وجود نداشت عزیزان. دوستان. اصلاً قرار نیست شما تبلیغ ببینی آنها هم بهت روزی ۵۰هزار تومان پول بدهند. شما کالاهای آنها رو میخری (محصولات گروه جم یا جای دیگه که قبلا آمده کردند) آنها هم یه چیزی از آون خرید به شما برمیگردونند و شما کلی خوشحال میشی.
    این جوری شما تبدیل به یک مصرف کننده حرفه‌ای میشی. (اگر زرنگ باشی)

    و الا هیچ پولی بابت تبلیغ گیر کسی نیومده.
    عزیزان به عنوان یه ایرانی بیطرف که در ازای ریال به ریال پول هموطنان عزیزم مملکتم احساس مسئولیت میکنم این میگم
    پول ما که رفت…شما نزارید یه مشت مفت خور الکی پولهاتونو چپاول کنند
    خدا از سرشون نگذره که این جور مردمو به طمع میاندازند.

  • کلاهبرداری محضه.الان اشتراکش رو درست کردن ۵۹ هزار تومان.اصلا گول نخورید من این اشتباه رو کردم.اصلا بر خلاف تبلیغاتشونه هیچ صحبتی از کلیک کردن و دیدن تبلیفات نیست فقط فروش شارژ همراه اول وایرانسل و رایتل داره که اگر شارژ بیست هزارتومانی بخرید ۲۰۰ تک تومان!! به حساب کاربریتون میریزه.بقیه اش هم خریدن بیمه های آتش سوزی و این چیزهاست که با خرید هر نوع بیمه که مبلغ نسبتا زیادیه مبلغ کمی به حساب کاربریتون می ریزه.من حتی این برنامه رو به پلیس سایبری هم گزارش دادم لعنت به گردانندگان و بانیان این برنامه که جیب مردم رو خالی می کنند و لعنت به شبکه های ماهواره ای که بدون بررسی چند و چون این مزخرفات اقدام به تبلیغ می کنند و باعث فریب مردم می شوند.آدرس ایمیل من moein1973@yahoo.com هست هر کس که حرفم رو باور نمیکنه من از صفحه موبایلم فیلم می گیرم و براش میفرستم.لطفا تا اونجایکه می تونین اطلاع رسانی کنین که بقیه افراد در دام این شیادان نیفتند.لطفا نظر من رو در سایت منتشر کنید

  • با عرض سلام خدمت همه دوستان
    به هیچ عنوان کلاه برداری نیست
    ولی پیشنهاد هم نمیکنم که نصب کنید
    من نمیدونم روی چه حسابی بعضی از دوستان ربطش میدن به شبکه جم یا دولت یا یک آقا زاده یا هر چیزه دیگری
    مملکت ما اینقدر هم شلم شولوا نیست که اجازه کلاهبرداری به … بده
    یکی از ایراد های ما جهان سومی ها همین طرز فکر غلط و درک پائین است و نداشتن اطلاعات در مورد کسب در آمد های اینترنتی
    در کل پولیک حالت یک شرکت بازرگانی است
    اشخاصی ثبت نام میکنند حالت ویزیتور و بازار یاب هستن که کالا ها و اجناسی رو معرفی و بفروش میرسونن و درصدی سود بابتش دریافت میکنن

  • در ادامه
    و با دیدن تبلیغات (اجناس.کالاها .و و و…) راغب به خرید برای خودشان یا معرفی به اطرافین یا غیره میشن به مرور
    در کل حالت ویزیتوری و بازار یابی برای شرکتی شما کار در پولیک را ببینید
    در کشورهای مثل چین انگلستان هند و و و …بسیاری از این قبیل پولیک وجود دارند که کاربرهای فعالی هم دارند
    کافی کمی زبان بلد باشید و در اینترنت سرچ کنید تا آشنائ پیدا کنید
    پولیک هم پول مفت به کسی نمیده
    اگر در امد بالا میخواهید پس باید تلاش کنید
    امیدوارم دوستان این را بدونن که مزد ان گرفت که کار کرد و زحمت کشید
    در ضمن فرقش با سیستم های باینری و هرمی اینه که شما ارز از مملکت خارج نمیکنید و ای کاش کالاهای درجه یک ایرانی جز اصلی و تبلیغات قرار میگرفت

  • ای کاش برای تبلیغات و کالا های ایرانی که از کیفیت بالای بر خوردار بود همیچین اپ های ساخته میشد که هم با دیدنشون و معرفی به دیگران و تبلیغات در فضا های مجازی و پیرامونی دوستان و سازندگان و شماها کسب در امد میکردید
    که ما ایرانی ها هم مثل بعضی از کشور ها فقط به خودمان متکی میشدیم
    و بدانید صد در صد اون موقع هم اطمینان و اعتماد هم بوجود میامد
    فقط لازم به ذکر است پولیک نوعی شرکت تبلیغاتی است که شماها ویزیتورهای هستید
    با این دید کسب درامد براتون داره
    نه با دیدن تبلیغات فقط فکر کنید ماهی ۱میلیون تومان مثلا در امد دارید نصبش نکنید
    موفق باشید همگی
    به امید روزی که ما متکی به هیچ کس و کشوری نباشیم

  • باسلام خدمت دوستان ؛
    در ابتدا یک مطلب بسیار محرز ولی تقریبا”پنهان رو با تمام جرات به شما دوستان و بیکاران (مثل من)بدبخت و بیچاره عرض بکنم و اونم زینفع بودن بلاتردید سایت پایداربلاگ از پولیک هست ! میزان این زینفعی رو نمیشه باعلم غیب گفت اما مثلا”ازحق تحریرونشرمقالات مرتبط تبلیغی بگیرید تا اصلا”تحریربرنامهءنرم افزاریش و…
    درثانی ازمقام محترم پایداربلاگ سوال میکنم ؛ آقاجان چرا درمورد این ایراد بسیار بزرگ و فاحش و غیرقابل اغماز که شخصا” باعث انصراف شخص بنده از خرید حق عضویت شد ، باوجود پرسش دهها نفر هیچ توضیح و توجیهی نمیکنید ، اینکه: *** در تبلیغات گفته میشه ۳۹۰۰۰تومن پرداخت میکنید و اپ رو عضو میشید، اما در مقام عمل میبینیم ۵۹۰۰۰تومن هست !؟!؟ حتی خود شما در بین جوابهاتون به نظرات میگید ؛ “این ۳۹۰۰۰تومن رو سایت پولیک صرف فلان وفلان که هزینه های سرسام آوری هستن میکنه که اونم اگه کفاف بده و …” بنده از شما مصرانه خواهان چاپ این نقد بسیار منطقی و دمکراتیک خودم هستم و درعین حال پاسخگوییتون به این *** آشکار که به امید خدا ازشخصش در زمانش هم پرسیده خواهد شد! والسلام علیکم و رحمه ا…

  • پولیک دزدی به سبک بی دردسر، بدون بالا رفتن از دیوار، یا هک گردن، کاملا راحت پول از کارت بانکی شما کسر می کند، و هرکس تبلیغش را میکند یا اصلا هر را از بر تشحیص نمیدهد، یا از دارو وسته خودشان است. دزدی شرافتمندانه با پولیک!!!!!!

