پایدار نیوز | اخبار کسب و کار


شروع دوره: ایده شماره ۱: دوره مجازی رایگان ۴۰ ایده کاربردی کسب و کار اینترنتی و استارت آپ

دوره ایده رایگان

شما باید یک وب سایت داشته باشید که شامل امکانات و قسمت های مختلفی است.
طراحی سایت شما به گونه ای است که در صفحه اصلی وب سایت یک آیتمی وجود دارد که در آن مشتریانتان می توانند عکس خودشان یا هر شخص دیگری که قصد هدیه دادن یا سورپرایز کردنش را دارند عکس او از طریق وب سایت شما بارگزاری نموده

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

ایده شماره ۱

پرینتر سه بعدی یک تکنولوژی است که از سال ۲۰۱۰ به صورت تجاری در دنیا به فروش میرسد.این تکنولوژی میتواند جایگزین بسیاری از روشهای سنتی در صنایع شود.به طور کلی پرینتر سه بعدی برای ساخت و ایجاد طرحهای سه بعدی که در برنامه های سه بعدی در رایانه ایجاد شده اند بوجود آمده است.
یکی از مهمترین خدمات پرینتر سه بعدی شخصی سازی است به این شکل که پرینتر سه بعدی میتواند تمامی طرح های شما که ساخته ذهن شما است و نمونه ای در دنیا ندارد برای شما بسازد.
کاربرد مهم دیگر پرینتر های سه بعدی نمونه سازی است به شکل اینکه میتواند از هر طرحی برای شما نمونه ای را بسازد.
گستره بازار هدف و مشتریان: پرینترهای سه بعدی تقریباً در همه شغل هایی که در آنها مدل سازی و قطعه سازی وجود دارد کاربرد دارند. مشاغلی مانند مجسمه سازی، شمع سازی، معماری، ماکت سازی، طراحی قطعات یدکی، ساخت کفش، قالب سازی، روباتیک و همچنین رشته های مختلف دانشگاهی مثل معماری، عمران، مکانیک، مکاترونیک و …
برخی برای تفریح، عده ای برای مقاصد آموزشی و عده ای برای مقاصد تجاری درگیر پرینت سه بعدی می شوند. پرینت سه بعدی چیزی فراتر از پرینت اسباب بازی برای بازی کردن یا پرینت فنجان های اضافی برای کلکسیون شما می باشد. در واقعیت می توان از پرینترهای سه بعدی کسب درآمد کرد.

لینک کانال شرکت در دوره @bestideaforu

موضوع ایده :

این کسب و کار برای خوشحال کردن عزیزانتان و یا هدیه تولد و سورپرایز یک دوست، خیلی ایده جالب و جدیدی است. قطعا استقبال زیادی خواهد شد. فقط کافیست یک تبلیغ بدون هزینه در سایت های تخفیف گروهی مانند نت برگ یا تخفیفان و از این قبیل سایت ها داد تا سیل مشتری به سوی شما روانه شود.
تبلیغات در این سایتها هم هزینه ای ندارد و به ازای تعداد فروش از شما یک درصدی اخذ می کند و چون به ازای فروشتان هزینه را پرداخت می کنید.پس برای تبلیغاتتان نیازی به هزینه ندارید.

شرح ایده شماره ۱ به اینگونه است : یک وب سایت را تصور کنید که عکس یا تصویر را از کاربر یا مشتری دریافت می کند و آن عکس یا تصویر را تبدیل به یک شمع سه بعدی یا مجسمه رنگی بسیار زیبا و فوق العاده میکند و برای مشتری ارسال می کند.

برای درک بهتر، در تصاویر زیر می توانید شمع حاصل شده را مشاهده فرمایید.

پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی

روش اجرای ایده:

شما باید یک وب سایت داشته باشید که شامل امکانات و قسمت های مختلفی است.
طراحی سایت شما به گونه ای است که در صفحه اصلی وب سایت یک آیتمی وجود دارد که در آن مشتریانتان می توانند عکس خودشان یا هر شخص دیگری که قصد هدیه دادن یا سورپرایز کردنش را دارند عکس او از طریق وب سایت شما بارگزاری نموده و برای شما ارسال می نمایند، پس از ارسال عکس مربوطه توسط مشتری به مرحله نهایی کردن سفارش می رسد و با نهایی کردن سفارش، وب سایت شما مشتری را به دریافت فاکتور و سپس به درگاه بانکی هدایت نموده و پس از واریز هزینه، پیامکی برای مشتری ارسال می شود که پرداخت انجام شد و سفارش شما در فرایند تولید قرار گرفت.

حالا نوبت به شماست تا کارتان را شروع کنید. عکس ارسال شده مشتری از طریق وب سایت در فولدر مربوطه ذخیره می شود و کافی است شما به پنل مدیریت وب سایت بروید و تعداد سفارشات به همراه تصاویر را دانلود نمایید.

شما سفارشتان را به شرکت ژرفا (که با قیمتهای مناسبی کار میکند) می دهید تا با قیمت خوبی سفارش شما را تبدیل به مجسمه یا شمع سه بعدی نماید سپس محصول آماده را با الو پیک یا اسنپ برای مشتری ارسال می نمایید.