  • پولک کلاهبرداری بیش نیست. جدیدنم بجای ۳۹ تومن ۵۹ تومن کم میکنه بعدشم میگه اشتباه نرم افزاری پولم پس نمیدن کسی ام جواب گو نیست.من که از طریق پلیس فتا شکایت میکنم گول نخوردی همش چرت متاسفا مملکت ما شده کلاهبرداری ی مشت جون بیکار که فقط میخوان کار کنن و ب هر شکلی جیبشونو خالی میکنن این پولا خوردن نداره

  • سلام من چند روز پیش نصب کردم تو تبلیغاتش میگه ۳۹۰۰۰ تومن واسه یه سال میخواد تا فعال شه ولی من پرداخت کردم ۵۹۰۰۰ تومن برداشت کرد البته موجودی کارتم ۶۰۰۰۰ تومن بود چون‌ترسیدم نکنه حسابمو خالی کنه بقیشو ریختم رو یه کارت دیگه . نمیدونم شاید اگه پول زیادی روش باشه همشو ببره . بعدش رفتم تو برنامه اصلا اونطوری که میگفتن نیست . باید بری از فروش گاه برنامه یه سری اجنای بخری بعد بفروشی و یه سودی بهت تعلق میگیره بنی خودت باید بازار یابی کنی بعد پولشو بپر دازی و اونا با پست واسه طرف بفرستن‌

    • سلام دقیقا از منم ۵۹۰۰۰ تومن برااشت کرده..هیچ کدوم از بخش های مختلف برنامه هم باز نمیشه و اخطار میده که اشتراک بکساله رو پرداخت کنید…هیچ جوره نمیشه پولو پس گرفت؟

    • جریان چیه هفته قبل حدود ده روز نشده امتیازم ب اعتبار تبدیل شده و برداشتم ولی این هفته بالا ده روز شده خبری از اعتبار نیست

  • عزیزان من به خاطر خدا اگر کمی فکر کنید، با یک حساب سرانگشتی میشه فهمید این پولیکا یک کلاهبرداری​ بزرگ و کثیف هست. اگر پولیک واقعا کارش درست بود، لازم نداشت ۳۹ هزار تومان ابتدا دریافت کنه، چون می تونست این مبلغ رو از اولین درآمد شما برداشت کنه! خیلی سادست!
    والسلام

  • به نظر من کلاه‌برداری‌ به روش نوینه، اگه راست میگن اپلیکیشن رو رایگان کنن بعد از پولی که شما در میارید اصن ۱۰۰ هزار تومان اول مال خودشون

  • در یک کلام این اپلیکیشن پولیک فقط و فقط از فشاره وارده از اقتصاده داغون مملکت ب مردم و جو ملتهب جامعه برای کسب درآمد بیشتر نهایت سوء استفاده رو کرده و خیلی شیک و مجلسی داره به نحو احسن امثاله ما یعنی مردم عادی جامعه رو تیغ میزنه و به نظرم کارشون یه چیزی از کلاه گذاشتن سره مردم فراتره چون جوری خوده مردم پولشونو دو دستی تقدیم میکنن که بعدشم هیچ ادعای مبنی بر فریب خوردن یا همچین چیزی رو نمیشه کرد در کل تو کارشون خیلی واردن
    واقعا مملکت داره به چه ناکجا آبادی میره که دیگه خودمونم ب خودمون رحم نمیکنیم…..! اینجاست که باید گفت انسانیتم آرزوست…..!!!

  • یک مشت بیشرف دارن از مردم پول میدزدن … همش دورغ بود .باید صبح تا شب روی تبلیغات کلیک کنی تا شاید ۵ هزار تومن بدست بیاری آخرشم عصبی میشی و چشم درد میگیری با این کار … مملکت که بی صاحب باشه همین میشه دیگه … آشغالای عوضی

  • چه ماهرانه هم تبلیغ کردین و هم مدعی هستین که تبلیغ نکردین روش خوبیه شما میدونید در ایران اگر ۳ ساعت بی وقفه در حال دانلود فیلم و تیزر باشید پول نتش چند میشه؟؟؟؟به جوک بیشتر شبیهه

    • دوست عزیز چون تعداد این قبیل نظرها و انتقادات تکرار شده ما رو کنجکاو کرد که یک بار دیگه به اپلیکیشن پولیک سر بزنیم و مجدد مراحل دانلود و نصبش رو انجام بدیم.
      هنگامی که میخواید اپلیکیشن پولیک رو دانلود بفرمایید قبل از اینکه به مرحله پرداخت و خرید برسید از شما شماره تلفن همراهتون رو می پرسه و در پایین یک گزینه هست به نام قوانین و مقررات که باید قوانین و مقررات رو مطالعه بفرمایید و تیک بزنید و تایید کنید و بعد از اون وارد مرحله پرداخت و خرید می رسید. پس اگر قوانین رو مطالعه بفرمایید میبینید که نوشته یکی از ابزارهای کسب درآمد مشاهده تبلیغاته و قید کرده که اپلیکیشن با درنظر گرفتن درصد فعالیت افراد از فروش کالا و بسته های بیمه، نسبت به میزان فروش، به شما تبلیغات نمایش میده یعنی هرچه بیشتر در بقیه فعالیت ها فعال باشید به عنوان جایزه، به شما تبلیغات نشون میده که از اون هم درامد کسب کنید. و میگه که ما توصیه نمی کنیم که تنها قسمت تبلیغات رو برای کسب درامد انتخاب کنید.
      حالا این مطالب ما تبلیغه یا واقعیته که نوشته شده؟ ما انتقاد کردیم ضعفاش رو هم گفتیم و کم هم نگفتیم در ۴ تا مقاله بررسی کردیم و نظرات منفی رو نمایش میدیم و نظرات مثبت هم نمایش دادیم. بدترین کامنت هارو تایید کردیم میتونید زیر مقاله ها مطالعه بفرمایید.
      اتفاقا همون دوستانی که کامنت گذاشتن که میدونیم که نظرات مارو تایید نمیکنید، برید ببینید نظرات همونها رو تایید کردیم و تعدادش هم زیاده.
      موفق باشید

      • چرا جواب نمیدید
        من از حسابم ۵۹۰۰۰تومن کم شده ولی باز میزنه پرداخت چرا؟
        میشه جواب بدید لطفا یا همجا داد بزنم که کلاهبرداریه پولیک?

    • نه قسمت تبلیغات داره و نه امتیازی میده و نه درآمدی در کاره .من برای پسرم نصب کردم که سرگرم باشه ولی متاسفانه پشیمان شدم چون بعید میدونم درامدی در کار باشه.

  • با سلام
    پولیک رو نصب کردم اما هیچ تبلیغی وحود نداره که ببینی و کسب امتیاز کنی.فقط فروشگاه داره که اونم کیفیت محصولاتش مشخص نیست که خرید کنی .به نظر من هیچ فرقی با شرکت بادران و پنبه ریز نداره از شما میخوان به عنوان یک وزیتور برای تبلیغات محصولات فروشگاهشون استفاده کنن همین.

  • الکی هست بابا همچین تبلیغ میکنن که با مشاهده فیلم دانستنی و فلان پول بگیری آدم فک میکنه چخبره من توگوشی دوستم دیدم خیلیم ناراضی ازش گویاقیمت نصبش الان شده ۵۹۰۰۰تومانفاک به همه همچین آدمهای سودجویی که دست ازسرکازسرکیسه کردن مردم بدبخت هم برنمیدارن همش چرته نصب نکنین که پشیمون میشین بعدش

  • با سلام این برنامه ب درد کسی نمیخوره من خودم طراح چنین برنامه هایی بوده ام البته در خارج از کشور که قوانین خیلی جامع و محکمی در این موارد وضع شده و مراجع خاصی جهت پاسخگویی معرفی شده ملاک بر وضعیت بالای اقتصادی آن کشورها .. ای برنامه ها برای ۹۰ درصد از مراجعین بارده مالی نداره چه برسه به اقتصاد فلج ما با این وضعیت پاسخگویی بد یه کم فک کنید بانکهای ما دارن ورشکست میشن شما میخوای چی رو بفروشیم مراکز تجاری دارن بسته میشن

  • باسلام !
    الحق والانصاف در رابطه با تآیید و چاپ نظریاتیکه درتنقید از ؛ هم خود پایداربلاگ و هم پولیک که توسط کاربران و خوانندگان مقالات سایت پایدار تحریر شده باید بگویم آنطور است و از عوامل و مسئولان پایدارسامانه بختطر عملکرد دمکراتیکشان تقدیر میکنم و امیدوارم که همواره تا ابد بدین احوال باقی و ثابت باشند !!
    والسلام علیکم وعلی من التبع الهدی

  • باسلام !
    الحق والانصاف در رابطه با تآیید و چاپ نظریاتیکه درتنقید از ؛ هم خود پایداربلاگ و هم پولیک که توسط کاربران و خوانندگان مقالات سایت پایدار تحریر شده باید بگویم آنطور است و از عوامل و مسئولان پایدارسامانه بختطر عملکرد دمکراتیکشان تقدیر میکنم و امیدوارم که همواره تا ابد بدین احوال باقی و ثابت باشند !!
    والسلام علیکم وعلی من التبع الهدی

    • سلام
      این نظر شما واقعا به ما انرژی فوق العاده ای میده ای کاش همه نه مثل جنابعالی که از سر محبت شرمنده می فرمایید بلکه حداقل واقعیت رو بگن .
      امیدوارم موفق باشید و به آرزوهاتون برسید

  • وای از این مردم ساده مدیر سایت کاملن ترفدار پولیک هست اونم بصورت بیطرف. اغا مردم سگ دو میزنن برا چندر غاز پول اونم ی اپ پول میده جلل خالق . ی زمانی تو شهر ما ی بنگاه پول شویی بود مثلن از اولیا پول میخابوند بعد مدتی ی سود ب اولیا میداد از جیب خودش بعد گروه بعدی پول میخابوندن سود اولیا جور میشدمیداد ب دومیا هزاران نفر شرکت کردن خلاصه همین بده بستون ادامه داشت تا ورشکست شدن و پولا اونا ک اول گذاشتن با سود زدن ب جیب باقیا پول باختن و طرفاا فتادن زندان. پولیک از اولیا میگیره میده ب بعدیا سیو نو میگیره میده ب بعدیا ک بعدیا حال کنن ایول واقعیه این پول دست ب دست میشه . دوستان پول مفت بدست نمیاد

  • والا من کاری به راستو دروغش ندارم
    ولی وقتی میبینم عین تبلیغات ماهواره ای که همیشه ۱۰۰۰ تومن از مبلغ کامل کم میکنن مشکوک میشم.
    این پولیک هم ۴۰ تومن رو ۳۹ تومن کرده.
    خب که چی؟!
    اعتماد کردن سخت شده تو مملکت ما.
    اون از وضعیت شهر جدید پدیده مشهد. اینم از بانکامون.
    چوپان دروغگو یکی بود اون قدیما. حالا چوپانهای دروغگو بوجود اومده.

    به قول شاعر که میگه: به کجا چنین شتابان….