بعد از اینکه مشتری سفارش خود را دریافت می کند آنقدر ذوق زده می شود که برای دوست آشنا معرفی کرده و سفارشات بعدی نیز با همین مدل تبلیغات برای شما سرازیر می شود.

حسن این کسب و کار این است که قیمت این محصولات هم در حد پایین است و هم پیشترفته تر آن بالاتر می باشد یعنی جامعه هدف شما همه اقشار جامعه را شامل می شود و همه قدرت خریدش را دارند و میتوانند سفارش دهند.

برای مثال قیمت مجسمه اسبی که در پایین می باشد ۶۲،۰۰۰ تومان است.

پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی

شما میتوانید بعد از یک ماه و نیم کار کردن، به راحتی یک پرینتر سه بعدی خریداری نمایید و با سود بالا خودتان از تولید به مصرف برای خودتان در منزل حتی به عنوان شغل دوم کار کنید.

اگر شما پول کافی داشته باشید می توانید از ابتدا یک چاپگر سه بعدی خریداری کنید از ابتدا می توانید خودتان تولید نمایید و برون سپاری نکنید( حدود قیمت از ۱،۰۰۰،۰۰۰ تومان و ۲،۸۵۰،۰۰۰ تومان به بالا)

یک مدل پرینتر سه بعدی که در دیجیکالا قیمت آن ۲،۸۰۰،۰۰۰ تومان می باشد.

پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی

فرایندی که باید در طراحی سایت این ایده در نظر گرفت:

مراحل کلی کار وب سایت شما عبارتند از:

۱- آپلود فایل قطعه توسط کاربر و تکمیل مشخصات تماس: کاربر توسط کادر “آپلود فایل” در صفحه اصلی وب سایت، فایل تصویری خود را در سایت بارگزاری کرده و حین آپلود، مشخصات تماس خود را نیز در فرم نمایش داده شده تکمیل می کند.

۲- صدور پیش فاکتور توسط سایت: وب سایت با توجه به اندازه و سایز مجسمه ای که انتخاب شده، هزینه و زمان چاپ قطعه را مشخص و پیش فاکتور مربوط به آن را در وب سایت صادر خواهند کرد.

۳- واریز آنلاین هزینه قطعه توسط کاربر: کاربر، در صورت تمایل به چاپ قطعه، هزینه ذکر شده در پیش فاکتور را به صورت آنلاین از طریق سایت واریز خواهد کرد.

۴- ساخت و ارسال قطعه پرینت سه بعدی شده برای کاربر: محصول آماده را با الو پیک یا اسنپ برای مشتری ارسال می نمایید.

حتما فرصت را غنیمت شمارید، مطمئن باشید که فرصت بسیار نوآورانه ای برای شروع یک کسب و کار با سرمایه بسیار کم ایجاد شده است.

نمونه هایی از محصولات پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی
پرینتر سه بعدی

قیمت پکیج آماده ایده شماره ۱ به همراه وب سایت، سئو و تبلیغات

مبلغ ۹۸۰/۰۰۰ تومان فقط و فقط برای عزیزانی که تا ساعت ۲۲:۳۰ فردا مورخه ۱۷/۰۲/۹۷ رزرو نمایند. مبلغ پکیج در ۲ قسط اخذ میگردد. 
جهت رزرو پکیج ، درخواست خود را به آی دی تلگرام @Paydarsamane ارسال نمایید و برای هماهنگی و مشاوره حضوری جهت آموزش های تکمیلی قبل از اجرای ایده توسط تیم اجرایی پایدار سامانه با تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید.
واحد مشاوره و رزرواسیون پایدار سامانه : ۴۴۲۹۶۸۵۵-۰۲۱
واحد اجرایی آژانس خلاقیت پایدار سامانه : ۴۴۲۹۶۸۷۶-۰۲۱
ساعات پاسخگویی از ساعت ۱۰ الی ۱۷

بچه ها کار ما و فعالیت شرکت ما در زمینه طراحی سامانه هست.
جهت مشاوره حضوری یا تلفنی رایگان کافیه توی گوگل عبارت «طراحی سامانه» را جستجو کنید
و وارد لینک اول صفحه اول گوگل بشین و آدرس و تلفن ما رو بردارید.
ما اینجا منتظریم تا در حد توانمون جوانان میهن عزیزمون رو راهنمایی کنیم.

لینک کانال ثبت نام در دوره @bestideaforu

برای خواندن ایده شماره ۲ بر لینک زیر کلیک کنید

ایده شماره ۲: دوره مجازی رایگان ۴۰ ایده کاربردی کسب و کار اینترنتی و استارت آپ

اعلام ارزش میلیارد دلاری اسنپ در حضور وزیر ارتباطات اعلام شد

محتوا و شرایط دوره رایگان ۴۰ ایده کاربردی استارت آپی و کسب و کار اینترنتی

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

پایدار نیوز

ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بهینه سازی سایت و سئو، سامانه های تحت وب، توسعه و تولید نرم افزار، پورتال و اتوماسیون و نرم افزارهای مالی و حسابداری

۱ نظر