  • سلام چرا پولیک تو گوشیه من قسمت تبلیغات نداره اصلا بجاش خدمات شارژ داره بعد چرا میگن ۳۹ تومان واریز میکنین ثبت نام میکنین اما از حساب من ۵۹ تومان کسر شد

    • سلام منم مث بسیاری از کاربران میخوام پولیک رو نصب کنم لطفا عکس واریز پورسانت رو به شمارم تلگرام کنید ممنون میشم

      • سلام منم مث بسیاری از کاربران میخوام پولیک رو نصب کنم لطفا عکس واریز پورسانت رو به شمارم تلگرام کنید ممنون میشم ۰۹۲۱۱۲۶۶۲۰۷

    • سلام خواهشا یکی جواب مارو بده من امتیارم تبدیل به اعتبار شده اعتبارم شده صدو سی تومن سر صب سر ظهر سر عصر امتحان کردم اصلا انتقال نمیده میزنه تراکنش ناموفق فقط سی و پنج تومن هفته اول گرفتم بم داد دیگ الان انتقال نمیده قسمت پشتیبانیم ک میخوای سوال بپرسی میگ بابد جواب سوال اولتو بدن بعد دوباره بپرسی جوابم ک اصلا نمیدن مسخره کردن ملتو چه وضسع

  • لطفا کسی منو راهنمایی کنه من برنامه رو نصب کردم ولی هنوز هزینه ای ندادم می خواهم اگر گفته انها واقعیست نصب کنم وگرنه که خیر هم چشممون ضعیف میشه هم پول اینترنتمون بسیار بالا میاد لطفا توضیح دهید

    با تشکر از همه

  • لطفا کسی منو راهنمایی کنه من برنامه رو نصب کردم ولی هنوز هزینه ای ندادم می خواهم اگر گفته انها واقعیست نصب کنم وگرنه که خیر هم چشممون ضعیف میشه هم پول اینترنتمون

    • اشتباه نکن پولتو صدقه کنی شرف داره تا بدی به این دزدا

      پولیک ته ته دزدی او کلاهبرداریه من گولشونو خوردم واسه اینکه بقیه مردم بدبخت ایران گول این بی صفتای دزد رو نخورن یه کانال تو تلگرام درست کردم
      poulikapp_moshkelat@
      این ادرسشه با عکسو مدرکایی که گذاشتم اعلام میکنم پولیک دزدیه گول نخورین برین ببینین اگر باور نمیکنین

  • سلام من پولیک نصب کردم ۳۹۰۰۰تومن واسه نصب همون اول دادم بعد باید برای درآمد بازم پول بدی جنسای بنجول گرونشون بخری بعد اون اگه یه خر پیدا کردی فروختی بهت پورسانت میدن تبلیغات هی باید نگاه کنی تا ۱تومن ۱تومن بهت پول بدن خلاصه اینکه من ۳۹۰۰۰تومنم به باد رفت با پولیک که پدر کشتگی ندارم پول و وقتتون حروم نکنین.

  • لعنت به اول تا اخرشون.من ۵۰۰ تا تبلیغ ۳۰ ثانیه ایی دیدم ۵ هزار واریز کردن.یعنی ده ساعت باید تبلیغ نگاه کنی تا ۵ تومن بهت بدن

  • سلام کاربران پولیک یه سوال داشتم من میخوام پولیک ثب نام کنم یعتی واقعا روزی ۳یا۴ساعت براش وقت بزاری ۵۰ یا ۴۰ تومان بتوت میدن بعد نحوه ی استفاده از اون چطوره یکی جوابمو بده مرسی

    • یجورایی اره ولی اشتباه فهمیدیم همه واسه سه یا چهار ساعت دیدن تبلیغات گوگل و از دست دادن بسته های نتمون کلا مبلغ ۴۰ یا ۵۰ هزار ریال واریز میکنن اون برای روز نه برای هر هفته کاش میشد دستم به این بازیگرای تبلیغ پولیک برسه بقرآن تکتکشونو جر میدم از وسط
      از گوشت سگ حرومترشون باشه پول من یکی

  • بخدا همش چرتو پرته من اومدم خریداری کردم بجای ۳۹هزارتومن ۵۹هزارتومن ازم کم کرده هیچ کاریم نمیشه کرد هر چقدرم پیام میدم کسی نیست جوابمو بده تازه تجوری تبلیغ کنیم کلاً۴تا محصول گذاشتن اونم بدونه لینک نمیشه تبلیغ کرد الان کلاً گروها روباط لینک پاکن دارن تا میایی تبلیغ کنی چون لینک داره پاک میشه
    شما میگین۳۹هزار چیزی نیست من۵۹هزار دادم صدقه سر پسرام ولی از گوشت سگ حرومتره بخدا

  • والا چی بگم آدم مگه دیوونه باشه برا ماهی یک میلیون تومن حرف بزنه،اصلاً این پولیه بیایید فکراتونو بزرگ کنید،به ماهی حداقل چهارپنج میلیون تومن فکر کنید.
    این برنامه خارج از کشوره عرض ایران رو به واسطه این برنامه خارج میکنه،هیچ محصولی برای فروش که شما بخواهین تبلیغش کنین در کار نیست.
    بی مغز نباشین پولو برداشت میکنه تا مدتی الکی الکی سرگرمتون میکنه بعد یهو کارتون رو میسازه بعدها که سرتون به سنگ خورد یادتون میاد.
    این همان گلدکوئست چندسال پیشه که ننه خیلیا رو گایید حالا حالا یاد نگرفتن.
    شاعر میگه قطره قطره جمع شود وانگهی دریا شود.
    باور کنید اینو بی مغزاش ثبت نام کنن
    من لرم اما ترکای بی مغز برید ثبت نام کنید.

  • سلام من چجوری تبلیغات ببینم برنامه من بجای تبلیغات نوشته بسته های شارژ خواهشا راهنمایی کنید دوستم داره درآمد زایی میکنه ولی من نمیتونم لطفا کمک کنید

  • دیدگاه شما در انتظار بررسی است.

    بخدا همش چرتو پرته من اومدم خریداری کردم بجای ۳۹هزارتومن ۵۹هزارتومن ازم کم کرده هیچ کاریم نمیشه کرد هر چقدرم پیام میدم کسی نیست جوابمو بده تازه تجوری تبلیغ کنیم کلاً۴تا محصول گذاشتن اونم بدونه لینک نمیشه تبلیغ کرد الان کلاً گروها روباط لینک پاکن دارن تا میایی تبلیغ کنی چون لینک داره پاک میشه
    شما میگین۳۹هزار چیزی نیست من۵۹هزار دادم صدقه سر پسرام ولی از گوشت سگ حرومتره بخدا

    پاسخ

  • پولیک کاملا کلاهبرداری اولا ۵۹ تومن هست ۳۹تومن نیس دوما اگر شما روزی ۱۰ساعت کلیک کنید میشه روزی ۳ تومن اون تبلیغو میگه ۴۰ ۵۰ تومن همه چیشون دروغه پلیس فتا تو خودت اگه دستت تو کار نیس چرا جلو این کلاهبردارا نمیگیری تو روز روز کلاهبردار میشه از مردم بدبخت واقعا نمیدونم شاید ما هم باید مثل بقیه کلاهبرداری کنیم بالاخره ما هم تو همین مملکت زندگی میکنیم زشته صاف و صادق باشیم .

  • اونقدرا هم ساده نیست باید روزی تقریبا ده بار آنلاین بشی بری با سرگرمی هاش یکم سرتو گرم کنی گرچه تکراریه و جدید نمیشه تا روزی ده هزار امتیاز جمع کنی.. نمیدونم بیشترم میشه یا نه. من تو یک ماه ۲۸۰ امتیاز جمع کردم و تبدیل شد به ۲۸۰هزار تومن. مگه اینکه گسترش بدن و روش های بیشتری واسه کسب امتیاز بذارن وگرنه تکراری و خسته کننده شده

  • سلام دوستان همونطور که نوشته بود من poulik.com رو سرچ کردم بعد دو گزینه دیدم روش شک داشتم یکیش poulik.comپولیک بود و اون یکی poulik.com بود کدام رو بزنم؟

  • همه پیام ها رو خوندم، یه عده ترسو هستن، طوری میترسن که حال آدم رو بد میکنن ، فقط نصب کنید چون اگر اینجایی تو هم مثل من نیاز داری به این پول، هیچ پولی مفت به دست نمیاد، آسون نیست، ولی میشه، به من که پول داد، نزار یه عده احمق جلوت رو بگیرن و پول درنیاری

    • صحبت صحبت ترس نیست من نصب کردم دیگه بجای۳۹هزار۵۹هزارتومن ازم کرد ولی هیچ خبری نیست هیچ …..جواب نمیده ۳تا محصول گذاشتن بدونه لینک نمیشه تبلیغ کرد با لینکم همه گروها لینک پاک کن دارم پاک میشه من نترسیدم انجام دادم الان تو بگو من چیکار کنم

  • سلام. چرا کسی توضیح درستی نمیده. تقریبا هر امتیاز چقدر اعتبار میشه. زمانهای تبدیل امتیاز به اعتبار کی هست و بغیر از گزینه های بازاریابی باید چیکار کرد تا پورسانت بیشتر بشه. اگه چقدر امتیاز داشته باشیم میشیم نقره ای یا طلایی میشه لطفا درست راهنمایی کنید.

  • سلام
    دوستان عزیز من وکیل پایه یک دادگستری وقتی چند نفر از اقوام با این کلاهبرداری مواجه شدن تصمیم گرفتم یه پرونده جامعه تشکیل بدم ما خیلی وقته با واژه بخیال ۵۰تومن ارزش ندارن به این نوع کلاه‌برداری‌های رواج دادیم و سودجویان بیش از حد پرو کردیم.
    دوستان من بصورت رایگان براتون پیگیری این پرونده رو انجام میدم فقط باید حداقل پشت هم باشیم تا تعداد شکایت زیاد بشه.
    هرکسی این برنامه رو نصب کرده و میخواد پولش پس بگیره لطفاً اطلاعات تماس و مشخصاتش به آدرس ایمیل
    Army.majid@gmail.com
    بفرسته تا با بالا رفتن شکات بتونیم درس عبرتی بهشون بدیم.
    پیگیری این گروه فقط از طریق شماره حساب امکان پذیره و اونم فقط با حکم قاضی من با دوستان در پلیس فتا هم هماهنگ کردم.لطفا این عکس رو شر کنید در گروها تا بتونیم حداقل بهشون بفهمانیم دیگه این بازی کثیف با کسی نکنن.
    ممنون

  • ببخشید من به پولیک دانلود کردم قیمت ورودش ۵۹۰۰۰ بود تبلیغات هم توش نیس ولی شبیه همینه اسمش هم پولیکه پاکش کنم یا خودشه؟ الان چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

  • برنامه پولیک خوبه برو ۵۹۰۰۰هزار تومونتو بریز دور بعد میفهمی خوبه یا نه بخدا که دروغه من نصب کردم حتی قسمت تبلیغات هم نداره بجاش خرید شارژ گذاشتن دوستان باور کنید پولتون میره اگرم دوست دارین پولتونو اتیش بزنید که حرفی ندارم برید نصب کنید

  • سلام این اپلیکیشن های پولی همشون کلاهبردارین و بازدهی ندارن من سفیر ی اپلیکیشنی هستم ک هیج هزینه ای نمیخواد کنی و جواب دهیشم عالیه برای اطلاعات بیشتر با آی دی تلگرامم در تماس باشین @mohsenaskari

  • من ۳ ماه پولیک روی گوشیم نصب کردم و باید بگم این نرم افزار دزدی به تموم معناست بهتون پیشنهاد میکنم اصلا نصب نکنین…۸روزه میخام ۲۷هزارتومن پولم رو انتقال بدم به حسابم ولی انتقال پیدا نمیکنه میگن مشکل از بانکه ولی دروغه چطور پول میخای بریزی که فعال بشه بانک مشکل نداره و بار اول پولتون خالی میشه…
    ۱٫۲ماه که محصول سفارش دادم ولی نیومده میگن دادیم به پست ولی دروغ میگن من ۳ ماه روز و شب با این نرم افزار کار کردم و بهتون میگم به هیج عنوان اونو نصب نکنین دزدیه

  • سلام دوستانی که موفق به دریافت تبلیغات پولیک نمیشن‌ بانصب‌ فیلترشکن میتونن تبلیغات رو دریافت کنن آگه واقعا نتونستید با من تماس بگیرید تامشکلتون رو حل کنم تلگرام بنده akbarbelash@

  • سلام دوستانی که موفق به دریافت تبلیغات پولیک نمیشن‌ بانصب‌ فیلترشکن میتونن تبلیغات رو دریافت کنن آگه واقعا نتونستید با من تماس بگیرید۰۹۱۲۳۱۱۳۹۳۰

  • سلام دوستان .برنامه پولیک کلاهبرداریه نصبش نکنید با این برنامه دارن جیبتون رو خالی تر میکنن من سرم کلاه رفت شما دیگه این کارو نکنید

  • سلام
    دوستان من یه روش دارم تو نسخه جدید پولیک واسه کسب امتیاز دارم با این روش من تو ۲۰۰ثانیه سرگرمی می تونی ۴۰۰۰ امتیاز جمع کنین یعنی هر یک ساعات ۷۲۰۰۰ امتیاز کاملا رایگان برای راهنمایی به ایدی تلگرام MOHAMMADHEZARH@
    پیام بدید.

    کاملا رایگان راهنماییتون میکنم

  • سلام من پولیک نصب کردم اولش ۵۹تومن از من کم کردن بدون اینکه مبلغ بهم نشون بدن.بعد شارژ میگیرم خیلی ازش کم میکنند برنامه هاش همه تکراریه. اصلا چیزی که میگه نیست همش الکیه حالا من پشیمون شدم و متاسفانه نمیتونم کاری کنم.اینقدر برنامه نگاه میکنم یه تومن به درامدم اضافه میشه فقط اینترنت الکی حروم میکنی

  • من نصب کردم . اگر روزی ۳ساعت باهاش کار کنی در ماه مبلغ عضویتت هم در نمیاد . با پشتیبانی هم پیغام دادم گفتن پول عضویت پس داده نمیشه . کلاهبرداریه جدید

  • میخوام یه نظر کلی بدم در مورد پولیک تا از سردرگمی یکم در بیاید.اول اینکه شما نهایت میتونید روزی ۲۰ تومن با ۴یا ۵ساعت کار دربیاریدو اینجوری نیست ک با۳ساعت کار ۵۰تومن درارید.دوم اینکه تو نسخه جدید شما تو قسمت کسب امتیاز میتونید با دیدن سرگرمی ها وبازی درحالی ک دارید بازی میکنید چند تا تبلیغ گوگل براتون میاد که شما اونارو حتما باید ببینید وگرنه امتیازتون کم میشه.سوم اینکه این امتیاز اخر ماه تبدیل به وجه نقد میشه وشما میتونید برداشت کنید واینجوری نیست که هروقت خواستید برداشت کنید ومن چون یه ماه نشده نمیگم راسته یا دروغ ولی اصلش اینجوریه

  • سلام دوستان ، واقعیت این هست که این نرم افزار کلاهبرداریه البته این نظر من هست که بازاریابی بلد نیستم اگر کسی بازاریابی بلده شاید بتونه ازش پول دربیاره من که ۵۹ هزار دادم و کلاهمو برداشتن هیچ فیلمی هم توش نیست که ببینی پول دربیاری

  • برنامه کاملا خالی بندیه من دانلودش کردم برای امتحان فقط یه پولیو ازت میگیره بعد به سایتهای دیگه معرفیت میکنه که اونا هم واسه عضویت ازت پول میگیرن باز گول این تبلیغات چرت و نخورید من ۳۹ تومن دادم واسه خوده پولی بعد یه سایت بهم داد که با دیدن تبلیغ پوا بریزه به حسابم اون سایت هن ۷و پونصد میخواست اونم دادم بعد باید بهم یه ایمیل میزد تا بتونم از سایت استفاده کنم ایمیل که نزد هیچی ۴۸ و پونصد به همراه ۲ ساعت از روزمو حدر داد گول نخورید دوستان خالی بندیه من یه دانشجوهستم و واقعا به پول نیاز داشتم اما با این برنامه سرم کلاه رفت نزارید سر شماهم کلاه بره واقعا این پولا خوردن نداره با این که همه دوستان میگفتن کلاه برداریه و کامنتای اینجا رو خوندم بازم با خودم گفتم ۱ درصد اگه درست باشه چی و الان تنها چیزی که درسته اینه که من الان یه مقداری از پولمو ریختم دور فقط برای اینکه گول خوردم لطفا شماها نخورید

  • سلام ببخشیدمن تازه نصبش کردم الان دارم قسمت سرگرمیاش فعالیت میکنم بعد به امتیازام اضافه داره میشه ولی اعتبارم اضافه نمیشه لطفا راهنماییم کنید ممنون

  • سلام آقای پایدار میشه بپرسم واقعا میشه ساعتی ۵۰۰۰تومن پول درآورد یا نه چون من بهش خیلی احتیاج دارم و برام سوال شده بود

    • سلام دوست عزیز من ۵۹ هزار تومان پرداخت کردم و حدود ۱۵۵۵۰۰۰ امتیاز دارم ولی فقط موقعی ۴۹۰۰۰۰ امتیاز داشتم ۲۷ هزار تومن بهم پول داد که آن هم ۵۰۰۰ تومان را نمی توانیم برداشت کنیم

      • سلام اره منم ۵۹۰۰۰دادم هفته اول ۹۷۰۰پول داد ولی الان که یک ماه شده هیچی ندادن خودشون میگن سر یک ماه امتیازات تبدیل به پول میشه ولی امروز که یکم خبری نیست

    • سلام
      خیر
      روزی ۱۰ساعت با تبلیغات کارکنی
      آخر ماه شاید ۱۰۰هزار تومن بهت بده
      امتیازات به ریال تبدیل میشه نه به تومن
      برنامه خوبیه البته برا خودشون که هم از تبلیغ شونده پول میگیرن هم از بیننده تبلیغ
      مقصر خود ما هستیم که همه چیز رو باور میکنیم و میذاریم افراد دروغگو پولدارتر و قدرتمندتر بشن و بازم ازمون سواستفاده کنن

  • دوستان سایت پولیک مشابه سایتهای کلیکی مثل تئو باکسه. اون یک سایت بود که باید هر روز تبلیغات رو می دیدید و مبلغ ناچیزی به حسابتون می ریخت. حالا اگر میخواستید درآمدتون بیشتر شه زیر مجموعه میگرفتید و رقم سود بیشتر میشد. مسئله اینجاست همینکه کار صاحب سایت که یکی از پیشگامان در این حرفه بود گرفت و پول خوبی به جیب زد، تصمیم گرفت سایت رو بفروشه. پشتیبانی صاحب جدید سایت هم جوابگو نبود. اگر هم اتفاقا جواب می داند یک بی سر و پا بود که با توهین، تهدید می کردند حساب کاربریتون رو می بندند.
    من ۵۹۰۰۰ پول ریختم به حساب پولیک. در حالیکه تو تبلیغ میگه ۳۹۰۰۰٫
    پشتیبانی پولیک هم هیچوقت جوابگو نیست.
    پول فعالیت شما رو کامل تو کیف پول نمی ریزن و توی بخش آگهی برنامه بهانه میکنن که همه تبلیغات رو نمی بینید برای همین کم میکنیم. ضمنا یکبار بیشتر هم پول نریختن.
    کلا حدود ۲۹۰۰ تومان.
    الان هم برای بازار گرمی اشتراک رو بستن و میگن ظرفیت تکمیله تا اطلاع ثانوی ثبت نام نمی کنیم.
    دوستان گول برنامه ها و اشخاص آشغال اینچنینی رو نخورید. به نظرم کلاه برداریه با ظاهر موجه و رسمیه. تبلیغ میکنن و شما فکر میکنید به این همه تبلیغ مگر ممکنه دروغ باشه.
    این آخرین باری بود که سراغ این شیوه کسب درآمد میام و الانم بیشتر از سر کنجکاوی اومدم. لطفا به همه دوستان و آشنایان اطلاع رسانی کنید.
    این اطلاع رسانی حداقل کاری بود که میتونستم بکنم.

  • سلام تبلیغ ها رو در قسمت پولیک و سرگرمی می تونید ببیند وارد قسمت سرگرمی میشد و در زمانی که دارید بازی یا از سر گرمی های دیگرش استفاده می کنید خود تبلیغ ها باز می شن

  • کلاه برداریه میدونین چقدازین برنامه درمیارن تبلیغابقیه ارگانا پخش میکنن ازین راه پول کلانی بدست میاد۳۹تومانم ازهرکس کلاه برداریه پولیم نمیده کسایی که خوب برنامه میگن باورکنین خودشون ازپولیکن باکانتامختلف نظرمیدن باورنمیکنین کلاه برداریه۰۹۳۰۱۵۶۸۲۰۳ایدیمه پیام بدین تاعکس بدم که پولی نمیریزن به کارتت۳۹من حروم شدازبدبختی اومدم تواین برنامه که دروغ دراومد

  • سلام من برنامرو نصب کردم , به درگاه پرداخت هم رفتم , ۵۹۰۰۰تومنم پرداخت کردم , اما حسابم فعال نشد , الان کسب هست راهنماییم کنه ؟ من باید چه کار کنم ؟

  • پولیک کلاهبرداری ثبت نام نکنید
    بعد از چند مدت که تبلیغات نگاه کردم تیزر به قیمت ۲۰ریال نهایت ۵۰ریال بعد چند هفته تازه به ۵۰۰ریال رسید به بعد هم ورودم به سایت غیر ممکن شد مدام پیام میدم کاربر مورد نظر موجود نیست

    • این اپلیکیشن کاملا کلاه برداریههههههه. نصب نکنید. منم نصب کردم ۵۹ تومن پول دادم. الان بعد از گذشت ۲ ماه دیگه اپم بالا نمیاد و میزنه مشکل اتصال به سرور. کاملا کلاهبرداریه. هیچکسم پاسخگو نیست

  • سلام من نزدیک ۱ ماه پیش پولیک نصب وپول به مقدار ۵۹ هزار تومن واریز کردم بازی هاشو انجام داده وامتیاز داشتم الان ۳ روزه قطع شده آیا این کلاه بردای بوده پول من رفت ؟

    • من دو ماه پیش یعنی خرداد سال ۹۷ در پولیک ثبت نام کردم و ۵۹ هزار تومن به حساب پولیک وارد کردم ، خیلی ها به من گفتند که پولیک و سایتهای شبیه اون در ایران کلاه برداری هست ، ولی من به حرف اونها گوش نکردم و هر روز از ساعت ۶ صبح تا ۶ بعدازظهر روی تبلیغاتی که اونها به من در بخش سرگرمی میدادند کلیک میکردم تا گوگل به ازای دیدن این تبلیغات توسط من به پولیک پول بده و اونها هم قسمتی از پول رو که به ازای هر تبلیغ به گفته خودشان ۵۰ تومن هست به من پرداخت کنند
      من شبانه روز به خاطر مشکل مالی که داشتم و پیدا نکردن کار در پولیک به سختی کار میکردم به امید اینکه بتوانم مشکلات مالی خود را برطرف کنم انقدر رو تبلیغات کلیک کرده بودم که انگشتان و ماهیچه دستام درد گرفته بود و تقریبا داشت از کار می افتاد ، روزها سپری شد و حدود ۲۰ تیر ماه بود که من حدود ۵ میلیون امتیاز کسب کرده بودم که طبق گفته خودشان باید ۵ میلیون به من پول می دادند تا اینکه همان روز اطلاع رسانی کردند که پول شما تا فردا واریز میشود و مشکل اینترنتی پولیک حل شده
      من هم که خیلی خوشحال بودم که ۵ میلیون قراره بگیرم
      ۲۱ تیر ماه بود که وارد کیف پول پولیک شدم و تا چشمم به پولی که آنها برایم ریختند افتاد شکه شدم تمام دنیا بالای سرم می چرخید و تا یک روز حالم بد بود آنها( ۷۰ هزار تومن )به حساب من پول ریخته بودند همان لحظه در قسمت گفتگو اعتراض کردم ولی من را به مسخره گرفتند و گفتند تلاشتو بیشتر کن فعالیت شما کم بوده
      از صاحب این سایت و همه وب سایتها و کاربرانی که این مطلب را خواندند خواهش میکنم و اطلاع رسانی کنند تا این کلاه برداران پول مردم رو بیشتر از این غارت نکنند و شبکه ماهواره ای جم که شریک که این دزدها هست دستشان رو شود

  • پولیک کلاهبرداری هست چند روز هست اپلیکیشن فعال نیست و از دسترس خارج شده نمیدونم چندصدنفر عضو شدند حتما علاوه بر هزینه تبلیغات سود لازم رو براشون داشته اپلیکیشنی که هیچگونه ارتباط غیر مجازی نداشته باشی با پشتیبانی یا دفتر مرکزی کاملا مشکوک هست پولیک فقط یک ربات ارتباطی گذاشته . دوستان عزیز قبل از نصب هر برنامه حتما نظرات کاربرانی که با اون اپلیکیشن کار کردند دو بخونید و از منابع معتبر تحقیق کنید کسی که دنبال کار هست ۵۹ هزارتومان مفت ندید دست کلاهبردارهای خوش خط خال .

  • فقط و فقط کلاهی برداری تو رو خدا نصب نکنید من ۱۲روز خوب کار کردم شد ۱۷۰هزار امتیاز بعد کلا برنامه پرید باز نمیشه خدا لعنت شون کنه پول ورود شو من قرض کرده بودم خدا خیرشون نده. تو رو خدا به این پاسخ های مثبت که پول گرفتن گوش نکنید الکیه خودشون گذاشتن

  • سلام من از ۲۳ اردیبهشت ثبت نام کردم و تا حالا هیچ پولی نیومده به حسابم
    تازه الان ۳روزه نمیتونم وارد برنامه شم

    • سلام منم پولیکو نصب کردم ۵۹۰۰۰ تومان هم پرداخت کردم هر وقت هم به سرور پیام میدادم ۲ روز بعد جوابمو میداد الان یک ماهه نصب کردم ولی ۵ روزه اصلا نمیتونم وارده برنامه بشم و هیچ راهه پیگیری هم نداره

  • سلام من شرکت کردم وسط راه بلوک شدم چرا وخیلی هم عصبانی هستم این همه خرج کردم شما هم دروغگو هستید بااین برنامتون

  • برای من۲ بار واریز داشت یکی۲۱ یکی۴۸ هزار ی کرم سفارش دادم ببینم اصلا واقعیت بعد چندروز اومد ولی الان فیلتر شده تبلیغم نشون نمیده پولی ک واریز کردمو ب یه صورت برگشت ولی کلاه برداریه فیلترش کردن

  • عزیزان لطف کنید این برنامرو نصب نکنید من نصب کردم ۵۹ تومن دادم همین الانشم ۳۶۰۰۰۰۰ امتیاز دارم که دیروز نصفش تبدیل به پول شد که شد ۱۸۰ هزار تومن یعنی کامل یک ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ با این برنامه کار کردم آخرشم پول حجمم فقط برگشت غول نخورید به هیچ عنوان توصیه نمیکنم که نصب کنید فقط واسه اونی خوبه که سرمایه داره و میتونه با بخش کسب درآمد یعنی بازاریابیش کار کنه بازم میگم به هیچ عنوان نصب نکنید که هیچ جوره نمیشه روزی ۵۰ هزار درآورد کسایی هم که میان میگن ما فلان قد درمیاریم ازش دروغ محضه به خدا که دروغه خواستید یه سر به تلگرام یا ایمیلم بزنید تا واستون عکسایی از پروفایلم بفرستم.

    Tel:Sadegh_H320
    Email:Sadeghhosseinian320@gmail.com

  • این نرم افزار کلاهبرداریه، من روزی ۴ ساعت واسش وقت گذاشتم آخر ماه بهم ۱۶۰۰۰ تومن داد، واقعا خنده داره، لعنت به تمام کسایی که از بی پولی و اعتماد مردم سواستفاده می‌کنن…

  • پولیک ته ته دزدی او کلاهبرداریه من گولشونو خوردم واسه اینکه بقیه مردم بدبخت ایران گول این بی صفتای دزد رو نخورن یه کانال تو تلگرام درست کردم
    poulikapp_moshkelat@
    این ادرسشه با عکسو مدرکایی که گذاشتم اعلام میکنم پولیک دزدیه گول نخورین برین ببینین اگر باور نمیکنین

  • پولیک دروغه. من ۲ ماهه ثبت نام کردم هیچ پولی واریز نمیکنن کلاهبرداری در روز روشن پولتون رو حروم نکنید خیلی بیشرمانه تبلیغ میکنن

  • دوستان گول نخورید پولیک یه نرم افزار کاملاً کلاه برداری و دزدی هست که همون اول مبلغ ۵۹۰۰۰ تومن از شما میگیره و هیچ درآمدی نداره. من خودم گول خوردم و ثبت نام کردم کلی باید بازی کنی و مطلب ببینی تا وسطش تبلیغ بیاد و امتیاز بگیری. من خودمو کشتم ۵۰۰۰۰۰ هزار امتیاز اوردم آخرش ۲۰ هزار تومن به حساب کاربری من اومد بعد زدم انتقال بده میگه ۵۰۰ تومن باید موجودی داشته باشی زدم ۱۵ تومنشو انتقل بده میزنه کف انتقال باید ۲۰ تومن باشه خلاصه سرتون رو درد نیارم بدونید همش دروغه چون خودم ضرر کردم دلم نمیخواد کس دیگه ای ضرر ببینه.

  • پولیک کلا اوکی نیست مهمترین دلیلشم اینه که قبل اینکه بزاره ثبت نام کنی ازت پول میگیره
    حالا من یه برنامه مثل پولیکو پیدا کردم که هم اوکیه هم رایگانه هم منطقی پول میده
    رسنو اسم این برنامه هست
    اگه خواستین اطلاعاتتونو زیاد کنین که ببینین به درد میخوره یا نه یه پی ام تو تلگرام به شماره ۰۹۳۵۴۱۵۸۱۷۸ بفرستین
    بهتون اطلاعاتی میدم که خیالتون راحت شه از همه نظر

    • سلام
      من پولیک دوماهه دارم یبار۹۸هزارتومن اعتبار دادکه ۷۰تومن (۲۰تومن باید تو کیف پول بمونه)کارتبکارت کردم واریز شد به حسابم البته چن روز امتحان کردم
      ماه بعدم۱۵۷هزارتومن واریز کرد که کلش به حسابم انتقال دادم
      در کل خیلی وقت میگیره اونقد که میگن هم پول نمیده روزی ۸/۹ساعت تو قسمت سرگرمی بودم وتبلیغ میدیدم

  • سلام دوستان برای کسب درامد واقعی از شرکت میم برند با روزانه ۲ ساعت کار با گوشیتون ب ایدی زیر مراجعه کنید
    @f_hazare7356

  • خدا لعنت کنه نمیدونم چجوری جون میدن اینا که اینقدر راحت سرمردم کلاه میزارن وقتی توتلویزیون خودمون تبلیغ میکنن اینقدر راحت پول افرادی که لابد به این کار محتاج بودن وکلاه میزارن

  • با سلام خدمت کاربران عزیز
    اگر کسی مایل نبود از کد معرف استفاده کند و خودش در راس باشد می تواند از عبارت nokodmoaref برای ثبت نام استفاده نماید اما اگر خواست که از کد معرف استفاده کند می تواند از کد های رسمی زیر به دلخواه یکی را انتخاب نماید:
    ۳۰۷۷۰
    ۷۳۷۰۰
    قابل توجه کاربران که هر کاربر بعد از ثبت نام با رفتن به قسمت پشتیبانی می تواند کد معرف خود را بسازد و با دوستان خود به اشتراک بگذارد
    باتشکر admin 7030